|
|
| Fået part .. Sne hygge - billeder . |
|
|
Heeej  Jeg har lige sagt ja til en part , så nu stopper jeg som rideskolerytter  Det blev ham her :   ^^ Vi sprang igennem sneen   ^^ Arrh , jeg mistede balancen da han hoppede op og ned i sneen ..  ^^ Galooop ..  ^^ Han ligner en klumpedumpe .. Lige nogle jeg har lånt :   :D:D:D Kommentare modtages 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
| Forfatter:  |
Mulloh |
| Dato:  |
25-02-2007 17:35 |
|
Nuur Fortæl fortæl!
Mulloh © For fremtiden på mulloh og idol © © © © [Bakkegaard - uge 29 - 06 ] [Bakkegaard - uge 31 & 32 - 07] Ses vi ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *** |
|
|
Tillykke. Han er utrolig fin på det første billede.
- Mvh. Cecilie - ¤ Søger Part ¤
Stald DM ~ Et Besøg værd ~
Kort på 2 GB (SD) & Sims2 spil sælges, Skriv en PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejlige billeder og fortæl om ham! |
|
|
Nurh hvor er han dejlig - godt valg med en fjoller Det er så dejligt at få part og stoppe som rideskole rytter (: Fortæl om ham! xD Super gode billeder, han ser ud til at gå godt og være et super valg! I passer godt sammen! Hvor ser det sjovt ud når i springer igennem sneen, der ser ikke ud til at være særlig glat ved dig - hvor er det henne? Her er det vidlt glat, eller skulle jeg da også have taget sådan en sne tur   Genialt billede 
Sisse & Musse - Ægte kærlighed <3 JEG SØGER EN ISABELL WERTH WINTEC SADDEL, KONTAKT MIG VIA HN HVIS DU HAR EN TIL SALG!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| :D:D:D:D:D:D:D:D |
|
|
Mulloh: Han hedder Oliver, han er fjordhest/jyder . Han er 13 år, tror jeg nok . Han har gået alle LC dressur klasserne . og har sprunget 130 med rytter .. Han er 160 cm . Rikke : Han står på Kastaniely .. Chaos: Taaak søde .. Sisse og musse: Der var ikke glat på banen . Jaae, han sys os det var rigtig sjovt ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Julemand |
|
|
Okay, der har jeg også redet engang  Har de ikke bane der mere?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Simi : Ejeren og jeg er igang med at aftale dage Men jeg tror det bliver : Mandag, onsdag , søndag og lørdage i ulige uger . Rider du stadig Misse om lørdagen ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| blobblob |
|
|
Tillykke  Fed blanding! Har jeg aldrig set før - men FLOT er han!
♡ Mvh. Geden ♡ - Også kendt som Gedden! . Jeg er den næst største Nightwish freaker på JHN. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala |
|
|
Jep jeg rider stadig om lørdagen, så kan vi måske ride sammen en gang imellem. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Simi : Jep, det kan vi i hvert fald .
Kjiss, Cecilie! & Oliver 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej:) |
| Forfatter:  |
Katrine ♥baroc♥ |
| Dato:  |
27-02-2007 20:15 |
|
hvor er han dejlig:) Men har du ikk været ude og prøve den for 2 år siden eller sådan noget? Det var da den som du var ude og ride tur på, og så kom du ned forbi mig og pernille nede hos jacqueline:P Kram.
Miin Baroc<'3 En dag tilbage, rid mens du gør det, spring mens du tør det. en dag tilbage! -den bedste ridelejr sang:P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| gfdgfdgfd |
|
|
Er det ikke Oliver ? (; Der er fjordhest og jyde i ham ik ? (:
Navnet : Safia<3 Ponyen : Domenique<3 Den bedste Veninde : Katja<3 Den bedste : Johnny Depp<3 Hende jeg elsker : Emmie<3 Hesten : Zaragoza<3Domenique <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fået part .. Sne hygge - billeder . |
|
|
hehe har set den par gange : ) den ser fin ud, men puha et par ture rytteren får ind i mellem : D
Sabrina nu med Obian. Stald Kee Daimond 11/9 '97 - 8/2 '06
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Safia: Jo , det er det  Stinky: Han er godt nok os slem, a ride nogle gange.. hehe 
Kjiss, Cecilie! & Oliver 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|