|
|
| 18 spørgsmål |
| Forfatter:  |
Nikse ♥Claus♥ |
| Dato:  |
04-03-2007 17:36 |
|
Nå ja jeg keder mig vildt meget så tænkte på a lave en masse underlige spørgsmål. Håber I gider a svare på dem for så er I søde  Nå men her kommer de.. 1. Hvad hedder du? 2. Hvor gammel er du? 3. Har du egen hest/pony? 4. Har du prøvet a skifte skole? 5. Hvis hvorfor? 6. Ryger du? 7. Hvor tit rider du om ugen? 8. Hvilken klasse går du i? 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) 10. Har du søskene? 11. Har du Tysk i skolen? 12. Har du en kæreste? 13. Har du et arbejde? 14. Hvis hvilken? 15. Har du ring i navlen? 16. Hvad er det værste du har prøvet? 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Nå men det var dem for denne gang
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
1. Hvad hedder du? marie 2. Hvor gammel er du? 14 3. Har du egen hest/pony ? Egen pony 4. Har du prøvet a skifte skole? Ja 5. Hvis hvorfor? Kunne ikke med dem i klassen 6. Ryger du? Nej 7. Hvor tit rider du om ugen? 5-6 gange 8. Hvilken klasse går du i? 8 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) NÆST, som ligger i dis. 11/13 10. Har du søskene? Ja 11. Har du Tysk i skolen? Ja 12. Har du en kæreste? Ikke pt. :b 13. Har du et arbejde? lidt :b 14. Hvis hvilken? 15. Har du ring i navlen? nej xD 16. Hvad er det værste du har prøvet? Puha, ved ikke s: 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Da jeg fik Ceres 
Fjordbollen Med Ceres Mørk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1. Hvad hedder du? |
|
|
1. Hvad hedder du? Car-Sten  2. Hvor gammel er du? 1287 år 3. Har du egen hest/pony? Måzké 4. Har du prøvet a skifte skole? Jeg har aldrg gået i skole  5. Hvis hvorfor? Whatiii? 6. Ryger du? Yeeez 7. Hvor tit rider du om ugen? 25 8. Hvilken klasse går du i? 89.Æ 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Mongol-iet 10. Har du søskene? Ja  11. Har du Tysk i skolen? Måzké 12. Har du en kæreste? 29 stykker  13. Har du et arbejde? Ja  14. Hvis hvilken? Tiiizzz 15. Har du ring i navlen? Ja  16. Hvad er det værste du har prøvet? At tisse  17. Hvad er det bedste du har prøvet? At skide 
Bølløøh  - Du ztinker af tiz xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
04-03-2007 17:47 |
|
1. Hvad hedder du? Mia 2. Hvor gammel er du? 14 år 3. Har du egen hest/pony? Nej 4. Har du prøvet a skifte skole? Nej d; 5. Hvis hvorfor? .. 6. Ryger du? Nej 7. Hvor tit rider du om ugen? Jeg rider ikke mere (; 8. Hvilken klasse går du i? 8.b 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) .. 10. Har du søskene? Ja 11. Har du Tysk i skolen? Ja 12. Har du en kæreste? Ja 13. Har du et arbejde? Nej 14. Hvis hvilken? .. 15. Har du ring i navlen? Nej 16. Hvad er det værste du har prøvet? Vel da jeg smadrede mit knæ. 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Der er så meget :')
.. skrev mia svane livet skal leves forlæns, men ses baglæns.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frywsthrtg |
|
|
1. Hvad hedder du? Julie 2. Hvor gammel er du? 15. 3. Har du egen hest/pony? Nej 4. Har du prøvet a skifte skole? Ja. 5. Hvis hvorfor? Det var en lorteskole d: 6. Ryger du? Nej 7. Hvor tit rider du om ugen? 0 lige pt. :/ 8. Hvilken klasse går du i? 9. 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Århus 10. Har du søskene? Ja. 11. Har du Tysk i skolen? Ja. 12. Har du en kæreste? Njææ d: 13. Har du et arbejde? Ja. 14. Hvis hvilken? Føtex I) 15. Har du ring i navlen? Nej, men skal så snart jeg tør d: 16. Hvad er det værste du har prøvet? Ved ikke. 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Bakkegården <33333333333333333333
Venlig hilsen Julie xxx Bakkegården i uge 30. Ses vi? :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Du er bare så seriøs Camilla :p 1. Hvad hedder du? Sofie 2. Hvor gammel er du? 17 3. Har du egen hest/pony? Ja 4. Har du prøvet a skifte skole? Ja 5. Hvis hvorfor? Kunne ikke med læreren. 6. Ryger du? Det er lidt forskelligt. 7. Hvor tit rider du om ugen? Det er forskelligt. 8. Hvilken klasse går du i? D3 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Haslev 10. Har du søskene? Ja 11. Har du Tysk i skolen? Nej 12. Har du en kæreste? Nej 13. Har du et arbejde? Nej 14. Hvis hvilken? - 15. Har du ring i navlen? Nej 16. Hvad er det værste du har prøvet? ? 17. Hvad er det bedste du har prøvet? ?
- Sofie ♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥ R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asdfghjkl |
Sarah ♣Rista♣ |
04-03-2007 17:54 |
|
1. Hvad hedder du? Sarah 2. Hvor gammel er du? 11 3. Har du egen hest/pony? Jep 4. Har du prøvet a skifte skole? Nææ 5. Hvis hvorfor? ... 6. Ryger du? Neej 7. Hvor tit rider du om ugen? pt. ikk så meget, men det ændrer sig snart. 8. Hvilken klasse går du i? 5 kl. 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Hmm... Sandby.. 10. Har du søskene? En af slagsen 11. Har du Tysk i skolen? nope 12. Har du en kæreste? nope 13. Har du et arbejde? nope 14. Hvis hvilken? ... 15. Har du ring i navlen? nope 16. Hvad er det værste du har prøvet? ?? 17. Hvad er det bedste du har prøvet? ?? Nope er et dejligt ord...
©Sarah & Rista© » Equipage med stil {L} Englykke uge 27... Andre??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
1. Hvad hedder du? Rikke 2. Hvor gammel er du? 15 3. Har du egen hest/pony? Nej, part. 4. Har du prøvet a skifte skole? Nej 5. Hvis hvorfor? -- 6. Ryger du? En sjælden gang imellem 7. Hvor tit rider du om ugen? Min. tre gange 8. Hvilken klasse går du i? 9.c 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Vallensbæk/Ishøj, D1 10. Har du søskene? Ja 11. Har du Tysk i skolen? Ja 12. Har du en kæreste? Nej 13. Har du et arbejde? Ja 14. Hvis hvilken? Piccoline hos Diners Club 15. Har du ring i navlen? Nej 16. Hvad er det værste du har prøvet? Ved jeg sku ikke  17. Hvad er det bedste du har prøvet? Har prøvet mange gode ting
Mvh. Rikke med Escape Dance Excellent Dream DM - Årest føl 07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sbakjgbakjgvk |
L-F |
04-03-2007 18:19 |
|
1. Hvad hedder du? Line Frederiksen 2. Hvor gammel er du? 15 3. Har du egen hest/pony ? Jeps , min egen pony <3  4. Har du prøvet a skifte skole? neej 5. Hvis hvorfor? . 6. Ryger du? Nixen bixen 7. Hvor tit rider du om ugen? Hver eneste dag ;d 8. Hvilken klasse går du i? 9. klasse 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Sønderborg 10. Har du søskene? Ja 11. Har du Tysk i skolen? Ja 12. Har du en kæreste? Ikk lige nu ;d 13. Har du et arbejde? Ja 14. Hvis hvilken? På et apotek 15. Har du ring i navlen? nej tak - tør ikk! 16. Hvad er det værste du har prøvet? En del ting. Men en af de værste oplevelser var nok da min gamle pony skulle aflives og da Felix fik benet låst fast i en elmast på marken mens jeg så på :'( 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Da vi købte Felix, de mange gode stævner med vennerne ;d , en masse sjove oplevelser med min bedste veninder, ferie + mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frefreferf |
Vildrose |
04-03-2007 18:20 |
|
1. Hvad hedder du? Julie 2. Hvor gammel er du? 14 3. Har du egen hest/pony? nej.. 4. Har du prøvet a skifte skole? nej 5. Hvis hvorfor? nej 6. Ryger du? nej 7. Hvor tit rider du om ugen? 3 8. Hvilken klasse går du i? 8b 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Smørum 10. Har du søskene? nej 11. Har du Tysk i skolen? ja x( 12. Har du en kæreste? nej 13. Har du et arbejde? nej :b 14. Hvis hvilken? f 15. Har du ring i navlen? nej 16. Hvad er det værste du har prøvet? at være syg 17. Hvad er det bedste du har prøvet? uh ved det da ikk xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 18 spørgsmål |
|
|
1. Hvad hedder du? - Julie Rollo 2. Hvor gammel er du? - 19 skrækkelige år 3. Har du egen hest/pony? - Ikke længere 4. Har du prøvet a skifte skole? - Ja 5. Hvis hvorfor? - Første gang fordi jeg flyttede til Island, anden gang fordi jeg tog på efterskole og tredje gang nu her fordi jeg flyttede til en anden by. Det er så fraregnet gym. og VUC jeg gik på i Horsens også. 6. Ryger du? - Nej. 7. Hvor tit rider du om ugen? - Ingen. 8. Hvilken klasse går du i? - Læser HF på første år 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) - Rider ikke. 10. Har du søskende? - Ja det har jeg. 11. Har du Tysk i skolen? - Nej, hurra!!! 12. Har du en kæreste? - Nej. 13. Har du et arbejde? - Nej er lige holdt. 14. Hvis hvilken? - Stod bag kassen i en butik. 15. Har du ring i navlen? - Nej men har i læben og næsen i stedet. 16. Hvad er det værste du har prøvet? - At køre min hest til slagteren, aflevere ham og se en fremmed gå væk med min hest og vide jeg aldrig skal se ham igen. Var 100x værre end rent faktisk at se Meti bagefter da han var død. 17. Hvad er det bedste du har prøvet? - Se Uffe komme til verden. Trække Chanell og Meti ud af traileren da jeg fik dem, at vide de var mine. At vinde min første roset med Rollo. At være sur og trist og sætte sig ud på folden og tude og mærke Marie komme hen og nufle en i håret og bare stå og hænge op af en. Der er mange gode minder, man kan ikke udvælge et.
