|
|
| INDEN I DØR.. |
|
|
HVAD ville i helst opleve inden i dør? tjooh, snakkede med en veninde hendes var: .. "se tokyo hotel inden jeg dør" min var: .. "Se CHRISTINA AGUILERA! inden jeg dør"  Hvad med jeres? behøver sku ikke vre kendte, men bare noget, i VILLE opleve 
Mvh. AmandaKarlsen. Parten Master Jr. Django Tak sabine, fordi jeg må have part i ham .
» ENGHØJSPONYCLUB, {LL} sommeren 2007. 29&42. med camilla'min. andre? SKRIV!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dfghjkiop |
| Forfatter:  |
Simone »Kawango« |
| Dato:  |
23-02-2007 22:18 |
|
Leve et dejligt liv med min kæreste og dø med ham i hånden som en gammel olding og så vide at der var en masse der fik mine dejlige heste som jeg selvfølgelig har købt i mellemtiden inden jeg skulle dø - og så ville jeg gerne møde/og leve sammen med min far lidt igen. kan selvfølgelig ikke lade sig gøre han er død.. 
» SimoneBone « ¯\(ºo)/¯ Nu på » Stidsbjergs Kawango © REDIGERER GERNE BILLEDER - Vil du ha et billede med? Så skriv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
Theis |
23-02-2007 22:20 |
|
Have et godt liv med hestene og Jonas.
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Puha. Det er alt for tidligt til, at jeg kan sige det :/ . Ved knap nok hvad jeg vil med mit liv, såå  Men - uden at komme med hele livs-talen, så vil jeg bare kigge på én ting, jeg gerne ville opleve - og så skulle det være... At komme til Australien, og dykke i korallerne, og ellers kigge på den fantastiske natur dernede 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krusdulle |
|
|
leve livet 100%  men se nightwish live i disneyland med camillafenja og måske nogle andre lave en tegnefilm begrave min mor og far få en god kæreste komme til Canada få samlet mit disney stel
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
24-02-2007 12:26 |
|
Jeg vil ud og dykke. Møde sjældne dyr. Også ville jeg gerne prøve at være med i f.eks. læger uden grænser. Også vil jeg leve et godt liv. Være glad for livet og have det godt. =)
+DITTE I'm not an actor, I'm not a star And I don't even have my own car
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
24-02-2007 12:27 |
|
Også ville jeg ekstremt gerne møde hajer. Tæt på =) Specielt hvalhajen ville være fantastisk at svømme ved siden af. Men jeg ville helst ikke møde tyrehajen d;
+DITTE I'm not an actor, I'm not a star And I don't even have my own car
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Jeg vil rigtig gerne prøve at flyve over Grand Canyon i helikopter! 
Venlig hilsen Julie xxx Bakkegården i uge 30. Ses vi? :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dø lykkelig |
|
|
jeg vil bare gerne dø lykkelig...
~Tari~ Simba My Soulmate ~Karla - jov tak det' mig~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh-Z3 |
24-02-2007 13:17 |
|
Leve hver dag lykkelig - og blive millionær,trillionær ;P
. . . Mulloh-Z3 © For fremtiden på mulloh og idol © © © © [Bakkegaard - uge 29 - 06 ] [Bakkegaard - uge 31 & 32 - 07] Ses vi ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tror at jeg vil rejse jorden rundt med en superfantastisk og perfekt kæreste som jeg nok finder til den tid  + Se mit yndlings band live.
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jfjggjjf |
|
|
JEG VIL MØDE TOKIO HOTEL!!!
©Tokio - Hotel fan© Tab og vind med samme sind. elsker dig Prins. ~Prins & Sheri I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
LilleFie ☻Tha Grinebideren 8p |
24-02-2007 21:58 |
|
Få opfyldt alle mine drømme 
Mange Hilsner . Ann-Sofie -Jeg bruger aldrig bidsel, sagde han køligt. Det er en unødvendig grusomhed. [Phantom Of The Opera]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Møde Brian May. I det mindste se ham optræde! Og så vil jeg love at hilse Freddie fra ham, når jeg forhåbentlig møder ham i Himlen  Det er bare et minimum 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Inden jeg dør |
Freja 1 |
24-02-2007 23:12 |
|
vil jeg opleve at elske mit liv fuldt ud, nogenlunde som det er nu!
Freja Someone so close and jet so far - away! Honeyburst !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| sdfghjk |
|
|
Inden jeg dør? Så skal jeg helt klart nå at have sådan en hat. i ved. nej. Haha. sådan en hat skal jeg have i hvert fald det er SÅ vigtigt. og meget enkelt. blive ven af en person. selvom det ikke er så enkelt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Leve Hvadend det så indebærer...
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Inden jeg dør, vil jeg gerne nå at leve.
Finde ud af hvad jeg vil uddannes til, finde en kæreste! Skulle jeg nu dø i dag (who knows?) har jeg da oplevet noget i mit liv.
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|