Igår tog min familie og jeg afsted til götebog horseshow, vi frygtede ellers at vi ike kunne komme afsted fordi der var lovet mere sne, men det var heldigvis ikke noget problem
Jeg har været der 2 gange før og lige som de andre gange, var det rigtig spændende! Først så vi lidt springning og gær rundt i messen indtil dressuren skulle starte... Der var desværre ikke nogle danskere me i dressuren om fredagen, selvom der vist var en der red den indledende klasse om søndagen. Det var kür og der var nogle rigtig fine programmer og dejligeheste 
Bagefter gik vi ned i messen igen og jeg fik købt 2 underlag 
Så var der springning hvor både Tina Lund, Thomas Velin og Linnea Ericson var med. Tina Lund var en af de første og hun kom fejlfri og gik videre til omspringningen
de andre fik desværre begge nedrivninger... Der gik rimlig mange videre til omspringningen, men det var den anden sidste rytter der vandt. Kan ikke lige huske hva han hedder eller hvor han kommer fra, men det var ihvertfald ikke sverige 
Bagefter var der nogle forskellige shows, bl.a. islænderkvadrille og pony games 
Jeg orker altså ikke at sætte alle billederne ind her, så nogle af dem kommer senere i et andet indlæg, men her er et par stykker 

hjælpere :p

vinder af første springklasse

wooow!

og så kom der sørme en plet-hest på banen 

det var det, håber i nød dem