|
|
| Hvem 'holder i med' ? |
|
|
ja, hvem holder i med, politiet(og dem dér) eller de unge ?  Skriv også gerne hvorfor  - jeg holder klart med de unge 
'Sofie Isaksen - Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3 - NU også med Egely's Prins Abdullah (: <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
ingen! men hvis jeg skulle vælge måtte det nok blive politiet. - Desuden synes jeg ikke du kan skrive politiet da de bare gør det de får løn for (: men jeg synes det er træls det hele er endt sådan? men når de ikke gav sig overfor flere tilbud måtte det jo ende sådan her? Deres egen skyld vil jeg mene!
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Well... |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
01-03-2007 21:43 |
|
De unge der kan finde ud af at demonstrere og udråbe deres mening på en fornuftig måde, uden at ty til vold og ødelæggelser, DEM holder jeg med.
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopqoop |
|
|
Der er allerede en stor debat om dette emne.
Men jeg vil ikke isge at jeg direkte holder med nogen. Eller jo, jeg støtter Ungdomshuset, men jeg har ikke noget imod politiet der egentlig bare gør deres job - det er trods alt ikke deres skyld at det er endt sådan her.
Written by Kia.
Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bummelum? |
|
|
som Theis siger, så vil jeg da også mene at det er uretfærdigt at det hele også skal gå ud over dem som godt kan finde ud af at demonstrere uden vold osv.
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Btw... |
Theis |
01-03-2007 21:47 |
|
Var jeg gerne taget ind og hjulpet med demonstrationen, hvis det ikke var fordi der kommer sådan nogle voldelige typer, der ødelægger de unges chancer fuldkommen :-/
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmmn. |
Kirstine-BB |
01-03-2007 21:48 |
|
Altså. Det er jo et emne som man kan være meget meget MEGET uenig om, hvilket de også er i forvejen ( der ovre ) .. OG jaaa. Jeg vil også mene at unge der kan finde ud af at demonstrere, og sige hvad de mener, uden vold osv. er helt okay, men jeg hader bare at høre på det, når de hele tiden skal vise det med vold. Såå i den her sag helt helt helt klart politiet !!
♥ Islænder for altid ♥ Spegill & Kirstine ♥ Tjek linket, du kan vinde super fede ting - Helt gratís www.trendgirl.dk/?r=22702
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rtyrtyrtyrtyy |
HGLarsen (Kastan) |
01-03-2007 21:53 |
|
Jeg holder med begge parter  Det må være vildt spændende at være i KBH lige nu .
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erterterter |
HGLarsen (Kastan) |
01-03-2007 21:55 |
|
Syntes det er mega fedt at de unge giver politiet så meget kamp til stregen  . men syntes IKKE det er fedt at de brænder ANDRES biler og kaster med brosten.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| no future.. |
|
|
Undskyld - men den her debat minder mig om en "Nå, hvilke af de to boksere håber du så vinder" replik! Jeg er virkelig, virkelig træt af al den vold, al den meningsløse ødelæggelse! Jeg er træt af forkælede børn, men også træt af magtliderlige politimænd. Hele den sag stinker. Jeg holder med KØBENHAVN, og når jeg siger dette mener jeg det alternative KBH, det københavn der byder alle velkomne. IKKE rådhuset og politikerne - dem er jeg imod. Hvis man kan sige det sådan. At sige "gaaal, jeg håber de unge smadrer politiet" er for mig en absurd holdning, men den er også absurd hvis den menes omvendt. 
/ Shirk Tilhænger af punk rock, tudekiks, alternativ livsstil og nørderi. First we take Manhattan .. then we take Berlin. All in all, I am still the best brick in the wall.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| theis... |
HGLarsen (Kastan) |
01-03-2007 21:58 |
|
Theis: præcist ! Ærgeligt at der er så mange der tager derover bare for at lave ballade!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tihihihi |
|
|
Jeg støtter Ungdomshuset, og de unge der kan finde ud af at sige deres mening på en ordentlig måde, uden at smadre alt hvad de kommer i nærheden af. Desuden kan man ikke rigtig tage politiet med ind i den her demonstration, da de bare gør hvad de får besked på, og på ingen måde har indflydelse på det politiske! Så enten er det Ungdomshuset og de unge eller Politikkerne.
Dillarh Dallarh med møgdyret dilli (L) i'm dirty, biatch.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgfhgfhgfh |
|
|
Politiet klart ! De unge er gået over strejen, nu er det ikke længer en kamp om huset, men dem fordi de spille smarte overfor politiet..
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjsbfjkabf |
NannaT |
02-03-2007 08:14 |
|
det er sgu da for snæversynet at "holde med nogen"! 
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhjhjgh |
love-darma ♥love-darma♥ |
02-03-2007 09:35 |
|
ingen gider slet ikke at have med det at gøre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg elsker mine heste<3(Ponyer:p) |
Camilla ♥Aladdin Toby Cæsarb |
02-03-2007 09:53 |
|
Politiet! Syntes de unge er for åndsvage..
©CamillaAladdin© med Aladdin og Mozart og Cæsar
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
02-03-2007 10:08 |
|
Er fuldstændig enig med Theis og HGlarsen !
- Sandra Skøtt Bakkegårdens Beauty Star. My one and only <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min mening? |
|
|
Jeg holder med de velformulerede unge, der kæmper en fair kamp uden at lave demonstrationer, ballade eller nedgøre andre. De unge, der i følge nyhederne ikke er ret mange af, dem holder jeg med. Vil gerne have, at de skal have et ungdomshus, men i det øjeblik de opfører sig som børn, ved at "smide sig på jorden og skrige til de får deres vilje",eller starte gadekampe, står jeg af.  Kan de ikke formulere sig ordentlig og dannet, opføre sig modent og forsøge at finde en løsning i fællesskab med de andre parter, så er det at grave deres egen grav. De ville jo få meget mere velvilje fra alle parter og Danmarks befolkning, hvis de tog en moden dialog og droppede volden. At kommunen og Faderhuset også har gjort dumme ting i den her sag er åbenlyst, for et ungdomshus er en god ting, og der skal arbejdes på at finde en løsning. Men de unge skal i mine øjne ikke have et hus foræret, men betale for det som alle andre fritidsaktiviteter.  De skal behandle huset ordentlig og selv betale for lys, varme og andet.  Det må være muligt at finde en løsning alle kan forliges med, uden at der skal være gadekampe. Hvis de unge bare var mere modne i deres kamp, så ville de også være kommet meget længere. 
<3 Ejer af 12 Dansk Varmblodsheste <3 Og det kan faktisk lade sig gøre at have kærlighed til dem alle!
Do r mijn øchestien, æn bette dejle jen, r do - Jean Maire <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjcwiormji |
Mifisto |
02-03-2007 12:23 |
|
Politiet bør blandes uden om det her, for de gør bare hvad de bliver betalt for. Der er selvfølgelig nogle der brænder så meget for sagen, at de kommer til at slå demonstranter ned, sparke til dem mens de sidder bundet, råbe skældsord efter dem, nægte dem rettigheder, og alle de andre bagateller, men det er ligemeget, for politiet gør aldrig andet end deres pligt. ?! Jeg støtter de unge. Selvfølgelig ville det være det bedste, hvis deres forsøg på at komunikerer med politikerne og Faderhuset havde lykkedes (har læst et par breve, der gang på gang opfordrede til at dette måtte kunne løses fornuftigt, men hvad jeg ved af, er der ikke rigtig kommet noget svar), men det lader det ikke til. Og så er det trist at det skal kamme over i ukontroleret vold, men jeg forstår godt at de føler sig magtesløse. Politikerne er selvfølgelig med Faderhuset, der virker som det reneste, pæneste og mest husmor-fornuftige, hvorimod en ordentlig portion af de unge ikke engang har stemmeret, drikker og holder vilde koncerter. Jeg forstår bare ikke, at nogle kan være så snæversynede, at de bare siger: "Jamen, I får da bare et andet hus! I en skole, endda. I baglokalet til en børnehaveklasse. Og I må helst ikke larme i dagtimerne, så forstyrrer I undervisningen." Jeg mener, helt ærligt! Hvorfor i alverden kan Faderhuset ikke bare tage imod beløbet fra de unge, og købe et hus som de ikke behøver at rive ned, for at synes det er beboeligt? Det er simpelthen for latterligt.
Picture yourself in a boat on a river, with tagarin trees, and marmelade skies .. Somebody calls you, you answer quite slowly, a girl with koleidoscope eyes? Aisha, min Guldhest <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uykjhhgbfcgv |
|
|
Jeg støtter politiet 100% , de unge kan jo ikke bare overtage et hus som de ingen gang ejer selv! 
Mvh. Milla og Lærkelundens Tor Stolt dressurrytter, og rytter til verdens skønneste fjordhest! "MAN SKAL ALDRIG FEJLBEDØMME FJORDHESTE! DE KAN MERE END MAN TROR!" Kjærsfeldt Stutteri og dressage center www.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
De unge. Det hus burde ikke have være ryddet.
- Sofie ♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥ R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tihihihih |
|
|
Politiet kan ikke blandes ind i det her, og skal ikke! De har intet med valget af Huset at gøre, og de gør skam bare det de får løn for. Som jeg skrev tidligere, kan i sætte de unge og politikkerne mod hinanden. Politiet skal da blandes 100% udenfor det her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dskjgdskjg |
NannaT |
02-03-2007 14:13 |
|
oo2-pirat: det er et hus de har LÅNT!
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Daav.. |
CJessen (StarBoy) |
02-03-2007 14:22 |
|
Jeg støtter bestemt IKKE de unge længere. De er gået alt for meget over stregen, og synes de er enormt respektløse!! Hvis de kunne finde ud af, at holde demonstration stille og roligt i stedet for at ty til vold, så kunne man måske få lidt medfølelse for dem. Men slet ikke nu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| otojojo |
|
|
CJessen (StarBoy): Det er jo heller ikk alle unge, der er gået over stregen? Man ser jo kun bare dem som er gået over stregen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| xnjfddd |
|
|
Dillarh  : haha man ved ik engang om det overhovedet er dem fra selve ungeren der har lavet det XD syntes det er plat at alle andre "blander" sig altså hvis de ikke bruger huset også går de bare amok xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
At holde med nogen er vel så meget sagt... Jeg støtter op om de unge, der kan fremstå som nogenlunde anstændige mennesker. Støtter man politiet, støtter man jo netop de voldelige optøjer som politieskorter netop bringer med sig - det kan vi ikke komme uden om. Inddrages politiet i sådan noget vil der altid være nogle provokatører som vil starte den voldelige adfærd. Og politiet må holde stand, og samtidig forsvare sig selv. Politiet har hverken ideologi eller historie at forsvare eller modsige i denne sag. De gør bare hvad de får besked på. Stakkels mennesker, sikke et banansamfund vi har!
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
At holde med nogen er vel så meget sagt... Jeg støtter op om de unge, der kan fremstå som nogenlunde anstændige mennesker. Politiet har hverken ideologi eller historie at forsvare eller modsige i denne sag. De gør bare hvad de får besked på. Stakkels mennesker, sikke et banansamfund vi har!
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HGlarsen. |
cecilie med »penny« |
02-03-2007 17:41 |
|
helt klart ening selv syntes jeg at ungeren skal bevares... men at kaste brosten og alt det der @!#$ der går de nok over stregen. men jeg vil væde med at de bare "overtager" et andet hus.
cecilie c har du hånd har du håndled 6 intet sigende ord
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mnnn |
|
|
jaaa, politiet skal holdes udenfor, så går det slet ikke galt? øøh, jo det gør! de har besat huset, de betaler ikk skat for at bo der, altså kan de pakke deres r*v sammen og gå! min far er politi i KBH, og derfor har jeg fået fulgt hele situationen fra start til slut, og i flere detaljer end dem man hører om, og ser i TV.. og der er meget få unge, som gør deres bedste for at forhandle om et nyt hus og få det hele til at gå op på en god måde.. derfor holder jeg 100% med politiet!
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sad lige og diskuterede det med min far og min storebror. Jeg synes selvfølgelig at ungeren skal bevares, osv. Men synes det er meget latterligt af de unge at kæmpe på den måde. Det er for satan bare et hus? Der er så mange der har tilbudt andre (og sikkert ligeså gode) huse, og jeg fatter bare ikke hvorfor de ikke kan tage imod dem. - De får jo ikke huset igen, det kan alle jo se?
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift ? |
|
|
Jeg er helt klart med de unge ! Synes det er så latterligt at de ikk bare kan beholde ungdomshuset . De har haft det i over 20 år, hvorfor tage det fra dem nu ? Det kan da godt være at de ikk betaler skat eller noget for at være der, men det har de ikk gjort i rigtig mange år, så skal der absolut ændres på det.. Og politikerne ved udmærket godt, at de unge hurtigt besætter et nyt hus. - Der er dog nogle unge der er gået over stregen, så kan godt følge politiet på nogle punkter .
¬ Fяeja† Appel Halsnæs ‹3 - Stutteri Foelsbjerg 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haløj ... |
|
|
SImone-Low: Præcis ...! Jeg holder med politiet 100% .. De unge kæmper ikke længere kun får ungdomshuset som simone siger, men os for kamp til stregen .. !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| POLITIET <3333 |
|
|
Helt klart politiet. Det er på tide at de unge holder op med at tee sig. Det er sådan lidt barneleg. "Nå nu få vi ikke vores vilje - lad os tee os". Jeg holder 100000 % med politiet <33
Whatever + Blondine med stort B +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
03-03-2007 11:41 |
|
Ikke de unge!
Lollipop ;') aka Lone -Nu på Mulloh & Idol-
Bakkegaard uge 31&32' ses vi?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
03-03-2007 14:56 |
|
Ungeren ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nogle fjolser |
|
|
Holder ikke med nogen.. Men hvis jeg sgu blev det nok strisserne! Dem der ødelægger ting og sager og sætter andres biler i brand og kaster med sten osv, er da total respektløse! De er da en flok møgunger -rent ud sagt! Man får da ikke noget som helst ud af det, når man skal opfører sig på den måde...! Du goeste, siger jeg bare 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
Eva ♥Aslan♥ |
03-03-2007 19:21 |
|
POLITIET ! 100
M.V.H ♥ evA med sin Aslan ♥ ♣ What does it matter to you anyway ? - Everything ! ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njgndfg |
|
|
hahahha fandt lige ud af her i morges at min mor har været bruger af ungeren da hun boede i kbh xD skulle man ikk lige tro om hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sjovt... |
|
|
Sjov HGLarsen: Først skriver du: Syntes det er mega fedt at de unge giver politiet så meget kamp til stregen Så skriver Theis: hvis det ikke var fordi der kommer sådan nogle voldelige typer, der ødelægger de unges chancer fuldkommen :-/ Så skriver du: præcist ! Ærgeligt at der er så mange der tager derover bare for at lave ballade! Øøøh..., Modsiger du ikke lidt dig selv.
-Æblet ..Vi er sgu alle så kloge.. -Så hvorfor sgu jeg ikke også være det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krusdulle |
|
|
Æblet : sorry jeg lige blander mig men tror du ikke bare det betyder hun holder med dem der godt kan finde ud af at gøre tingene på en ordentlig måde ? 
→ Lullu Bullu ← ×_+
- " You Know "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kamp til stregen |
|
|
kamp til stregen.. ...Jooo da...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njjbhbh |
|
|
:L hmm ,, jeg er ikk eså klog så ved det ikk xD
→ Lullu Bullu ← ×_+
" You Know "
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KLART... |
|
|
med poitiet(men som sagt de gør bare deres arbejde) da jeg ikke syns de unge ligefrem har taglet denne situaton serlig godt ! 
* Hilsen Nanna & Jappeloup *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Men ellers... |
|
|
Så synes jeg fandme de unge er gået over stregen. Og nej de har ikke tacklet det på den korrekte måde.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er med ungeren |
Malouh |
04-03-2007 13:10 |
|
Ja, jeg er med ungeren, fuldt ud. Jeg beundre den måde de kæmper på, til det sidste.. Det er jo ikke med god vilje de kaster med brosten, sætter spærringer op og lign. Men hvis de ikke får kontakt til politikerne på den fredelige måde, så er det jo alternativet til hvordan man får politikerne i snak. Og alle de optøjer der er for tiden, det er jo også folk som bare er i gaden for balladen, fordi de røvkeder sig. - Men jeg støtter op, og var ved nørrebrohallen igår, men da det første kanon slag sprang, smuttede jeg.
Liil-Malouh Siger sin mening, og mener hvad hun siger Mandags Crew't Altid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|