|
|
| Helt friske ridebilleder. |
|
|
Så bleb det igen tid til lidt ridebilleder fra Nazal og jeg.. Bianca var så sød og stå ret med kameraet nu efter jeg har fået mit røde underlag hjem. Så nu er det røde næsten fuldført. Det røde pandebånd ligger også på posthuset og venter kun på at blive hentet..:D Nå, ikke mere snak, nu til billederne..                    Spørg ikke hvad han laver:D Det var vidst nok noget buk noget 
     Det var så dem:D Der er jo en del, så hvis I stadig er her er i velkomne til at lægge en kommentar med på vejen! Ris og ros modtages gerne.. Der er selvfølgelig en masse dårlige undskyldninger for hvorfor han ikke går perfekt. men jeg har lige ligget syg i en uge og han er derfor ikke redet i en uge, så vi er lige startet op igen. Jeg er klar over at han går på forparten og vi arbejder hårdt på det. Ligeledes ved jeg at han går bag lod, men heller det og han slapper af end han går i lod eller foran og stiver sig hele vejen gennem ryggen.. Nå. Jeg vil slutte nu 
Hilsen Jette med den dejlige Nazal. <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3 <3I er begge elsket og savnet<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Det ser godt ud og Nazal er flot i rød  Dog savner jeg en lidt mere energisk bagpart 
Mvh. Rikke med Escape Dance Excellent Dream DM - Årest føl 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej:) |
|
|
Han ser dejlig ud  Men som RikkeJ skriver, synes jeg også at bagparten mangler lidt på mange af billederne. På de sidste billeder hvor du traver for lange tøjler, træder han fint igennem  Men det kan også være at det er billederne der snyder.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| til jer begge: |
|
|
Det er nok de halve parader son er glippet lidt fra rytterens side  Skal nok prøve og huske det i morgen når jeg rider:D
Hilsen Jette med den dejlige Nazal. <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3 <3I er begge elsket og savnet<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsaa |
|
|
det ser jo fitn ud (: det røde passer rigtig godt til ham d: . en ting som lige falder mig i øjnene, og som egentlig ikke er kritik, men tøjlerne synes jeg er lidt lange, men somsagt kan det bare være mig d: har flere gange redet på en hest, som man bare ikke kan have korte tøjler på, kan jeg jo ikke sige om nazal er når jeg ikke har redet ham  i er en god equipage (:
© Bianca & Maestro © » Fando savnet for evigt {L} Nu også med lullubullu :)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ertfghyujkl |
| Forfatter:  |
Sarah ♣Rista♣ |
| Dato:  |
09-03-2007 20:55 |
|
Han er godt nok fin... (Bemærk jeg mener NAZAL :b)... Ej, i passer rigtig godt sammen og han ser sej ud i rød... (Dog mangler han et par seje røde klokker) :b Men hvor er det PINK underlag blevet af??
©Sarah & Rista© » Equipage med stil {L} Englykke uge 27... Andre??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bianca og Sarah: |
|
|
Bianca: Det med tøjlen... Tjaa... Det er vidst rytterens fejl. Sys ellers jeg havde meget fat. Men jeg får også smæk for dem  Sarah: Det pinke er lagt på hylden! Sys ikke det er pænt til ham når han er så grå som han er nu! Men måske det kommer med til sommer! Hvem ved  Sidder faktisk og leder efter røde klokker på nettet! Skal lige kigge markedspladsen igennem nu:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Fin hest... |
|
|
Men pas på tøjlernes længde, de er alt for lange. Så saml hænderne og kort tøjlerne, læn dig tilbage og stop ham noget mere, mens du rider bagparten mere ind/rid frem mens du laver en masse halve parader. For han går meget på forparten. Men egen gør det samme og jeg bliver også hevet frem i sadlen, men man må bare stå imod selvom det er hårdt  Men ellers fin hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pirat og Jacq: |
|
|
Pirat: Takker:D Jacq: Tøjlelængden er jeg blevet pointeret. Og som jeg skrev tilbage så har jeg skulle ride ham frem og ned og derved skulle ride med lidt lange tøjler, og skal nu til at samle ham op, så skal bare huske de tøjler, meeen, hukommenlsen svigter jo en gang i mellem  Syntes nu ellers også jeg havde meget fat i ham, men åbenbart ikke nok.. Som skrevet længere oppe så glippede de halve parader fra rytterens side. Jeg er klar over han skal meget mere ind under sig. Men han er ikke redet så meget og har ikke bæringen til at være der hele tiden. Men det skal nok komme.. Vi er skam kommet langt på kort tid..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sss |
Bella |
10-03-2007 13:51 |
|
Det ser fintt ud, ville sige det du selv sagde du vidste (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
grey-richie ♥grey♥ |
10-03-2007 14:04 |
|
sød hest 
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. 110% Dressurrytter<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| ddd |
sawa |
10-03-2007 15:12 |
|
du kan å røde davis klokker i tika rideudstyr
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
LÚL-er |
10-03-2007 15:22 |
|
.. W0W Ö .. den hest er soerme paen i roed 8D ' han gaar godt .. kun ros herfra .. du kender jo risen (: '
Hej Hej fra L U H U R A " .. qoer det du har lyst til - imorqen er det maaske for sent .. husk iqaar - droem om i morqen .. lev idaq - livet er en lejekontrakt uden opsiqelse .. "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| resten.. |
|
|
Tusind tak for jeres søde ord til hans røde outfit.. Røde ridebukser, nej tak  Syntes ikke jeg så nogle røde klokker i tika i går da jeg kiggede, men jeg vil da tage et kig igen:D Er det gummi klokker??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeey |
|
|
hey, rigitg flot hest! Wouw, den er "lang" (ikke misforstå) snakker om dens, ja. længde d; Jeres tøj matscher jo perfekt 
Mvh. Amanda Karlsen. » SØGER PART I VEJLE OMRÅDE!!!???? . « - »OBS; ENGHØJSPONYCLUB, 29&42 {LL}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| enghøjs: |
|
|
Ja, han er ikke af den korte model. Også derfor han er lidt svær og samle helt..:D Ja, der er styr på tingene..:D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Flotte billeder |
|
|
Kan godt li at det hele passe sammen 
♥ Pernille & Papaya ♥ Ich Liebέ dich <3 Wentworth Miller <3 er min' & jeg deler ikke! xD I love you, din lækre krabat  Pernille Miller [; ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HMMM |
|
|
Jeg savner lidt mere energisk bagdel som RikkeJ siger. Også mere samling, ellers super smukt. Han er flot i rød.
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Rid med dit hjerte, på den hest du elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig hest |
|
|
Dejlig hest! Rigtig flot udstyr, passer godt til hans farve. Syntes dog han går for meget på forparten, og mangler bagparten. Men det kommer vel nok..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som skrevet.. |
|
|
SOm skrevet mange gange før så var de halve parader som jo skal samle ham helt misset fra rytterens side. Han skulle også bare rides dybt da vi havde fået undervisning dagen før. Så jeg er klar over den manglende aktiv bagfra og forparten. men det kan ikke være perfekt altid..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|