Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Checar til springtræning + billeder !
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:14

Tjaaah, ville lige vise nogle billeder og video fra springtræning på Checar i onsdags ;D Jeg skal os ride stævne på ham i morgen, så kryds fingre og tæer for at han styrer sit temperament :P haha.

Så til billeder: ( som er ret sløret fordi de er klippet ud fra videoen )

Sååå, kommentér gerne:)

0
0
Svar på denne tråd

svfmhvmvfmvfmv
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:16

Glemte lige at ligge videoen ind :P hehe . Her kommer den så:

www.youtube.com/watch?v=o1bIrXqBJCo

Ved ikk lige om den har oploadet færdigt endnu ;s

0
0
Svar på denne tråd

b bhbhbh
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:20

den ser da lige lidt for lækker ud

og held og lykke til stævnet

Bille Frandsen

×_+

0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:23

hvor den søøøøød og hidsig. ;D

hvad skal du ride i week?

- Julie Salomonsen

Chemin De Royal & Durango 14 <3

Fantastisk kat 1 pony til toppen sælges :

www.heste-nettet.dk/ma...is/144585/

Ring eller skriv for mere information (:

* Team JENSEN *

0
0
Svar på denne tråd

sfjsabgjkbskg
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:25

oo2-pirat: Takker du :D

Julie: Taaak søde. Ohmm.. Bare 2 LB'er :P

0
0
Svar på denne tråd

ertertertre
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:25

Eeeej hvor ser det bare godt ud sweety - han er bare så FIIIN :D

Glæder mig SÅ meget til at se jer live :D .

Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
STOP RODEO !!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

tjaeh..
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:26
sød pony, men jeg synes i sætter alt for tidligt af. efter min mening, sætter den af for langt ude og smider ryggen.

- Line.
med Queen, Darling og Capzeda
KAT I pony sælges

0
0
Svar på denne tråd

Daav..
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:28

Fin hest, men synes godt den måtte bruge ryggen bedre.

Held og lykke med stævnet :)

..Catja med Boy..

Star elsket & savnet højt!

www.sitecenter.dk/cogcjessen

0
0
Svar på denne tråd

dgtegerter
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:30

Så lige videoen - ej hvor ser det godt ud, den lille fine musse kan hoppe huse, og sikke en fed galop :D

Du rider simpelthen så pænt!

Pernille H. G. Larsen
STOP RODEO !!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

sdkgbskjbgsbg
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:30

Pernille: Tusind tak sødeste :D hihi - vi glæder os til at starte mod dig kademanden !

Maeh: For det første er det ikk en pony, men en hest :D hehe.

Men ja, den sætter ret tidligt og stort af, men den er heller ikke særlig rutineret og efter min mening er det bedre at sætte en så hidsig hest for stort af, end at den kommer helt ind under springet og må bakke af hele tiden - specielt når der begynder at komme højde på .

0
0
Svar på denne tråd

reterterqE
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:31

Jeg er helt enig med dig Line - hvis hesten skal helt ind under er det ikke sjovt til sidst - den sætter af som det passer til den. Nogle vil af langt fra - andre tæt på.

Checar er en lille hest, og det bliver hurtigt højt for den (ikke at den ikke kan springe, for det er jo meget tydeligt).

Et par gange er det meget langt fra - men det vil jeg mene er bedre for den end at blive listet helt ind under, og få nogle skøre spring!

Pernille H. G. Larsen
STOP RODEO !!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

sakbgksjbgkg
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:33

C.Jessen: Taak. tjaah, han springer højt over og kaster derfor ryggen lidt ind imellem. Men han har heller ikke så meget erfaring og rutine endnu.

Pernille: tusind tak igen igen søde :D man blir altid så glad af dine kommentarer. hehe, mig og Checar's ejer sidder lige og studerer en masse videoer :D haha

0
0
Svar på denne tråd

sfhbskbkgb
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:37
Pernille: Tak for opbakning ;) Og ja, du har fuldstændig ret ! Lige netop den hest kan man nemlig sagtens sætte stort af, og det er os bedre for ham med det temperament. men ja, kan godt se at jeg specielt hen til dobbeltspringet får sat ham ret stort af :P Men alle er vel ikke fejlfrie ! Desuden mener min træner os at det er bedre at sætte ham lidt for stort af når han ahr så lidt erfaring.
0
0
Svar på denne tråd

jeg er så
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:46
jeg er så af den holdning af specielt urutinerede heste skal tæt på forhindringerne, for at komme op og få lagt ryg til.

jeg synes egentligt heller ikke at en hest skal løbe sådan rundt mellem springene. du starter med slet ikke at lade den gallopere, for så derefter at den løber rundt med hovedet i vejret.

iøvrigt hedder jeg også Line, måske skal du skrive noget andet en anden gang Pernille ;)

- Line.
med Queen, Darling og Capzeda
KAT I pony sælges

0
0
Svar på denne tråd

ahfvhjavfjvaf
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 21:52

Maeh: Tjaaah, så må vi jo nok konstatere at vi er uenige ;). Jeg tror ikke på, at en unghest som man hele tiden ligger tæt og derfor hele tiden skal bakke af, bliver ved med at springe . Det kan en lille hest jo heller ikk når det først bliver en smule højt. Den hest er altså kun 1,56 og springer nemt 140cm til træning hvor den sætter stort af !

Forstår ikke helt hvad du mener med at jeg ikke lader den galopere inden 1. spring ? Kan du slet ikke se hvor hidsig den er ? Er det så klogt at give fuld los og lade den løbe ind i springene ? Den hest er så ivrig efter at springe at den bare trækker afsted , så jeg forstår ikke helt hvor du vil hen med det ?

0
0
Svar på denne tråd

sdnenene
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 22:17
Den ser lækker ud. Vil ikke kommentere hesten springstil.
Men du ser ud til at dykke i din egen ryg over springet, synes det ser decideret grimt ud. Det må da også gøre ondt i dit hovede hver gnag at komme under kroppen? Eller tager jeg fejl eller? Så gerne at du sad lidt mere op, og hovede fulgte ryggen.

-Jux
Tidligere Juzze

0
0
Svar på denne tråd

bdgjbssfjksbjkb
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 22:20
Jux: tak ;d Ohm ja, kan godt se hvad du mener. Men hvis man kigger på hvordan jeg sidder på de andre jeg springer er det meget anderledes, så tror simpelthen det er fordi ham her springer med så meget kraft og sådn. Og ja, jeg har faktisk fået en del ryg problemer pga. det fordi jeg vrider i ryggen . Men jeg ved det godt og arbejder os på det.
0
0
Svar på denne tråd

Ærgerligt..
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 22:56

At den arbejder så dårligt imellem springene.

Det ligner godt nok en hest der skulle trænes bedre i grundrigningen inden den skal springe mere.

Det handler jo også om at ridningen mellem springene skal fungere.

0
0
Svar på denne tråd

reterter
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 22:57

Maeh: hesten er jo bare glad - og overkåd!! du kan lade den bruge lidt af sin energi (og da den er så lille SKAL der jo også lidt ekstra energi til for at kunne hoppe højder - ikke at jeg siger den skal jorde rundt). Jeg vil hellere se at den får lov at gå i det tempo - og så lidt efter lidt træne på at få den mere afslappet istedet for f.eks. at bruge stærke bid, eller holde vildt meget igen på den (som Line gør i starten for at prøve i et mindre tempo - hvor den så bare stamper istedet) - så bliver den jo bare hidsig og stamper, og det kommer der intet godt ud af - ud over de bliver uvenner og sikkert ender med en masse underlige spring.

- Det er jo tydeligt at se at hesten gør det bedst som den springer, og så kan de jo træne på at få den mere og mere afslappet og styrbar som tiden går - det skal nok komme :)

Forstår ikke du mener en ung hest skal rides tæt - de skal da lære at elske det, og det er da ikke sjovt hvis de skal rides i bund på hver forhindring. Forstå mig ret, siger ikke man skal springe flere meter ude fra. MEn vi har nok forskellige opfattelser på det punkt :)

Men tror nu Line F's træner ved hvad ahn gør med dem :)

Pernille H. G. Larsen
STOP RODEO !!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

reterter
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 22:59

Pigen22: syntes det er lidt grovt at sige - den kan lige så godt have alt grundridning på plads, og være skør når den springer!

Sådan er nogle faktisk. Jeg ved fra Line at Checar ER en frisk hest, og der bliver arbejdet meget med det.

Pernille H. G. Larsen
STOP RODEO !!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

reterter
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 23:04

Hov - fik mig formuleret forkert, kom til at skrive at den stamper inden i går igang med banen - det var ikke det jeg mente :P - men når du tager meget fat i den mellem springene hidser det den nærmest mere op, end når du lader den galopere lidt friskt.

Nu ved jeg ikke med checars galop - men man kunne jo godt forestille mig at checar kan have svært ved at gå heste afstand når den er så bette - for at den så kan gøre det uden besvær bliver den jo nødt til at have en god grundgalop - selvom den er liiidt ivrig nogle gange :P haha.

Pernille H. G. Larsen
STOP RODEO !!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

ertertt
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 23:06

UNDSKYLD DET BLEV TIL SÅ MANGE INDLÆG I TRÆK

- men vil bare lige sige at jeg syntes Line klarer det SUPER godt.

FLOT Line, du holder hovedt koldt hele vejen igennem og får Checar godt og fejlfrit gennem banen. FLOT!

Desuden syntes jeg også du tager alt kritikken pænt :)

til dig Line!

Desuden sender i bare checar herover når du ikk gider ride mere Jeg EELSKER bare den hest.

Pernille H. G. Larsen
STOP RODEO !!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

ggg
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 23:24

Hold kæft hvor sidder du uroligt med overkroppen. Ja, undskyld jeg siger det. men det gavner ikke ligefrem hesten , og dens hidssighed som du selv siger.

Kunne godt tænke mig at senoget mere ryg (:

Bella

-

0
0
Svar på denne tråd

ertrtertert
Forfatter: 
Dato:  16-03-2007 23:52
Bella: ville meget gerne se dig springe en bane på den hest, og sidde helt roligt - syntes faktisk line klarer det rigtig godt.

Pernille H. G. Larsen
STOP RODEO !!!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Snart sommer :-)
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 07:33

Det ser ud til at være en hest der virkelig elsker at springe! Den trækker fint hen imod springet, men man kan se på rytteren at han også er stærk fortil, og det er selvfølgelig noget der skal arbejdes på, men alt tager jo tid!

Jeg synes du klar det flot og der skal jo bare rutine til, så kommer det andet sikker også.

Ambitiøs dressur rytter
(ride with your heart and feel the magic)

Rytter søges til pony vallak!

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 08:41

HVor er den sød når den springer :b

mht at lægge langt fra og tæt på så vil jeg nu også mene at det er bedre at lægge den en smule længere ude, så den ikke får dårlige spring og mister lysten.

Lige én ting. Det er svært at se om du gør det hver gang, men især på den sidste linie du springer kan jeg se at du har ved den helt hen til springet til den letter- jeg har altid lært at man skal rette afstanden til næste spring så hurtigt som muligt efter et spring og så give efter de sidste 1-2 galopspring så den kommer til at bruge ryggen.

"Nadia&Silver Sock&Penny Lane"

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 10:08
.. hvor ser den fin ud (:

hej hej fra ..
LÚLer 8D '
qnisten ' qoer livet lysere ' :P
.. det fjordhesten med rytteren q; '
0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 16:47

Fin hest :-)

Men synes det ligner du gør det samme, som jeg har tendens til - holde vildt tilbage og så lige klemme overdrevet til de sidste galopspring for at være sikker på at komme over.

I stedet så fokuser på et godt grundtempo, hele vejen rundt. Nu ved jeg godt der skal noget energi til oppe i de højder, men så hellere sætte dem ned, og så ride banen med halve parader KONSTANT mens du tænker eller siger "laaangsomt".

Jeg har selv en meget hidsig hest, som pt. går på meget lave højder, simpelthen fordi vi skal have ro på hende så hun ikke spurter afsted og man konstant skal sidde og hive den tilbage. Og der virker overstående virkelig godt ;-)

Mvh. Rikke

med

Escape Dance

Excellent Dream DM - Årest føl 07

0
0
Svar på denne tråd

rødgrød
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 19:48

Det ser super fint ud (: Pernille har jo sagt det mest væsentlige, så det undlader jeg bare ;)

Det faktisk ret sjovt hvor forskellige meninger der er, og hvor "pænt" mange af jer egentlig snakker.

0
0
Svar på denne tråd

Davs ...
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 20:12
Hvor ser det fint ud ... Vil gi HGLarsen ret i det hun siger:)

°..Skrev Frk. Krid°

- Hende med Tessa & Sera ©

Regndækken til salg
www.guzer.com/animatio..._daddy.php
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 21:17

Hvor er den bare lækker! Den skal du nok komme langt med!

Ærgeligt den ikker er større eller mindre ;P Hvem får du undervisning af?

And I'll try to like horses

.
Don't you just love goodbyes?

Kode123 <3

0
0
Svar på denne tråd

sjbgkjbgkjbsg
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 21:34

Hej igen folkens. Jaa, kan først svare nu da jeg lige er kommet hjem fra stævne.

Nåå, men først og fremmest i hvertfald tusind mange gange tak til sødeste Pernille som jeg er fuldstændig enig med :) (Y). Og tak for de søde ord , jeg tror os Pernille forstår mig fordi jeg har snakket rigtig meget emd hende om Checars temperament osv. Den hest er noget helt specielt, men virkelig fantastisk når man lærer den at kende !

Ligesom Pernille siger, blir den meget hidsig og irriteret hver gang at jeg holder den igen og laver sådan nogle stejlehop. Derfor - som min træner os går meget op i - bruger vi meget tid på at finde en grundgalop. Men samtidig må jeg heller ikk ride for langsomt, fordi ( også som Pernille siger ) at den er så lille og derfor kan have svært ved at nå afstandene hvis man ikke galoperer lidt frem.

Det med at dens grundridning ikke er i orden er jeg så en smule enig om.. Altså den hest ER bare hidsig, dermed ikke sagt at grundridningen ikke er i orden for man kan sagtens ride dressur på ham uden problemer. Han tænder bare enormt meget når han er på en springbane, hvilket jeg da også bare ser som en positiv ting :P

Tak for de rosende ord Pernille. Haha, jeg ved godt du liiider ham, måske fordi du ser det samme fantastiske i ham som jeg gør :D tror desværre aldrig jeg blir træt af den hest, hehe .

Læser lige de andre kommentarer og svarer derefter dem

0
0
Svar på denne tråd

skjbkjabgkjbg
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 21:41

Bella: Tak for den søde kommentar . Normalt ville jeg tage dette til mig og prøve at ændre det, men du skulle virkelig prøve at springe ham - så ville du måske forstå hvor svært det er at sidde stille med overkroppen. Det er ikke helt for sjov at den går under navnet " gyngehesten " :P hehe. Men igen igen - alle er vel ikke helt fejlfrie og jeg kender som regel godt mine egne fejl. Desuden er det en langt fra nem hest. Da jeg begyndte at springe ham, var han kun blevet sprunget en lille smule for sjov at tidligere part hvor han bare havde fået lov at jorde afsted i eget tempo. Sys virkelig at den er blevet meget bedre og har gjort enorme fremskridt, så vi tar lige en dag af gangen ;)

M Bauenhøj: iih, tusind tak for din søde måde at kommentere på. Og tak for alle de fine ting du siger - giver dig fuldkommen ret (Y). Og ja, lige nu handler det bare om at den hest skal have en masse rutine og så forhåbentligt lære at styre sit temperament ;) Endnu engang mange tak !

SilverSockPennyLane: Mange tak :D dejligt at høre ! Og ja, jeg er helt enig med dig i at jeg holder den for meget tilbage på sidste afstand. Han løber også lige rigeligt og ja, det gælder nemlig om at få taget hurtigt tilbage så man kan give efter de sidste galopspring . Helt klart noget jeg vil tænke mere over ;)

0
0
Svar på denne tråd

636456466
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 21:50

Dejligt at se en hest som elsker at springe :D

- det er jo heller ikke altid sjovt med den som bare går som de skal. Man skal have noget udfordring, og man skal starte et sted. Med siden vil Checar nok også komme til at gå pænere mellem springene, men så længe han elsker det han laver, og det fungerer med gallopspring osv, så synes jeg det ser fint ud.

Synes det er iorden at han sætter af så langt fra, når han får løftet bagbenene så fint efter sig, men in længden vil du måske få problemer med kombinationer og afstande, men det kommer, det kommer.

SUPER skøn hest, og fin opmuntring sådan en lørdag aften. :P

Miss Golden Freja Q3

vi er et dressurteam ' vi styrer ' vi er et dressurteam

jeg elsker dig over alle, min øjesten

0
0
Svar på denne tråd

sjgbskjgbkj
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 21:50

LULer: mange tak :D

RikkeJ: Ganske enig ;) Og tak. Forstår dig godt. Og ja, jeg har en tendens til at klemme med benene nogle galopspring før fordi jeg altid gør det på min egen pony som er knap så hidsig ;) hehe. Kan godt se at det ville være smart med de små spring og at ride langsomt osv. , men vi har efterhånden prøvet flere forskellige metoder på den og har endelig fundet en der virker som vi nu arbejder godt på :D Som sagt, hesten er meget specielt, men super dejlig :)

Kanokanokano: Tak for din pæne kommentar :D haha ja, det kan hurtigt udvikle sig til en krimi herinde. Utroligt så kloge folk er på andres heste. Men dejligt med nogle enkelte kommentarer som man da kan bruge til noget :D hihi.

Tessa Sera: Tusind tak :D

Kode123: Tak for de søde ord :D Dejligt at nogen tror på os ;b hehe. Jaa nemlig. Ville være dejligt hvis den ku være 1'er pony, men det her er jo mit sidste ponyår sååeh ;s Og tjah, så længe jeg selv er en bette en gør det ikk det helt store at den kun er 156 :P ville nok ikk ha kræfter til at holde den hest hvis den var større . hihi.

Jeg får undervisning af Sune Damgaard Jensen :D

Tror jeg kom rundt om jer alle :D hehe. Jeg er oppe og kigge til stævnet det meste af dagen i morgen, så svarer nok først om aftenen, men skriv bare løs :) Ville blive glad hvis I lige gad at pakke jeres " dårlige kommentarer " lidt ind - det er trods alt lidt trist at høre på ;s

0
0
Svar på denne tråd

sgjsbgkjgbk
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 21:52

Milan: Kunne ikke være mere enig (Y). Lige netop mine ord :D Sikke dejligt at nogen forstår. Og tusind tak for de mange pæne ord du kommer med :)

0
0
Svar på denne tråd

sgbskjgbksg
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 21:56

Forresten ... Det gik rigtig fint til stævnet i dag. Han fik nogle super gode spring og var faktisk fantastisk rolig i første klasse - dog lidt hidsig i sidste , men er blevet såå meget bedre og flinkere at styre rundt på banen ! Jeg laver nyt indlæg med resultat og billeder + video ind om nogle dage - måske i morgen aften.

LIGE TIL ORIENTERING, SÅ UDTALES HANS NAVN ALTSÅ " SJEKAR " ! hehe. Der er mega mange der spørger til det, og i dag sagde speakeren både " chikker ", " cæsar " og sjesaaar ". haha :P

0
0
Svar på denne tråd

haahah ..
Forfatter: 
Dato:  17-03-2007 22:44
Line : så ldit da ... Det var rart med et godt stævne :bb Jeg komer måske ud i vejle på lørdag og kigger :D

°..Skrev Frk. Krid°

- Hende med Tessa & Sera ©

Regndækken til salg
www.guzer.com/animatio..._daddy.php
0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 21:10
Lina: Er det ham der lige løber hen og sætter lodretten op? Ja, det kunne være meget rart hvis de ikke var så strikse med målne, men 156 bliver nok ikke en pony ;P Det her er også mit sidste ponyår, og BBF blev målt til 142 :( Meega irriterende for kan selv måle hende til 140 100% som de vidste mig at man skal måle, hun var bare hidsig af h.t. da hun blev målt :/

.

Kode123 <3

0
0
Svar på denne tråd

sgjngkjbsgjk
Forfatter: 
Dato:  18-03-2007 21:21

Kode123: yeps det er min træner der sætter springet op, hvorfor ?:D

Ejjj det lyder træls med BBF ;s æv æv æv ! Så irriterende at de spænder sådan op og jo nok derfor blir målt højere ;s surt !

Felix - min egen pony - er heldigvis blevet færdigmålt til 140. Men før jeg købte ham gik han altid som en 1'er fordi han dengang var målt til 142 :P haha. nice nok

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  19-03-2007 22:03

Hehehe, ikke for noget :P =D haha.

Jaah! det er bare irriterende, for hun ligger liige på grænsen, men hun kan godt måles som 2'er ;/ så håber jeg bare hun bliver 2'er næste gang, der skal hun færdigmåles, så vil jeg lige starte noget MA, så bare uden for konkurrence, hehe så stiger den lige lidt i pris :P

.

Kode123 <3

0
0
Svar på denne tråd

fgwsggwgw
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 18:56
Hehe det var skam så lidt. Men synes simpelthen folk snakker for dårligt herinde til tider. Vil godt indrømme jeg også kan hakke lidt engang i mellem, men. d:
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 19:19

Det ser da rigtig fint ud Hvor højt springer i? LB?

Hilsen Karina...

0
0
Svar på denne tråd

sss
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 19:32
Det jeg mener med det er. At hetsen bliver ikke roligere af du "svinger frem & tilbage"

Bella

-

0
0
Svar på denne tråd

hmmm
Forfatter: 
Dato:  07-04-2007 19:59
jeg syntes den springer vildt godt og kan ikke forstå at i syntes den sætter af langt før springet ?!

cecilie c

har du hånd har du håndled

6 intet sigende ord

0
0
Svar på denne tråd

kommentare
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 00:27

Jeg synes det ser rigtig fint ud, og man kan høre/se at dig og din træner har styr på det :)

Jeg gider ikke at kommentere, da du jo godt kender dine fejl ;)

(Y) (Y) (Y)

© Zenta & Dino Dynamit ©

'Ridning er ikke en sport, men en sygdom

- når man først er blevet smittet, bliver man ikke rask igen.

0
0
Svar på denne tråd

'overskrift'
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 13:33
Hvor er den fin

ANNE. 8D

- Den største fejl, du kan begå her i livet,

er at være evig angst for at begå en.

0
0
Svar på denne tråd

sjkgbksjbg
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 18:06

Tusind tak allesammen :D

Bella - beklager at jeg ikke er perfekt :P jeg prøver på det!

KHM: Vi springer pt. LB og LA til distriktsstævner .

0
0
Svar på denne tråd

eyterterter
Forfatter: 
Dato:  08-04-2007 18:58
Line: super godt svaret til Bella

Pernille H. G. Larsen
STOP RODEO !!!!!!!
www.anti-rodeo.underskrifter.dk
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider