|
|
| *Hvad hedder du på msn |
| Forfatter:  |
Bette Line |
| Dato:  |
03-03-2007 10:40 |
|
Hejsa ænder  Ja som overskriften siger hvad hedder du på msn jeg hedder selv Koer? Hehe! Kæft vi fjoller Sofie H.:D<3 og til det de ekstre tekst hedder jeg Line du er så DUM!:D og line det er mig selv og sefølig jeg er ikke dum jeg har bare skrevet det 
*Team Pedersen* Laban x Frøken Futte
Line Pedersen Laban ponyen over alle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
mit navn er » milh babé - i love it [: & i den personlige meddelse står der » endelig væk fra teknisk skole :'D tilbage til det normale <3
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Saint Jazz-Tazz Selleri "Ingen skal nogensinde owne mig!" 
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav.. |
CJessen (StarBoy) |
03-03-2007 10:54 |
|
Lige nu er det: ~Catja~ Super på ritz i nat, wee cille, kir og carina:P Super duper dyyr:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
03-03-2007 11:17 |
|
Hedder: DôvneDitte slash Skidronningen d'; http://www.trendgirl.dk/?r=9640 Sofie synes Grev Ingolf er MAXXX LÆKKER. Haha loves it <3 Og personlig meddelelse: (L) imyaly <3..
+DITTE I'm not an actor, I'm not a star And I don't even have my own car
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmm... |
|
|
"Rikke", og så et eller andet med Brian der snakker fransk, mener jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
mit navn: ¦† +L. Frandsen †¦ +_× » ▫ 7 dage ▫ +D « " You Know" (+ Tallet tæller ned til så mange dage der er til herning (: og det skrå: ¬ † Made by Metal † ◊ ¦Take @!#$ from no one¦ ◊ ¦Stay heavy¦ ◊Soon it is min fødselsdag :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
03-03-2007 11:29 |
|
...Lone aka. Lollipop <3 Liv'skat | Min tvilling - idol & mulloh 'skå' Tvillinger kan godt have gode fordele! Men også mange ulemper Ida'darling glæder mig til at se dig igjnn 
Lollipop ;') aka Lone -Nu på Mulloh & Idol-
Bakkegaard uge 31&32' ses vi?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Annecathrine
I teksten når jeg er på fra de gamles: Ville ønske jeg ku si, jeg elsker dig
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfnfjhbfdkjb |
NannaT |
03-03-2007 12:25 |
|
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| msn-navn |
»Tulle og Malaika« |
03-03-2007 13:01 |
|
Jolle(L)Tulle & Malaika(L)~If I stop lying, I'd just disappoint you~(L) Efternavn lige nu: Boing! (nexus remix) - nik og jay feat. Joey Moe Efternavn normalt: Mette(L)Du er den bedste<3 - Can you handle this @!#$!
Mvh. ~ Malaika & Tulle ~ ELvis, gi mig klarsyn til at acceptere det, jeg ikke kan ændre. Mod til at ændre det, jeg kan. Og visdom til at kende forskellen. Rob by name - Rob by nature<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <srfhdreyhtr |
Muzze »Min Kaniiin« |
03-03-2007 13:07 |
|
Nogen af tegnene er ALT tegn , men kan ikke huske deres numre. Louise aka TUlle...Miig ? de er sq dejlige de venner <33
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MSN-tekst. |
|
|
Haha, for tiden har jeg et forholdsvis langt navn: Øverst: Ditte.. - (L) Sie sehen, sie fühlen, verstehen - genau wie wir! Sie lachen und weinen, wollen leben - genau wie wir! (L) Nederst: Ltd. deluxe Zimmer 483 - Tokio Hotel!! Det ejer jeg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tihhihi |
|
|
' louidzé | team dirty babes ny mobil - tømmerbamser
Dillarh Dallarh med møgdyret dilli (L) living in a war - called home
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg hedder.. |
|
|
bare noget så orginalt som Annemette..
Krone og bølge - En selvfølge Hesteklipning tilbydes i Midtjylland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hm... |
Theis |
03-03-2007 13:30 |
|
Theiso... Og så en masse regnvejrsskyer...
