|
|
| Vi er sneet inde *billeder* |
|
|
Heej. Ja Der kom "desværre" kommet så meget sne så ingen af os er kommet nogle steder. