|
|
| Et par billeder af isdyret xD |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
16-03-2007 18:58 |
|
Fra... I onsdags må de være?  Ikke så geniale, fra vi var ude at skridte en meget, meget kort tur. Vores ridebane er stadig temmelig pløret og umulig at bruge, og må ikke ride tur før han er 100% trafikvant, da vi skal langs en hovedvej så... Og pony synes det er gevaldigt kedeligt bare at tulle rundt på gården, så det bliver som regel bare til at jeg hopper på ryggen af ham, får ham til at gå to skridt, og så lader ham græsse xD Men i weekenden får vi faktisk lov at ride vores første rigtige tur HERLIGT  Så skal der trænes til distanceridtet!!!  (Marken der kan ses er OGSÅ for våd til at man kan ride på den xD Skod).  Men Theis er endelig ved at acceptere ham - Herligt. I går kunne de for første gang stå i løsdriften sammen uden at Theis fik et flip xD - Jeg ved endnu ikke om Theis nogensinde vil kunne rides på igen, da der måske er slået noget i stykker i hans hoved, selvom hans ben og balance er 100% ok igen :-/ Men det får vi at se, når dyrlægen engang ved det... Men... Hvad skal I lave I jeres weekend? 
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa... |
|
|
Hvor er han altså bare dejlig. Hvad jeg skal? Arbejde og så må jeg se om jeg kan slutte fred med min mor og ellers må jeg jo hive cyklen frem og cykle ud til hesten på søndag øv hvor jeg hader familieskænderier.
Fyrst Milo ^_^ "Why is it that the only person who can make you stop crying is the one who caused your tears?" Kort, bordkort, invitationer, bordpynt mm. sælges til enhver lejlighed - HP på vej!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Mums hvor er han fin at se på 
Håber da Theis bliver "rask" igen.
I weekenden skal jeg arbejde 
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| thtihtihtihit |
|
|
Nurh, han er fin  Held og lykke med Theisemandse  Hva jeg skal lave. Hmm.. Måske male mit værelse hvidt og sort, flytte om på hele værelset ooog. evt sammen med eksen 
Dillarh Dallarh med yndlingen dilli (L) maria kimmie <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blabablalsjdhf |
|
|
Han er så smuk xD Hvor har du købt den trense?  Og i weekenden skal jeg bare glo weee 
Love from din n00b  - Rassamullamulla - fordi du fortjerne det xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nanananna |
|
|
Neeej, nu ved jeg xD du har helt sikker selv lavet den trense :L Og forresten held og lykke med Theis!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ndgjsdfng |
|
|
wuhu hvor er den herlig at se på  lækkert du kan ride tur i weekenden  trist med theis :/ men jeg krydser finger - for noget godt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Hvad er der sket med Theis?
- Sasma I know I can, be what I wanna be If I work hard at it, I'll be where I wanna be
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
16-03-2007 20:01 |
|
Tak for kommentarne  Sasma: Han er blevet sparket i hovedet. Camilla&Fenja: I Hooks, men den er elendig xD Skal have fat i en ny xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tsk!!! |
|
|
Theis: Når du finder en ny, så køb en til mig eller bare sig hvor du har købt den, for jeg kan ikke finde den nogen som helst steder :L Men jeg hedder altså Camilla MELLEMRUM & MELLEMRUM Fenja eller det gør jeg ikke xD Når ja... jeg regner med, at komme med dit træktorv på søndag  Gud, hvor er det besværgeligt, når du ikke er på msn xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla (Fenja) |
Theis |
16-03-2007 20:13 |
|
Skal jeg gøre xD Overvejer dog bare at være kreativ og lave en ny selv xD lol xD MSN duer ikke her xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis... |
|
|
Theis: Så lav en til mig også xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Juhuu! |
|
|
MSN duer nu (Men det siger de jo alle sammen). Hvor er han sød! Søde Iso lol. Og må jeg have lov til at gratulere; første tur, sådan du! Synd med Theis, den uheldige knægt :-/ Håber han bliver ok igen. I weekenden skal jeg på loppemarked Og lave lektier samt på arb.
Vegetacha . Maybe curiosity killed the cat, but only because no one bothered to answer her question Why?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
LÚL-er |
17-03-2007 16:59 |
|
.. det ved jeg ikke /; '
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Eeej, hvor er han bare smuk.  Kom endelig med flere billeder af ham, han ser jo rigtig dejlig ud. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjghshgjs |
|
|
Kær ismule  var til noget fest igår, og idag har jeg og 3 andre veninder brugt det meste af dagen på at stene voice tv, og imorgen skal jeg ud og se noget arabershow i hvidebæk med Maria 
Miss Golden Freja Q3 vi er et dressurteam ' vi styrer ' vi er et dressurteam jeg elsker dig over alle, min øjesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsaa |
|
|
hvor han han smuk xD . synd med theis /:
© Bianca & Maestro © » Fando savnet for evigt {L} Nu også med lullubullu :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Camilla (Fenja) |
Theis |
17-03-2007 22:36 |
|
Er du syg? Han er sgu da en travhest 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Theis... |
|
|
Jeg er ikke syg lige nu :L Han er altså en shetlænder 
Love from mor xD - HEIL HN 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hellod |
|
|
camilla: NEJ MEN DET ER JEG  man skal ikke mobbe folk som er syge 
© Bianca & Maestro © » Fando savnet for evigt {L} Nu også med lullubullu :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Camilla (Fenja) |
Theis |
17-03-2007 22:41 |
|
Der står travhest i hans papire 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Camilla (Fenja) |
Theis |
17-03-2007 22:45 |
|
Jo  Hans far har både papire som nordsvensk og døle Finder jeg herre grinern - De er så forvirrende indenfor det nordsvenske forbund xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|