|
|
| Mobil regler |
| Forfatter:  |
Muzze »Min Kaniiin« |
| Dato:  |
01-03-2007 18:53 |
|
Hejsa Ænder derude bag skærmen x) Sad idag og tænkte over min skoles mobil regler , Vi må ikke have vores mobiler i lommen ( om de så er slukkede eller tændte ) Har lærerne ret til at tage vores mobiler , og vi kan så hente dem når skole dagen er omme , De SKAL ligge i tasken SLUKKEDE , Første gang må man selv hente dem , 2 , 3 , 4 osv. skal folældrene hente dem. Ville lige se , har i mobil regler på jeres skole ? Hvilke ? Siiias Ænder xD
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgfdgdfgdf |
|
|
Ingen regler på vores skole, selvfølige er det lidt en uskrevend regl at den ikke må sige noget  Men ingen regler på vores skole, om den skal være slukkede eller ligende..
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj.. |
Frederikke og Mirla (L) |
01-03-2007 19:01 |
|
vores regler på skolen er ikke særlig strenge! De må ikke sige nogen lyde eller lign. og vi må ikke skrive sms'er, men det hænder da vi gør det alligevel, men der er ikke nogen der opdager det så IKK NOGET MED AT SLADRE VEL?!?! 
» Frederikke Sadolin « Med Muledyret Miirla (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdryrthtrhdhdh |
Bella |
01-03-2007 19:09 |
|
Vores skal være slukkede.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Den skal være slukket i timerne. Men tror ikke der er nogen der har den slukket. Næsten 25% af en klasse har den tænt og sms'er.
- Sasma hest søges til udlån! - skriv for mere info (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
Skal være slukket i timerne. Men hele klassen sidder og skriver :p Lærerne opdager INTET
Fjordbollen Med Ceres Mørk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| erywet5yhr |
|
|
Ingen regler. Eller, vi må ikke smse osv., og den må ikke forstyrre undervisningen. Men vi gør det alligevel  Næste år kommer der en eller anden mobilregel, men der er jeg heldigvis VÆK FOR EVIGT!!!
Venlig hilsen Julie xxx Bakkegården i uge 30. Ses vi? :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
hvis lærene kan se dem fremme må de tage dem. Men vores lærere er ret milde omkring det, så der bliver ikke taget så mange [: men vores mobiler skal så ligge på kontoret i hele 3 dage! så skal man være mega hurtig hvis man vil have sim kortet :b?
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 ('; kommer du?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Eva ♥Aslan♥ |
01-03-2007 20:25 |
|
Altså, vi må ikke have vores fremme i timerne  også skal de være på lydløs eller sluttet. Men enkelt hihi
M.V.H ♥ evA med sin Aslan ♥ ♣ What does it matter to you anyway ? - Everything ! ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja hej med dig |
|
|
FREDERIKKE! xb du glemmer lige noget xD jeg/vi må nemlig gerne skrive sms'er i min klasse når vi har Dennis Holm 
© Bianca & Maestro © » Fando savnet for evigt {L}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arhhh1qq |
01-03-2007 20:41 |
|
.. Dennis fedter for jer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Vi kan sidde og sms'e i timerne
- Mvh. Cecilie -
Don't pretend you're something, you're not
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ehjsaaa |
|
|
frederikker: dennis er fræk  du ved! hahhahahahahaha
© Bianca & Maestro © » Fando savnet for evigt {L}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
01-03-2007 21:01 |
|
Min helt gamle skole forbød mobiler - pga. mobning  - At vi så brugte dem alligevel..  Skolen jeg gik på sidste år, var bedøvende ligeglad - vi kunne sådan set sidde i de fleste timer og sms'e - uden at sidde med mobilen under bordet eller noget - det var pænt nice  Handelsskolen jeg går på nu, vil ikke have dem i timerne, det har vi så alligevel. De må godt ligge fremme på bordet og være tændt (selvfølgelig uden lyd). Men de fleste timer kan man nu godt sidde og sms'e uden nogle opdager det - også ved selv den skrappeste lærer 
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| njnjfdgs |
|
|
vores skal være på lydløs eller slukkede de må godt være fremme men vi må ikk bruge dem (peersonligt overholder jeg ikke slev den regel) vi bliver advaret af lærerne men hvis de tager dem kommer de på konteret også kan vi eller vores forældre hente dem fredag efter skole ,, og nogengange den dag den blev taget ,, har aldrig fået taget min og bruger den hele tiden  men vi må ikk xD men nada i min klasse overholder det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja, altså.. |
01-03-2007 21:12 |
|
.. du burde melde ham !  Hah, det er grove overtrædelser! pædofil! haha, nej skal nok være sød 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgbdlk |
Katrine ♥Kasmir♥ |
01-03-2007 21:14 |
|
Vi må bare ikke bruge vors i timen . Men gør det alligevel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
02-03-2007 11:05 |
|
tror nok vores skal være slukkede og ligge i taskerne? - min er tændt og ligger min lomme. jeg bruger den ikke i timerne, fordi hvis vi bliver taget i det, er det noget med at den kommer på kontoret i noget tid - nej tak. på en af mine venners skole er det noget med at de ikke må have dem med i skole. 1. gang den bliver taget, tager kontoret den i 3 dage, 2. gang får eleverne den først tilbage når skoleåret er slut öö det er så en privatskole, meeen.
.. skrev mia svane livet skal leves forlæns, men ses baglæns.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Tror nok de skal være slukkede, men lærene er ligeglade... vi må også godt sidde og skrive.
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala. |
Bettemalz |
02-03-2007 11:40 |
|
vi må ikke have dem tændt i timerne. men hva - fra 6 klasse og opefter skriver sådanset alle i timerne d: haha, lærene opdager nada.
» Min mening x'| ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ smukke ting kommer , smukke ting går .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Går på efterskole, og her skal den bare ligge på værelset hele tiden. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
Find-Nemon |
02-03-2007 12:57 |
|
Hvis man bliver opdaget med mobilen i timen er det kvajekage. Eller i slemme tilfælde kvaje-bajer 
I medgang, og modgang Der vil vi følge jer For evig, og altid Der vil vi elske jer Forza Brøndby
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh |
02-03-2007 14:05 |
|
Vi skal have den slukket!
Lollipop ;') aka Lone -Nu på Mulloh & Idol-
Bakkegaard uge 31&32' ses vi?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er sulten |
Hemmistrine |
02-03-2007 16:06 |
|
Vi må godt have mobilen tændt i frikvarteret. Men hvis den er tændt i timen tager lærerne den i en uge. Vi må vist heller ikke gå med den i lommen, den skal ligge i vores skab, men mange gør det alligevel. skodregler! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyihihi |
|
|
Vi skal i princippet have den slukket i timerne, men alle har den tændt, og største delen sms'er  Læreren har ret til at tage mobilen, hvis de ser den fremme eller hvis den siger noget, og så kan man så hente den på kontoret kl halv 3..
Dillarh Dallarh med møgdyret dilli (L) i'm dirty, biatch.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Så længe de ikke forstyrrer undervisningen er det okay. Ringer den i timen koster det kage hvis den er på lyd. Er den på lydløs er man velkommen til at gå ud og tage den. Det er jo ens eget valg når man ikke går i folkeskole (:
- Sofie ♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥ R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Well... |
Theis |
02-03-2007 18:25 |
|
De skal bare være slukkede i timen, og så ligge i ens lomme... Dog må man godt i nogle af timerne have dem tændt i lommen eller fremme til at høre musik på.
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|