Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Total æble power!
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 18:56

Halløj her til aften, hele JHN ,

Nu ligger landet sådan, at vi i min klasse har AT4 lige i øjeblikket; ergo står den på finito og fremlæggelse imorgen.

Vi har om "fysikken i musikken - og den gode stemning" (ret fedt!).

Alle grupper har fået til opgave at fremstille et instrument af nogle rør (en panfløjte-lookAlike), og være sikker på at have afmålt de rigtige længder og fundet de rigtige noder, så vi får de korrekte toner. Imorgen skal vi så fremlægge, ved at fortælle om det teoretiske, videnskabelige og praktiske; altså spille en sang (på instrumentet, samt andre).

Min gruppe har fået "Æblemand" (lol!). Og imorgen fyrer vi den så af med den her halvforælddede Creamy-udgivelse med uddelelse af æblejuice, æblemadder og æblekage til publikum. Yum!

Men, men, men... SPØRGSMÅL!

-Ud fra hvad jeg kan skovle frem, er det her sådan en "mund-til-mund sang", der senere hen er blevet udgivet af ? og så Creamy...

Skal til at Google igen nu, men er der måske nogen der kender til "Æblemand"'s historie?

Og ja... forslag til fremlæggelse er også velkomne, komplimenter til min musiklærers fremragende valg ligeledes

God aften og æble out!

Vegetacha B-)
^**^
Oo
(..)
-

"Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey

0
0
Svar på denne tråd

FED ide xD
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 19:00

Kan du ikke få filmet det? ;D

Synes du skal opføre dit berømte æbletrick til ;D

;D Mvh. Theis ;D

~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you

0
0
Svar på denne tråd

Theis!!!
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 19:04

Gud ja - brilliant idé!

Men det har vi ikke tid til, desværre :-/ Og kan jo ikke stjæle rampelyset sådan Skal allerede huske hvad jeg skal sige og hvad jeg skal spille på klaveret samt harmonikaen

Men vil bestemt snige det ind hvis jeg kan

Vegetacha B-)
^**^
Oo
(..)
-

"Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 19:05

Haha, kanoncool ;D

Udgiveren kan jeg ikke hjælpe med...

Duke
I never dot my i's
0
0
Svar på denne tråd

Duke...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 19:07

Super cool, Unger

Doh - skuffende! Det burde du vide(!!!)

Torden og Lynild!

Vegetacha B-)
^**^
Oo
(..)
-

0
0
Svar på denne tråd

AT4.-..
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 20:06
AT4, det var meget. vi skal starte på AT3 i nærste uge, renæssancen - GAB!

jeg aner intet om æblemand ;D

- Line.
med Queen, Darling og Capzeda
KAT I pony sælges

0
0
Svar på denne tråd

Maeh...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 20:15

God fornøjelse!

Jeg havde om "Ørestad" (og syv underemner) i AT3 - og det er godt nok svært at skrive om noget, der stadig er under bearbejdelse og opbyggelse Og desuden er det hulens svært at skrive om noget, folk har så forskellige meninger om, og det er svært ikke at få noget præget materiale kastet i hovedet.

Desuden havde Ørestadsselskabet frabedt sig henvendelser fra elever. Yay! (Det skal jo ikke være nemt).

Men Renæssancen - så taler vi rigtigt emnearbejde Gid det var mig!

Vegetacha B-)
^**^
Oo
(..)
-

0
0
Svar på denne tråd

Pssst...
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 21:14

pssst. Han er i familie med mig..

held&lykke.

-Æblet

..Vi er sgu alle så kloge..

-Så hvorfor sgu jeg ikke også være det

0
0
Svar på denne tråd

dknfgjfdn
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 21:30

hvor nice

med ikk hvor den stammer fra :L

lærte den af min bror før cremede creamy eksisterede xD

Lullu Bullu

×_+

0
0
Svar på denne tråd

AT4 .. hahaha.
Forfatter: 
Dato:  01-03-2007 21:34

Vi har så lige afsluttet vores fjerde AT-forløb (før vinterferien), som var om Malthus' hypotese ahhahah.

Men vi har også haft musik/fysik. Vores endte ud i en rapport hvor der var 1 fysik-del og en musik-del

men også i en 'koncert'! Vi skulle stemme nogle øl-flasker så de havde den helt rigtige frekvens og så spillede vi ellers

Det var bare det fedeste mand. Nøj, det var sjovt !

held&lykke i morgen med dit æble-halløj

Louise & Tika
♡ Sammen til døden os skiller ♡
Årgang '96 :}
0
0
Svar på denne tråd

Jo tak for de fine kommentarer...
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 15:47

Der var lidt kaos i det, men det gik da

Og nu håber jeg så aldrig jeg får sangen på hjernen igen... gah, den har drevet mig til vanvid!

Vegetacha B-)
^**^
Oo
(..)
-

0
0
Svar på denne tråd

GUD JA!
Forfatter: 
Dato:  02-03-2007 15:48

Haha - "Æblet" - "Æblemand" - nu' jeg med

Godmorgen! Haha!

Vegetacha B-)
^**^
Oo
(..)
-

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider