|
|
| Arbejde til en 13-årig? |
|
|
- Sasma hest søges til udlån! - skriv for mere info (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift½ |
|
|
Rengøring. Babysitter. Du kan nok ikke få noget voldsomt spændende før du er 15/16 år.
- Sofie ♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥ R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chela: |
|
|
Ja, det er så trist 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
jeg gik med morgenaviser OG reklamer fra jeg var 12½ til jeg var 15...! Det er vildt surt arbejde men man tjener godt på aviserne (75kr/t for en 13-14 årig er godt!) Reklameudeling er et l*rtejob, det er surt arb. og du tjener MAX. 50 i timen (!!) -sådan var det i hvert tilfælde for mig, og jeg går ikke og 'sover'
"Hygge hejsa!" -citat fra: Nissernes ø XD <3 Line & Tatoo'drengen, altid på vej mod nye mål... <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arbejde som 13-årig |
|
|
Uhh jeg kender det! Er selv 13 år, og der er bare INGN muligheder. Jeg gik med en hund for et halv år siden - en havltresser om måneden s: Men har desværre ik' tiden til det mere. - Men som Chela: Rengøring & Babysitter. Ellers ka' du også blive bog-opsætter på biblioteket - lyder pænt nederen, men man tjener vist godt, og det er ik' tidskrævende osv. (: Jeg ska' muligvis passe nogle børn fra min søsters børnehave onsdag - det tjener man som regel riiimelig på. Dog er der undtagelser; Jeg passede vores overbo's børn i 3-4 timer om aftenen hvor jeg sku' putte dem osv., fik 50 kr. for det - fedt! 
Sisse & Musse - Ægte kærlighed <3 JEG SØGER EN ISABELL WERTH WINTEC SADDEL, KONTAKT MIG VIA HN HVIS DU HAR EN TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Line ♥Tatoo♥: |
|
|
Ja, men det er det jeg ikke har tålmodigheden til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sisse og Musse: |
|
|
Arhaaa, smart, finder lige ud af noget 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar til Sasma. |
|
|
Sasma: Jeg er faktisk ret klog  - og var så lidt :b
Sisse & Musse - Ægte kærlighed <3 JEG SØGER EN ISABELL WERTH WINTEC SADDEL, KONTAKT MIG VIA HN HVIS DU HAR EN TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
bager?  Eller nu ved jeg det, FRÆKK3H <3333  Gå ind til Strøget, mal dig helt hvid og ta' en mundhamonika med. Tag en bluse ved, hvor du stikker kun den ene arm igennem ærmet, mens du lader den anden blive 'i' trøjen, så folk tror at du kun har én arm Også for du melidenhed med dig, også fordi de tror du er psygisk sygt barn, der maler sig hvid, og spiller mundharmonika.. også lige prikken over i'et: Tag en kurv med til penge, og et stort skilt hvor der står: Jeg er sulten, røøøvhuller! Uh, sådan tjener man penge hehehe
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Rid med dit hjerte, på den hest du elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sisse og Musse: |
|
|
Så er ansøgning printet og så går jeg forbi i overmorgen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Line uden Jumptimes Nikita: |
|
|
& så sms'e på sin nye hypertech-telefon - jeps du så den hjemme 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| asfhbas |
| Forfatter:  |
NannaT |
| Dato:  |
26-02-2007 18:45 |
|
helt ærligt, hvad får dig til at tro at du starter på toppen? ja man har lortejobs i din alder, og sådan er det bare. lær at leve med det. i øvrigt kan du næsten kun få sort arbejde som 13-årig så du må fandme tage til takke med det du får tilbudt og se det med lidt perspektiv.
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
TeamFM |
26-02-2007 18:50 |
|
hvad skrev du på din ansøgning? jeg er sååå meget i tvivl hvad jeg skal skrive der, og skal også fordi biblo en dag her .. line: kæft du klog man x) dén skal afprøves :L
.. skrev mia svane livet skal leves forlæns, men ses baglæns.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Job ?... |
|
|
Ja, det er jo svært at få et godt job før man er 15. Fik selv mulighed for at arbejde 1,5 time om ugen på det lokale skole bibliotek da jeg fyldte 13, det var jeg dengang utrolig glad for! I dag har jeg så udvidet betydeligt  Hvad med at passe børn ? Ellers kan jeg ikk lig ekomme på noget ud over aviser, desværre.
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| giddemjeh |
|
|
Tjaeh da jeg blev 13 begyndte jeg at gå med Morgen avisen Jyllandsposten, og så passede jeg 2 børn. Fik ca 2000 ,- om måneden.. I sommerferien gik jeg så med reklamer som ferie afløser ;b det giver godt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdgfdfgfdg |
|
|
Jeg er 12, og arbejder  Jeg rider travheste, 3 gange i ugen  Det er saatme hårdt 8D Men fedt, når man godt kan lide at ride 
De andre hat vist sagt hvad der er 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ljehlbfsdnnrkbf |
Sarah ♣Rista♣ |
27-02-2007 19:29 |
|
Kunne være du kunne få noget på den lokale rideskole...
©Sarah & Rista© » Equipage med stil {L} Englykke uge 27... Andre??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du skal ikke |
Topsy8 ♣Rikke♣ |
28-02-2007 12:15 |
|
regne med at finde et børnepasser job før du er 16-18 år
Mvh Rikke - AF BANEN SLAVER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Topsy8 ♣Rikke♣: |
|
|
Nah, har jeg heller ikke tænkt mig. Jeg kan ikke finde ud af børn TeamFM: Ansøgning Hermed uopfordret ansøgning som f.eks. medhjælper/"bogopfylder". Jeg er en pige der bliver 13 år om en måned og jeg går på Holbergskolen i 7. kl. Jeg er dygtig til bl.a. retstavning og alfabetet. Det interesserer mig at læse bøger, og kunne derfor godt tænke mig et fritidsjob nogle timer om ugen på jeres bibliotek. Trods min unge alder har jeg allerede haft fritidsjob før, bl.a. som pony-trækker og hundelufter. Jeg er "moden" af min alder, pligtopfyldende og ansvarsbevidst. Håber meget at høre fra jer.
Venlig hilsen
(yehaa for mors hjælp )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Vil sige du skal være glad for du i det hele taget kan få et job. At det så er et såkaldt "skodjob" er noget andet. På gården hvor jeg var havde vi en knægt på 13 der kom og hjalp med kalvene 2 timer om dagen, mener han fik omkring 1500 om måneden? er ikk sikker...
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|