|
|
| Ridebilleder af Linsen |
|
|
Hey ænder.. !! Jeg er begyndt at ride Linse igen  Det går langsomt, men det går! Får en sadel på prøve på tirsdag og har de sidste par dage været nødt til at låne en sadel der ikke ligger helt optimalt. Jeg er godt klar over det, og det er heldigvis slut nu  Hun går ikke super godt, men hun er kun blevet redet godt en uge efter at have stået stille i over en månede. Ved godt jeg ikke sidder optimalt og har benene for langt fremme, men jeg har altså heller ikke redet i laaang tid og sadlen er ikke så god.. Nå, nok med dårlige undskyldninger  Billederne:  Smukke Linsebaby   Presser hende lige lidt her    Ja okay, sidder sgu ikke ret pænt lige der.   Det var det ænder. Den dygtige fotograf er Lucelille Skriv gerne en lille besked  Bare husk på hvor længe siden det er vi har redet 
.. skrev Kristina G. Outzen © Med Linse Aunsbjerg © *Around Pictures* Årets Junior og Årets Hoppe (hest)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| billeder |
|
|
Hvor er hun fin. Hun skal nok blive pæn, når hun får lidt flere muskler og sådan 
Mvh. Antonia - med det dejlige dressurdyr: BJERREGÅRDS EROS
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtretet |
| Forfatter:  |
HGLarsen (Kastan) |
| Dato:  |
04-03-2007 23:53 |
|
Dejligt at se ridebilleder igen  Hvor i niiice:D
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Det ser da fint ud  jeg synes hun går fint
- Mvh. Cecilie -
Fotografering - Gratis Jeg kommer gerne ud og tager billeder for at få en masse øvelse Skriv en PB for mere information Don't pretend you're something you're not
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
05-03-2007 08:52 |
|
Hun går da fint  Dejligt at I er kommet igang igen. 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) >> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgnkjskgb |
L-F |
05-03-2007 14:20 |
|
det ser jo bare godt ud Kristina  Dejligt at I er igang igen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Wiieh, gode billeder af dejlige Linse (: Godt du er kommet igang igen Outzi 
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 Fantastisk kat 1 pony til toppen sælges : www.heste-nettet.dk/ma...is/144585/ Ring eller skriv for mere information (:
* Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkjhgfdsasdfgh |
|
|
Yntes der ser fint ud af den har stået stille et stykke til 
MvH Catrine »Hende der med Zasha ox 1401 »Sagde hvad hun mente !!!! »Og tøffede afsted igen ღ Zasha ღ
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tghrsthgrt |
|
|
Dejligt at se billeder fra jer igen smukke (: <3 Glæder mig til flere 
Venlig hilsen Julie xxx Bakkegården i uge 30. Ses vi? :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bggngsddfafad |
|
|
Næh, nogle fine billeder jeg har knipset, med dit mastercam! Hun går superfint alt taget i betragtning, men kan godt se du ikke sidder så godt i sadlen, glæder mig til at se hvordan HDR'en ligger på hende... Ret dig lidt op (Ved godt jeg blev ved med at sige du lænede dig frem, men det ses altså ikke lige på de her billeder, tihi), schenklerne lidt tilbage, kort tøjlerne op og hænderne lidt frem... Love ya! mys...
Louise og Fasion Humlekrogens Hestepension man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
.. Først og fremmest - du VED næsten hvad jeg vil skrive darlig.  LINSE ER SIMPELTHEN BARE MEGA SKØN! - Og også dig selvfølgelig! JHN'S BEDSTE PAR! Ever. Åeh åeh, Linsebaby er bare den charmerendeste hest jeg nogensinde har set! Du er så heldig at du er ejer af denne skønne unikke Linsehest!  .. OG OG JEG GLÆDER MIG TIL AT SE DIG OM 4 DAGE. 
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Rid med dit hjerte, på den hest du elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
05-03-2007 18:37 |
|
Hun er så fiin  I passer godt sammen 
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgdfhfdhdtfhdr |
Bella |
05-03-2007 19:49 |
|
dwjlæigt at se at du har sådan nogle bløde hænder (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt... |
|
|
At ser jer i aktion igen Synes hun går fint.
Mvh. Carina - Med Dunja & Boy - nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket. Søger en Passier Young Champ 16 tommer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtig fint.. |
|
|
Det ser rigtig fint ud alt taget i betragtning.. Dog skal du se om du ikke kan få hende om på bagparten så ikke hun belaster sine forben så meget. Det gør du ved at lave overgange og halve parader og så frem og halve parader og frem, så hun kommer tilbage og sætter sig bagtil..
Hilsen Jette med den dejlige Nazal. <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3 <3I er begge elsket og savnet<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrtertet |
HGLarsen (Kastan) |
05-03-2007 21:10 |
|
Det er jo nok bare billederne, men hold da fast en underlig krop billederne giver hende . en meget LAAANG mave og en mega lille nummie  især her: 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridebilleder af Linsen |
|
|
hun er fin, jeg har fundet en hest der minder om hende : D
Sabrina nu med Obian. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
06-03-2007 15:11 |
|
Hun er fiin som altid 
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ljlsjasiojadsl |
Tine »iluilu« |
06-03-2007 23:56 |
|
Det ser godt ud d: ! Det eneste som jeg kan se du og andre ikke har nævnt er at du skal huske at kigge op :] ..
Det ser rigtig fin ud !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mangler muskler.. |
|
|
Det ser jo fint ud, men jeg ville vælge at ride hende noget dybere så hun får en bedre rygmuskulatur, og derved kan komme til at ligge mere vægt på bagbenene. Som hun går nu ligger hun meget vægt på forparten, og det er ikke sundt.. Men ellers 
Hilsen Helle Nørgaard Henriksen fra Team Nørgaard..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mhmhthg |
|
|
TeamNoerregaard: Tillader mig lige at svare lidt på kristinas vegne. Det kan godt se ud som om Linse går meget på forparten, men det gør hun faktisk ikke. Kristina brugte en del kræfter på at drive hende frem, og derfor er hun skubbet lidt op fortil. Linse går super på alle 4 ben, men ja generelt set kan du måske have ret i at hun burde gå lidt mere på bagbenene, men nu har den trods alt stået stille næsten måned.
Louise og Fasion Humlekrogens Hestepension man skal ikke forsøge at holde på noget man ikke kan holde mellem hænderne... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123123123 |
|
|
ÅÅÅRh, du ved hvad jeg vil sige om skønheden søde! HUN ER BARE SKØØØØØN! F*ck da sadlen og din opstildning  - det er dig og Linsen, og det er sådan det skal være. slut færdig punktum basta finito slut! Billederne er fine, og det er bare godt at se jer igen! 
Miss Golden Freja Q3 vi er et dressurteam ' vi styrer ' vi er et dressurteam jeg elsker dig over alle, min øjesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| y5tuhyes |
Tine ♣Jolly Jumper♣ |
07-03-2007 19:00 |
|
Det ser rigtig godt ud.. Hun ligger pænt fortil.. Hun har måske haft helt godt af en lille pause.. 
Mvh. Tine . 100% Springrytter . Jolly Jumper <3 Se Vidunderet .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bananflue |
Bine |
07-03-2007 19:39 |
|
Med alle de ting du skriver synes jeg det ser rigtig godt ud det taget i betragtning! I passer virkelig godt sammen! Det ser meget harmonisk ud!
Mvh. Lise & hyppen Columbine - Jeg diskuterer ikke - Jeg skændes! Mail - Dyregalleri
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nbummelyum |
|
|
TUSIND TAK for alle svarene .. Det varmer virkelig.. Til information kan jeg så fortælle at Linse har stået halt de sidste to dage med en hovbyld.. hun kunne slet ikke gå på benet  Det er mærkeligt man kan være så glad for et dyr at man stortuder når det gør ondt på dem..
.. skrev Kristina G. Outzen © Med Linse Aunsbjerg © *Around Pictures* Årets Junior og Årets Hoppe (hest)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bfahehhae |
|
|
Stakkels pruhest... så er der dælme ikke noget at sige til hun har trådt sin sko af... Hvordan opdagede du det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Chaanel |
08-03-2007 09:38 |
|
Det ser pænt ud . Linse er så sød <333 OG GOD BEDRING TIL HENDE. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor godt... |
|
|
Det er da godt I er kommet igang igen! Og Linse er, som altid, meget charmerende at se på  'Tillykke' med den nye sadel! Eller hvad man siger 
Vegetacha . Maybe curiosity killed the cat, but only because no one bothered to answer her question Why?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Nina (Daim) |
08-03-2007 10:16 |
|
Godt i er kommet igang igen... 
♥♥♥Nina & Daim♥♥♥ Vores kærlighed er i en klasse for sig selv Vores kærlighed kan ikke slås ihjel Vi har noget som andre kun håber på BLING BLING UDSTYR - Billigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhujfkvhgkj |
|
|
Det ser godt ud  Hvad er det for noget, har hun stået stille? Hva af? Og nu en hovbyld... Det var squ da træls. God bedring til hende og kram til dig Godt det kun er en byld og at I opdagede den hurtigt 
~NUMSEFISKEN~ ¤Med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|