|
|
| Så blev jeg hesteejer :D |
|
|
Ja  I går mandag købte jeg så et føl  Jeg skal nok hente hende på torsdag. Hun er bare rigtig sød Lidt om hende: Navn: Zinfandell. Men hun skal måske hedde noget andet. Alder: 1 år Race: Lidt af hvert.. Men kan kåres i forregistret i DV Stang: Ved de 150 cm hun er ret høj. Og bliver 170 cm Hun har fuld stamtavle og hendes mor hedder Zira og hendes far hedder Xanthos. Her er lidt billeder:  ^^Står lige   ^^ Hendes mor Zira    ^^Hendes fine stjerne og snip    ^^ Fin           ^^Hende og hendes mot og helbror. Så  Hvad synes i om hende? (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Hun ser dejlig ud Tillykke
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| følføl |
|
|
dejlig er hun sku  .. Tillykke med hende 
Smil så smiler verden igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| tihihih |
|
|
Tillykke med det  Hun ser super ud  Hvad skal hun primært bruges til ?
Dillarh Dallarh med møgdyret dilli (L) living in a war - called home
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Grissen |
|
|
louise (dilli) Tak  Jeg ved det faktisk ikke. Hendes morfar har gået MB i både spring og dressur. Såe Jeg må se hvad hun er bedst til. Men hun har en fin trav så mon ikke det bliver dressur  Tak Camilla 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hestepasser |
| Forfatter:  |
Joey11 |
| Dato:  |
07-03-2007 14:33 |
|
Sikken en fin lille hyp - jeg har passet hendes far for mange år siden - en rigtig smuk og kærlig hingst.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fxfhdfhh |
Muzze »Min Kaniiin« |
07-03-2007 14:37 |
|
Rigtig meget tilløk  Hvor er du bare heldig  Dejlig hest
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rttt |
Frederikke og Mirla (L) |
07-03-2007 14:46 |
|
Tillykke til dig  der er snyyyd at du må få din egen, og jeg ikke må .. Ej, hun ser bare super sød ud 
» Frederikke Sadolin « Med Muledyret Miirla (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grissen |
|
|
Joey11: Tak.. Hvor sjovt Hvilken race er han så? Kan nemlig ikke finde ud af det. Og Zinfandells ejer(eller før ejer ) Siger at han både er i Danmark og Tyskland. Muzze: Tak 
Frederikke: Jeg har skam selv købt hende  Og nu er det 100 % sikkert at jeg skal hente hende i morgen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjhosghjsz gh |
|
|
FINESTE lille piige! 
Miss Golden Freja Q3 vi er et dressurteam ' vi styrer ' vi er et dressurteam jeg elsker dig over alle, min øjesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heeej |
|
|
Tillykke! Hun ser fin ud!  Held og lykke med hende 
MVH. Carina med Omira - Og snart et lille føl ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlig hest og tillykke |
|
|
1000 gange tillykke! SNYD! Jeg vil også ha' min egen xD Ej hun ser super lække rud, smart at købe en ung en hest :b - Hva' så med Moonlight?? (:
Sisse & Musse - Ægte kærlighed <3 JEG SØGER EN ISABELL WERTH WINTEC SADDEL, KONTAKT MIG VIA HN HVIS DU HAR EN TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grissen |
|
|
Taak  Sisse og Musse Tak  Hende bliver jeg ved med at ride til jeg ikke kan mere. Jeg har jo været så klog at jeg har fået Zinfandell opstaldet samme sted som Moonlight Klogt ikk? xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke |
|
|
Hvor er hun fin. Tillykke med hende! Men forstår ikke hvorfor du har købt et føl? Hvad skal du ride på, til hun bliver gammel nok?
Mvh. Antonia - med det dejlige dressurdyr: BJERREGÅRDS EROS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jegerfin |
|
|
Den ser da sød ud  vil du så selv tilride hende ? - det værste ved at købe en unghest er ventetiden før man kan ride den 
'Sofie Isaksen - Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3 - NU også med Egely's Prins Abdullah (: <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Hun ser super fin ud. Tillykke.
- Sofie ♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥ R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa ;D |
|
|
Emilie (Moonlight): Det lyder fornuftigt, synes i er så søde sammen  Og det var da smart med samme opstaldnings sted, og så ka du jo ride Moonlight indtil Zin-et-eller (Sorry men svært navn  ), kan tilrides xD
Sisse & Musse - Ægte kærlighed <3 JEG SØGER EN ISABELL WERTH WINTEC SADDEL, KONTAKT MIG VIA HN HVIS DU HAR EN TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Grissen |
|
|
Antonia Eros Tak  Moonlight. Og når jeg ikke kan ride hende mere finder jeg vel en part 2 -3 gange om ugen. Sofiie: Taak  Nu må vi se hvordan hun er til den tid  Chela: Tusind tak  Sisse og Musse Ja Hun hedder Zinfandell  Hm.. Hvis jeg laver mit navn om til Emilie(Zinfandell) Kan i vel ikke huske mig xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej..! |
|
|
Emilie (Moonlight): Nej, for jeg kan ikke stave det, og så kan jeg ikke huske dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
07-03-2007 20:08 |
|
Hvor er hun fin  Tillykke og held&lykke 
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| grissen |
|
|
Sisse og Musse: Så må du få et kursus i det xD Anne: Tusind tak 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bum bum |
|
|
Tillykke :b Den er fin :b Men hvorfor skal den kåres I F1 hvis den har stamtavle?
"Nadia&Silver Sock&Penny Lane"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| uuu |
grey-richie ♥grey♥ |
08-03-2007 19:26 |
|
tilykke og hvor er den sød:)
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. 110% Dressurrytter<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lalala |
Camiilla |
10-03-2007 14:22 |
|
Dejligt  Hun ser sød. Tillykke med hende! 
Camilla. - Med de to dejligste islændere, Ari & Birna. Intet kan slå min kærlighed til jer<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|