Rollo - If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say... ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
1. Hvad hedder du? Tanja 2. Hvor gammel er du? 15 3. Har du egen hest/pony? Nej, måske part 4. Har du prøvet a skifte skole? Ja 5. Hvis hvorfor? Mobning 6. Ryger du? Nej! 7. Hvor tit rider du om ugen? Måske snart 1 gang. 8. Hvilken klasse går du i? 9. 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Måske Trige 10. Har du søskene? Ja 11. Har du Tysk i skolen? Ja :'/ 12. Har du en kæreste? Nej 13. Har du et arbejde? Ja 14. Hvis hvilken? På skolebiblioteket 15. Har du ring i navlen? Ja 16. Hvad er det værste du har prøvet? Meget 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Meget bla. vinde DM..
♡ Mvh. Geden ♡ - Også kendt som Gedden! . Jeg er den næst største Nightwish freaker på JHN. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål! |
Emma ♥Raudstjarna♥ |
04-03-2007 19:01 |
|
1. Hvad hedder du? Emma. 2. Hvor gammel er du? 12(snart 13) 3. Har du egen hest/pony? Ja. 4. Har du prøvet a skifte skole? Ja, 2 gange, nej vent, 3 gange. 5. Hvis hvorfor? Vi flyttede. 6. Ryger du? Nej, fy for den lede hankat. 7. Hvor tit rider du om ugen? Kommer an på så meget, 2-6 gange. 8. Hvilken klasse går du i? 6.c 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Herskind. 10. Har du søskene? Ja, 1 storesøster. 11. Har du Tysk i skolen? Nej. 12. Har du en kæreste? Nej. 13. Har du et arbejde? ja. 14. Hvis hvilken? Hundelufter:D 15. Har du ring i navlen? Nej. 16. Hvad er det værste du har prøvet? Blive stjelet ind over, eller ligge under en rullende hestx: 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Der er så mange gode ting, men den bedste ting der nok kommer til at ske, er hvis jeg får ny pony:D
m.v.h Emma. ©©Raudstjarna & Emma©© - I will love you forever, and you will always be in my heart, my little red, beauty star. © © © © ©©© © © © ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
1. Hvad hedder du? Nina-Elizabeth 2. Hvor gammel er du? 14år 3. Har du egen hest/pony? Nej, men passer en <3  4. Har du prøvet a skifte skole? Nej 5. Hvis hvorfor? -- 6. Ryger du? Nej (: 7. Hvor tit rider du om ugen? Forskelleligt, har ikke redet i noget tid nu, da jeg har været mega uheldig ang. sygdomme  8. Hvilken klasse går du i? 8.A. 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Århus  10. Har du søskene? Ja, en stor bror  11. Har du Tysk i skolen? Ja,  12. Har du en kæreste? Nej 13. Har du et arbejde? Nej 14. Hvis hvilken? -- 15. Har du ring i navlen? Nej 16. Hvad er det værste du har prøvet? Det ved jeg godt nok ikke 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Der er mange ting, store og små, men de betyder alle noget =)
Nina Are you a Mexican or a Mexican't?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
04-03-2007 19:40 |
|
1. Hvad hedder du? Erika 2. Hvor gammel er du? 17år 3. Har du egen hest/pony? Nej 4. Har du prøvet a skifte skole? Ja 5. Hvis hvorfor? Først fordi skolen ikke havde en 10.kl. - derefter for at begynde på handelsskole 6. Ryger du? Nej 7. Hvor tit rider du om ugen? Rider ikke fortiden 8. Hvilken klasse går du i? HH.1.C 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Hørning/Skanderborg 10. Har du søskene? Ja 11. Har du Tysk i skolen? Ja 12. Har du en kæreste? Ja <3 13. Har du et arbejde? Nej 14. Hvis hvilken? --- 15. Har du ring i navlen? Nej 16. Hvad er det værste du har prøvet? Aner det ikke, der er mange ting 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Samme svar som ovenover
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
1. Hvad hedder du? Kamilla Elisabeth  2. Hvor gammel er du? Fjorten. 3. Har du egen hest/pony? Ikke længere.. 4. Har du prøvet a skifte skole? Aldrig. 5. Hvis hvorfor? -- 6. Ryger du? Nej 7. Hvor tit rider du om ugen? Aldrig 8. Hvilken klasse går du i? 8. årgang 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) -- 10. Har du søskene? Ja, en storebror. 11. Har du Tysk i skolen? Ja 12. Har du en kæreste? Nej 13. Har du et arbejde? Nej 14. Hvis hvilken? -- 15. Har du ring i navlen? Ja 16. Hvad er det værste du har prøvet? Det er svær. Jeg tror at det var da jeg solgte Kejser, men så galt var det heller ikke, han lever jo endnu (: Men jeg tror at det blir når min hund dør engang. 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Der er så meget. Bla. da jeg vandt det aller første stævne jeg var til, at være til koncert, også går jeg en masse gode ting i møde (:
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Eva ♥Aslan♥ |
04-03-2007 19:52 |
|
1. Hvad hedder du? Eva 2. Hvor gammel er du? 16 3. Har du egen hest/pony? Yep 4. Har du prøvet a skifte skole? Yep 5. Hvis hvorfor? Skulle i 10 klasse 6. Ryger du? NEJ 7. Hvor tit rider du om ugen? 6 gange 8. Hvilken klasse går du i? 10 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Kokkedal 10. Har du søskene? Yep 11. Har du Tysk i skolen? Yep 12. Har du en kæreste? Nix 13. Har du et arbejde? Nix 14. Hvis hvilken? Nix 15. Har du ring i navlen? Nix 16. Hvad er det værste du har prøvet? Der er mange ting.. Desværre! 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Fået søskende, hest, fantastisk klasse og gode venner !
M.V.H ♥ evA med sin Aslan ♥ ♣ What does it matter to you anyway ? - Everything ! ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lmjjbgvgfv |
|
|
1. Hvad hedder du? LulluBullu aka Lukas din Kasse  2. Hvor gammel er du? 15 , 16 den 21. marts  3. Har du egen hest/pony? jæs  4. Har du prøvet a skifte skole? næ  5. Hvis hvorfor? fordi xD 6. Ryger du? nej  7. Hvor tit rider du om ugen? aldrig stort set ,, men skal til at ride hver onsdag  8. Hvilken klasse går du i? 9.  9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Skårup  10. Har du søskene? ja  11. Har du Tysk i skolen? ja  12. Har du en kæreste? nej  13. Har du et arbejde? næ  14. Hvis hvilken? det her xD 15. Har du ring i navlen? nej  16. Hvad er det værste du har prøvet? blive sparket af min hest  17. Hvad er det bedste du har prøvet? :L der er meget. 
→ Lullu Bullu ← ×_+
" You Know "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
1. Hvad hedder du? - Ann-Sofie 2. Hvor gammel er du? - 15 3. Har du egen hest/pony? - Ja 4. Har du prøvet a skifte skole? - Ja, mange gange 5. Hvis hvorfor? - 1. gang fordi at jeg skulle flytte fra min mor og ud til m in far. 2. gang fordi at jeg skulle på privatskole og 3. gang er fordí at jeg skal flytte om 2 måneder. 6. Ryger du? - Nej 7. Hvor tit rider du om ugen? - Stort set hver dag 8. Hvilken klasse går du i? - 8.x 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) - Tåstrup (stenbjerggård) 10. Har du søskene? - ja, en bror 11. Har du Tysk i skolen? - ja 12. Har du en kæreste? - nej 13. Har du et arbejde? - ja 14. Hvis hvilken? - er rekvisitør og står for alt scenografi på min teaterskole 15. Har du ring i navlen? - nej, men overvejer det. 16. Hvad er det værste du har prøvet? - at blive forfulgt 17. Hvad er det bedste du har prøvet? - fisk ?
Rund Er Osse En Facon 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mmmm... |
Camilla Windelborg |
04-03-2007 21:10 |
|
1. Hvad hedder du? - Camilla. 2. Hvor gammel er du? - 14 år. 3. Har du egen hest/pony? - Ja. 4. Har du prøvet a skifte skole? - Nej aldrig. 5. Hvis hvorfor? - ... 6. Ryger du? - Nej. 7. Hvor tit rider du om ugen? - Ikke for tiden, har konstant hovedpine så kan ikke ride. 8. Hvilken klasse går du i? - Jeg går i 8. 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) - Gug/Aalborg. 10. Har du søskene? - Ja, bror og halvsøster. 11. Har du Tysk i skolen? - Ja. 12. Har du en kæreste? - Ja. 13. Har du et arbejde? - Nej desværre. 14. Hvis hvilken? - % 15. Har du ring i navlen?- Ja det har jeg  16. Hvad er det værste du har prøvet? - Åh det ved jeg ikke. 17. Hvad er det bedste du har prøvet? - Ved jeg heller ikke.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhtrhtyhtyututrer |
Bella |
04-03-2007 21:10 |
|
1. Hvad hedder du? -Isabella 2. Hvor gammel er du? 13, snart 14 3. Har du egen hest/pony? Ja , pony 4. Har du prøvet a skifte skole? nej 5. Hvis hvorfor? ? 6. Ryger du? nej 7. Hvor tit rider du om ugen? 7 dage om ugen 8. Hvilken klasse går du i? 7 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Lyngby 10. Har du søskene? nej 11. Har du Tysk i skolen? ja 12. Har du en kæreste? nej 13. Har du et arbejde? ja 14. Hvis hvilken? Udmugning xD 15. Har du ring i navlen? nej 16. Hvad er det værste du har prøvet? Hmm. ? 17. Hvad er det bedste du har prøvet? hmm. ? Nok at vinde over 2'erponyerne da jeg red en 3'er pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| e eller asndtehjmk,. |
pylle21 ♥sofiie♥ |
04-03-2007 21:15 |
|
1. Hvad hedder du? Martina 2. Hvor gammel er du? 14 3. Har du egen hest/pony? ja 2. 4. Har du prøvet a skifte skole? nej 5. Hvis hvorfor? .. 6. Ryger du? nej 7. Hvor tit rider du om ugen? hver dag 8. Hvilken klasse går du i? 7. klasse 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) fredensborg 10. Har du søskene? ja en storeøster 11. Har du Tysk i skolen? ja 12. Har du en kæreste? nej 13. Har du et arbejde? nej 15. Har du ring i navlen? nej 16. Hvad er det værste du har prøvet? da min mor døde 17. Hvad er det bedste du har prøvet? ved ikke .
MARTINA - SUPÈR PONY SÆLGES !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
1. Hvad hedder du? Julie 2. Hvor gammel er du? 18 3. Har du egen hest/pony? Ja 4. Har du prøvet a skifte skole? kun fra folkeskole til gymnasie 5. Hvis hvorfor? siger sig selv  6. Ryger du? nej 7. Hvor tit rider du om ugen? flere gange om dagen 8. Hvilken klasse går du i? 3 g 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) lynge 10. Har du søskene? nej 11. Har du Tysk i skolen? nej 12. Har du en kæreste? nope 13. Har du et arbejde? ja 14. Hvis hvilken? står i kantine og arbejder i stalden 15. Har du ring i navlen? nej 16. Hvad er det værste du har prøvet? ved ikk 17. Hvad er det bedste du har prøvet? mange ting
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
1. Hvad hedder du? Maria 2. Hvor gammel er du? 14 år 3. Har du egen hest/pony? Ja, begge dele 4. Har du prøvet a skifte skole? Nej, aldrig 5. Hvis hvorfor? ? 6. Ryger du? næh 7. Hvor tit rider du om ugen? Det er forskelligt. Kommer an på vejret 8. Hvilken klasse går du i? 8.B 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Hasselager 10. Har du søskene? Ja 11. Har du Tysk i skolen? Ja 12. Har du en kæreste? Næh 13. Har du et arbejde? Nej, da jeg ikke gider aviser/reklamer men når jeg bliver 15 år så skal jeg have et (hvis jeg ikke får tidligere) 14. Hvis hvilken? Ved jeg ikke endnu. Men jeg vil søge igen i Metro 15. Har du ring i navlen? Næh 16. Hvad er det værste du har prøvet? Ved jeg ikke 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Ved jeg ikke
Mit signatur er: Mit signatur. Øhm..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
1. Hvad hedder du? - Line. 2. Hvor gammel er du? - 14 år. 3. Har du egen hest/pony? - Har haft. 4. Har du prøvet at skifte skole? - Ja 1 gang. 5. Hvis hvorfor? - Fordi skolen måske skulle lukkes + den var dårlig. 6. Ryger du? - Nej. 7. Hvor tit rider du om ugen? - Rider ikke lige pt. 8. Hvilken klasse går du i? - 8. 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) - Passer 3 heste i min by, så dér.  10. Har du søskene? - No. 11. Har du Tysk i skolen? - Ja. ÅHHH!! 12. Har du en kæreste? - Nej. 13. Har du et arbejde? - Yup. 14. Hvis hvilken? - Gør rent i byens lille klubhus. 15. Har du ring i navlen? - Ja self. 16. Hvad er det værste du har prøvet? - Blive holdt for nar. 17. Hvad er det bedste du har prøvet? - Der er så mange ting!!
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Rid med dit hjerte, på den hest du elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hggg |
Frederikke og Mirla (L) |
04-03-2007 21:36 |
|
Der er så mange indlæg med spørgsmål, men jo.. 1. Hvad hedder du? - Frederikke Sadolin. 2. Hvor gammel er du? - 12 ( 13 om 4 mdr!) 3. Har du egen hest/pony? - Noop, men passer en sød lille pony. 4. Har du prøvet a skifte skole? - Nej.. 5. Hvis hvorfor? - 6. Ryger du? - Nej, men der er 7. Hvor tit rider du om ugen? - Ik så tit, da jeg ikke bare må ride når jeg vil. Jeg rider undervisning 1 gang om ugen og så rider jeg en gang ydligere.. 8. Hvilken klasse går du i? - 6. klasse. 7. efter sommerferien  9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) - SKÆL rideklub 10. Har du søskene? - Yiiir Fem styks! 11. Har du Tysk i skolen? - Nej, men til næste år (: 12. Har du en kæreste? - Nej.. 13. Har du et arbejde? - Nææh.. 14. Hvis hvilken? - 15. Har du ring i navlen? - Nøøh 16. Hvad er det værste du har prøvet? - Mistet lock & Dina. Mistet min morfar og en masse uvenskab som aldrig er blevet godt igen. 17. Hvad er det bedste du har prøvet? - Der er mange ting. Men et eksempel : Miirlaa 
» Frederikke Sadolin « Med Muledyret Miirla (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja nemlig ja |
LaicoOgCharisma |
05-03-2007 08:51 |
|
1. Hvad hedder du? Nathalie 2. Hvor gammel er du? 18 (fylder 19) 3. Har du egen hest/pony? Jaa... Sådan da... 4. Har du prøvet a skifte skole? Nope - ikke udover fra folkeskolen til handelsskolen og så videre til IBC. 5. Hvis hvorfor? ... 6. Ryger du? Nej! 7. Hvor tit rider du om ugen? Tja... Før var det et par gange... 8. Hvilken klasse går du i? Er kontorelev 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Intet 10. Har du søskene? Ja En lillesøster... 11. Har du Tysk i skolen? Havde... 12. Har du en kæreste? Jep - Dennis...  13. Har du et arbejde? Ja  14. Hvis hvilken? Er kontorelev indenfor staten 15. Har du ring i navlen? Ja  16. Hvad er det værste du har prøvet? Hmm... 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Det er jo så meget...
Hyggebo's Laico & Solejs Charisma
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| answers |
|
|
1. Hvad hedder du? Kia Valentin
2. Hvor gammel er du? 16
3. Har du egen hest/pony? Yeah, hest
4. Har du prøvet a skifte skole? Ja
5. Hvis hvorfor? Fordi sådan var rækkefølgen på min gamle skole :b
6. Ryger du? Nej, eek.
7. Hvor tit rider du om ugen? Lige for tiden slet ikke, da min hest først skal til rides føst i maj
8. Hvilken klasse går du i? 1g
9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Omkring Slagelse
10. Har du søskene? Ja, 4 stks
11. Har du Tysk i skolen? Nej, spansk
12. Har du en kæreste? Ja
13. Har du et arbejde? Ja
14. Hvis hvilken? I et pizzaria
15. Har du ring i navlen? Havde engang - så groede den ud
16. Hvad er det værste du har prøvet? ...
17. Hvad er det bedste du har prøvet? ...
Written by Kia.
Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål.. |
|
|
1. Hvad hedder du? * Isabella 2. Hvor gammel er du? * 14 3. Har du egen hest/pony? * Nej  4. Har du prøvet a skifte skole? * Nej, aldrig. 5. Hvis hvorfor? * ?! 6. Ryger du? * Nej!! 7. Hvor tit rider du om ugen? * 2-3 gange. 8. Hvilken klasse går du i? * 8.klasse 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) * Frederiksdal(exmoor sports rideklub = ESP) 10. Har du søskene? * Nej. 11. Har du Tysk i skolen? * Ja, desværre. @!#$ sprog. 12. Har du en kæreste? * Nej 13. Har du et arbejde? * Hm, arbejder bare lidt en gang i mellem i min fars firma. Pakker tøj i pakker, pakker ud, fjerne alarmer osv. (det er et tøjfirma) 14. Hvis hvilken? * Min fars firma "Niscotex" hvilket er et tøj(og reklamations) firma  15. Har du ring i navlen? * Nej 16. Hvad er det værste du har prøvet? * Været på hospitalet. HADER hospitaler. 17. Hvad er det bedste du har prøvet? * Det ved jeg ikke.
Whatever + Blondine med stort B +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svarererer |
Mette ♥Rondale♥ |
05-03-2007 11:30 |
|
1. Hvad hedder du? mette 2. Hvor gammel er du? 15 3. Har du egen hest/pony? ja 4. Har du prøvet a skifte skole? ja 5. Hvis hvorfor? fordi jeg ikke havde det godt 6. Ryger du? nææ 7. Hvor tit rider du om ugen? helst hverdag 8. Hvilken klasse går du i? 9. 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) esbjerg 10. Har du søskene? ja, 3brødre 11. Har du Tysk i skolen? ja 12. Har du en kæreste? nej 13. Har du et arbejde? ne 14. Hvis hvilken? .. 15. Har du ring i navlen? nææ 16. Hvad er det værste du har prøvet? ved ikke 17. Hvad er det bedste du har prøvet? ved ikke
Hilsen Mette Moorland's rondale du er min skønne pony <33 Lex 35, kanon springpony  Perle, sød, fed, men god til at springe  Lykkegårdens Golden Hero, du er et smuk føl !! Bonnie smukke  Lykkegården 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| huuuhhh |
C-harlotte |
05-03-2007 11:41 |
|
1. Hvad hedder du? Charlotte 2. Hvor gammel er du? 15 år 3. Har du egen hest/pony? Ja, begge 4. Har du prøvet a skifte skole? Ja. 5. Hvis hvorfor? Problemer med lærerne. 6. Ryger du? tja. 7. Hvor tit rider du om ugen? En gang i mellem 8. Hvilken klasse går du i? 9 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Der hjemme 10. Har du søskene? Ja 11. Har du Tysk i skolen? Ja, 12. Har du en kæreste? Naej 13. Har du et arbejde? Ikke pt. 14. Hvis hvilken? hmm. 15. Har du ring i navlen? Nej, desværre- 16. Hvad er det værste du har prøvet? At blive vaccineret, er total nåleskræk.- :S 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Ved ikke, der er så mange gode ting, men der er også nogle jeg ikke har lyst til at indvie jer i.
Vær tro mod dig selv, ellers går det galt ! <3 Anton + Victor <3 I er de dejligste.
"Flames to dust Lovers to friends Why do all good things come to an end"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
1. Hvad hedder du? Annecathrine Jakobsen 2. Hvor gammel er du? - 18år gammel  3. Har du egen hest/pony? - Ja 4. Har du prøvet a skifte skole? - Ja 5. Hvis hvorfor? - Der var kun fra 0.-7. på Ravnkilde, også har jeg været på efterskole i 3.mdr 6. Ryger du? - Nej 7. Hvor tit rider du om ugen? - Forskelligt 8. Hvilken klasse går du i? - Ingen 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) - RGR Ryttergården Ravnkilde 10. Har du søskene? - Ja 11. Har du Tysk i skolen? - Jeg havde den gang jeg gik i skole. 12. Har du en kæreste? - Nej 13. Har du et arbejde? - Ja 14. Hvis hvilken? - Butiksassistent på en Shell Station 15. Har du ring i navlen? - Nej 16. Hvad er det værste du har prøvet? - At min lillebror døde. 17. Hvad er det bedste du har prøvet? - Ved jeg ikke, der mange ting.
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
1. Hvad hedder du? ¤ Josefine 2. Hvor gammel er du? ¤ 14 3. Har du egen hest/pony? ¤ Jep, egen pony! 4. Har du prøvet a skifte skole? ¤ Nej! 5. Hvis hvorfor? ¤ % 6. Ryger du? ¤ Nope! 7. Hvor tit rider du om ugen? ¤ 5 - 7 gange om ugen 8. Hvilken klasse går du i? ¤ 8. klasse 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) ¤ Holte & Frederiksværk  10. Har du søskene? ¤ Nope! 11. Har du Tysk i skolen? ¤ Ja 12. Har du en kæreste? ¤ Nej 13. Har du et arbejde? ¤ Nej 14. Hvis hvilken? ¤ % 15. Har du ring i navlen? ¤ Nej - men vil viiildt gerne ha' 16. Hvad er det værste du har prøvet? ¤ Da jeg blev forfulgt af to voksne mænd! 17. Hvad er det bedste du har prøvet? ¤ Der er ikke noget bestemt - har prøvet så meget, der virkelig har været fedt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
05-03-2007 15:12 |
|
1. Hvad hedder du? Sandra 2. Hvor gammel er du? 16 år 3. Har du egen hest/pony? Ja, pony 4. Har du prøvet at skifte skole? Ja 5. Hvis hvorfor? Da mine forældre blev skilt, og igen da jeg skulle i 7. 6. Ryger du? Ja 7. Hvor tit rider du om ugen? Rider ikke for tiden pga. vejret. 8. Hvilken klasse går du i? 9. 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Vester Nebel 10. Har du søskene? Ja 11. Har du Tysk i skolen? Ja 12. Har du en kæreste? Ja, en dejlig en af slagsen (: 13. Har du et arbejde? Ja 14. Hvis hvilket? På en plastik fabrik 15. Har du ring i navlen? Nej, men skal jeg ind og ha lavet så snart pengene er til det (; 16. Hvad er det værste du har prøvet? Der er rigtig meget ! 17. Hvad er det bedste du har prøvet? At få Beauty Star, og at møde min kæreste <3
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. My one and only <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blupeliblup |
Team Senika |
05-03-2007 15:22 |
|
1. Hvad hedder du? Laura 2. Hvor gammel er du? 12 3. Har du egen hest/pony? Ja, 2... 4. Har du prøvet a skifte skole? Nej, ikke endnu. 5. Hvis hvorfor? ... 6. Ryger du? Nej! 7. Hvor tit rider du om ugen? Forskelligt, ? 8. Hvilken klasse går du i? 6a. 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Skovbjerggard (der er mine heste opstaldede) og det ligger i den by jeg bor i  10. Har du søskene? Nej. 11. Har du Tysk i skolen? Nej, ikke endnu, men får det efter sommerferien. 12. Har du en kæreste? Nej, ikke PT. 13. Har du et arbejde? Nope,  14. Hvis hvilken? ... 15. Har du ring i navlen? Niks! og vil heller ikke X) men har i ørene! 16. Hvad er det værste du har prøvet? Min elskede pony døde! 17. Hvad er det bedste du har prøvet? Den er svær, ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift ? |
|
|
1. Hvad hedder du? Freja 2. Hvor gammel er du? snart 15 3. Har du egen hest/pony? Pony 4. Har du prøvet a skifte skole? Ja, 3 gange 5. Hvis hvorfor? Skulle flytte d: 6. Ryger du? Nope 7. Hvor tit rider du om ugen? Næsten hver dag 8. Hvilken klasse går du i? 8. 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Herfølge 10. Har du søskene? Nej  11. Har du Tysk i skolen? Ja 12. Har du en kæreste? Nej 13. Har du et arbejde? Nej 14. Hvis hvilken? - 15. Har du ring i navlen? Ville gerne d: 16. Hvad er det værste du har prøvet? At miste min hest .. 17. Hvad er det bedste du har prøvet? At få min hest <3
¬ Fяeja† Appel Halsnæs ‹3 - Stutteri Foelsbjerg 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så prøver vi |
|
|
Hej, 1. Hvad hedder du? Sofie 2. Hvor gammel er du? 14 år 3. Har du egen hest/pony? Ja. 4. Har du prøvet a skifte skole? Nej 5. Hvis hvorfor? ? 6. Ryger du? Nej. 7. Hvor tit rider du om ugen? Kommer an på vejret ellers ca 4 dage om ugen. 8. Hvilken klasse går du i? 7. 9. Hvor rider du? (altså hvilken by?) Værløse 10. Har du søskene? Ja, 3 brødre, træls. 11. Har du Tysk i skolen? Nej. Fransk. Har altid drømt om at kunne tale fransk. 12. Har du en kæreste? Ja, den sødeste. 13. Har du et arbejde? Ja, arbejder hos en veninde, som er selvstændig. 14. Hvis hvilken? Jeg vasker hunde. 15. Har du ring i navlen? Nej, men vil gerne. 16. Hvad er det værste du har prøvet? At være hos en veninde mens hendes storebror holdt fest, til langt ud på natten. 17. Hvad er det bedste du har prøvet? At være ude og bade med hesten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|