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| miit navn : ) |
Kirstine-BB |
03-03-2007 13:40 |
|
»' Bønder . Elsker den hest så f*cking meget <'3 Og i anden linie : Spegill ... Bedste ven ? (:
♥ Islænder for altid ♥ Spegill & Kirstine ♥ Tjek linket, du kan vinde super fede ting - Helt gratís www.trendgirl.dk/?r=22702
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345678 |
Josefine S |
03-03-2007 13:41 |
|
» J o s e f i n e | Sukema - [B+14] ^^ Josefine er mig, sukema er min pony, b er det jeg rider og jeg ahr 14 point i det til den personlige besked har jeg det her : jeg elsker mille <33 (L)D + J (L) wannabe perfection die. http://www.myspace.com/starslikejo ^^ Mille = min beste veninde , D + J = David ( min kaereste) og josefine , jeg vil gaerne vaere perfection :p , die = en inside joke med en af mine bedste veninder , og saa URL'en paa mit myspace .. [ der er mere mellemrum mellem dem, men jhn lader det ikke ahve det .. ]
Josefine - Sukema aka Flæske! © Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blaaa |
|
|
Camilla & Fenja - 7 dage xD Du ztinker af tiz!
Bølløøh  - Du ztinker af tiz xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
Mit navn er: Zit her! Al magt og evig kærlighed til filmén <3 Og i underteksten: F*CK POSTVÆSNET! Al for meget uheld. :'( Men så det godt man altid kan danse en dans og synge en sang, og vupti livet forbedres! Plejer at have mærkeligere ting stående 
¨Zita¨ Hende, der rider på RIF og er stolt af det! Et sandt makkerteam: © Zita & Trunte © Part søges i 3200-området
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
Hvalpepigen: hey  min mor er postbud 8D
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
03-03-2007 14:49 |
|
» miasvane :b _isabella min bve (LL) min pige. ¬emil halkier sørensen :')
.. skrev mia svane livet skal leves forlæns, men ses baglæns.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ewrewrwerewr |
|
|
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
03-03-2007 16:03 |
|
Sigrid - Godmorgen mennesker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalala |
Cillebille |
03-03-2007 16:48 |
|
Hedder : *Cille - tak for en dejlig aften ! elsker jer piger<3 i gjorde aftenen uforglemmelig 
..Cille.. >> I've been thinking about you, my love And all the crazy things that you put me through <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Line (Sif) |
03-03-2007 17:07 |
|
Hedder: line pigen(L) linser! på mandag!!
~ Line & Tornerose & Sif~ -Nu uden Stella♡ JEG SØGER MIN GAMLE PART STELLA. Mørkebrun 2'er hoppe, hvid blis, ca 16år, solgt 31. oktober 2006. www.heste-nettet.dk/fo...034/97034/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ccc |
Bella |
03-03-2007 18:34 |
|
Raahauge (L) 38 Dage til min fødselsdag ! // YiiiR ' ! <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Chaanel |
03-03-2007 19:42 |
|
xxxxx:b Hvorfor er alle så @!#$ falske i længden?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeejsa |
|
|
Jeg hedder : Naidne , Hende Med Sure Pony , Klumserøven Donna , Brogede Plet &' Den Skæve Polka Prik  Og i personlig meddelelse : (L) Polka II Nordfeld' , Pony , Donna' &'Lill' Pletter (L)
MVH Nadja, pony & donna Elsk altid din hest, ellers bliver der ALDRIG noget godt ud af det!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Msn navn: и Personlige meddelelse: - うずまきナルト = Uzumaki Naruto (L) Chrno Crusade, total sørgelig :'( Hvordan kan den slutte sådan? и ự şзя ị иαяựτσ ƒợяэνзя ℓợvз - I'm a real kakao ninja 
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Det gik der fejl i --" Msn navn: и ựşзя ị иαяựτσ ƒợяэνзя ℓợvз - I'm a real kakao ninja Personlige meddelelse: - うずまきナルト = Uzumaki Naruto (L) Chrno Crusade, total sørgelig animé :'( Hvordan kan den slutte sådan? OBS, der er ikke mellen rum mellen "n'et" og det andet, ellers vil den bare ikke lave det ?
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er sulten |
Hemmistrine |
03-03-2007 20:23 |
|
Trine 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
PrinsesseSigne - Jeg er ikke en ener i for små sko, men en ener i stiletter.. - Og jaer, det er ægte krøller spasser! - Bu 06/07 <33 Nobody is perfect. Nellie is nobody (L)
Signe og prinsessen Nellie - Jeg elsker dig og jeg har et problem med det. - Bu 06/07 <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaa... |
|
|
|Kriss/krissi/Krid her .. | ♥ Maiken ♥ Tessa ist mein liebling mit navn .. Ekstra: Ida <333 @!#$ hvor qlæder jeq miq te imorn <333
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
Maria *Silver Picasso* |
03-03-2007 20:52 |
|
Hvad tror du  Hvorfor laver du hele tiden dit navn om?
- Maria aka Mahia. Silver Picasso - Mocca - Beauty <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 34eragaef |
|
|
julie kronborg aka baby J hvadsså stive? 
Venlig hilsen Julie xxx Bakkegården i uge 30. Ses vi? :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| messenger |
|
|
i det normale hedder jeg: vote for dick taid! björk på roskilde kan det blive bedre? bingo my love kömigsmulen personlig: rosenborg dressage op gennem klasserne lynhurtigt som en ninja der var ingen der så det!:O
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! bingo du er min rumpenisse vi knekker deg til sist!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. gims |
Zoubareva |
03-03-2007 23:45 |
|
Jeg hedder: CKC Zavjese se ne slažu sa tepihom --- Я не грустнaя, я трезвaя - Cheers! hvilket betyder: Gardinerne matcher ikke tæppet --- jeg er ikke trist, jeg er ædru - Skål!
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) >> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| LOLOLO |
Matildetoesen »Michi« |
04-03-2007 12:55 |
|
Jeg hedder: Matilde - Dø i fandme fred... Voldeligt...
Og det skrev jeg, Michi-Tidligere Matildetoesen, så... Noah's ark sank, og derfor var det kun ænderne der kunne svømme, der reddede sig selv...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yuuyuuy |
|
|
mit navn er: Lilly - TOKIO HOTEL <3'33 & i den personlige meddelse står der: ëmilo eliniká - ICH BRECH AUS!!
©Tokio - Hotel fan© Tab og vind med samme sind. elsker dig Prins. ~Prins & Sheri I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
MINBEDSTEVENINDEERALTFORMIG 3 »J |
04-03-2007 13:15 |
|
jeg hedder :: intet uden min bedste veninde josefine louise barsøe nielsen . <3
Jeg elsker min kone (Mickey herinde fra) vi er blevet gift med Latino/blobbermandse som præst !! <3 :p den. 16/dec. 2006 . ved Mikelborg , nede ved vanden arm i arm <3 du er elsket mest af mig <33 (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Sofie Love is a losers game!
- Sofie ♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥ R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej |
|
|
Julie Salomonsen Super stævne Stævne i Belgien i April.
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 Fantastisk kat 1 pony til toppen sælges : www.heste-nettet.dk/ma...is/144585/ Ring eller skriv for mere information (:
* Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
04-03-2007 18:54 |
|
»¬ Saиdяa °• Elsker min Maяtiи :'] ' (L)•» ' •» Elsker dig Beauty Star :'](L)°• Hest&Rytter d. 9. marts :'D
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. My one and only <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hedder |
Anna Hvidkjær |
04-03-2007 18:58 |
|
Jeg hedder sjovt nok Anna- Ready for Herning 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lucasermegetlækker xD |
Ida MM ♥Lucas og Felix Altid |
04-03-2007 20:07 |
|
Ligenu hedder jeg xx Jeg elsker dig Simone<3 || Lulu&Felix - Drømmeponyerne<3 xD
Ida'M'Madsen Med superponyen Felix<3 Og den lækre Lucas<3 Og så er jeg jo Naruto fan.. Rrrr' xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mrøk |
|
|
Marie l Ceres Mørk <3 [Hest & rytter d. 8-11 marts l Dressurkursus d. 24-25 Marts ]
Fjordbollen Med Ceres Mørk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| okijuhyg |
|
|
Rettelse xD mit navn: ¦† Lulu aka Lukas din Kasse †¦ +_× » ▫ 7 dage ▫ +D « " You Know" (+ Tallet tæller ned til så mange dage der er til herning (: og det skrå: ¬ † Made by Metal † ◊ ¦Take @!#$ from no one¦ ◊ ¦Stay heavy¦ ◊Soon it is min fødselsdag :b
→ Lullu Bullu ← ×_+
" You Know "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| msn/email |
Frederikke og Mirla (L) |
05-03-2007 15:13 |
|
jeg hedder: » Hardcore Frederiiikke Sadoliiin (H) det skrå : - Bianca&ditte mine vi laver tis te' (: 5 dage xD spis ost :L
» Frederikke Sadolin « Med Muledyret Miirla (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Msn navn |
|
|
»¬ Iso°• - Syg :/ Æie, så er der en eller anden knold der graver vores kabel-TV over ?!
Whatever + Blondine med stort B +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm,,, |
|
|
- Frejae. . blir' sjovt i malmö miklamus<3
Freja&Amina-Lundtofte rideklub.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Tanja xb - 6 dage! No matter what they take from me, they can't take away my dignity!
♡ Mvh. Geden ♡ - Også kendt som Gedden! . Jeg er den næst største Nightwish freaker på JHN. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| de.ved.ikke.noget |
|
|
jeg hedder Fjolle:) og personlig tekst: Cant escape te past (*) I mangel på bedre  Hilsen Grilla
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| _Tekke_ |
|
|
Sine - Med Telle'musen & Olle'musen <3 Fødselsdag om 3 dage (; SYG :/ Ihh, gud hvor var du sød pony <33333333 tre 2. pladser på Teckla Ollie du var fantastisk <3
Sine ♥Teckla & Olympia♥ Springryttere,- Med Stil Vi kan lide det vi laver!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Hvad hedder du på msn |
|
|
din mor - prøv at æd en fed @!#$ @!#$
Sabrina nu med Obian. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
06-03-2007 13:30 |
|
Jeg hedder: Mille -Hey miss bright little pimp Peggy Sue (:
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Eva ♥Aslan♥ |
06-03-2007 21:02 |
|
Jeg hedder: Eva Louise <3 personlig-ting: Now That ? Det sys jeg passer meget godt til mine situationer lii nu 
M.V.H ♥ evA med sin Aslan ♥ ♣ What does it matter to you anyway ? - Everything ! ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| indlæg... hehe |
|
|
4 hele dage til min føz'dag !! ... og Hingstekåring på fredag... kan ikk blive bedre.. sejt nok :b hehe
Santuti og Tyson? ELSKER jer <3 Stald/Stutteri Hopsa?? Det kommende vinderteam [:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fnkrwngtkrgr |
|
|
lige nu hedder jeg faktisk Ask SØREN RYGE <33333 Du ka' bare det der. Mærk lige ironien..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| msn-navn |
stripes |
07-03-2007 00:33 |
|
Jeg hedder: Simone... Also known as Spasmo#1 -spørg mig om alt... BARE IKKE LEKTIER!! Og i det der lille ekstra man kan skrive har jeg skrevet: AND I MEAN IT!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hkhkjhkjhkhkh |
StineRosendahl |
07-03-2007 13:31 |
|
Hedder : Stine Rosendahl | I'm trippin without you .. <3
.. Skrev Stine :'b Man er, den man er (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øøøhmmm |
Islænderfjorden ♥Islænderfjorde |
07-03-2007 13:35 |
|
Islænderfjorden åhh skath du må sku ikke tro at jeg går fra diig
Lady <3 Er på vej til ridemærke 1  Koor- andre der rider der? Hvem ejer sarah mia?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|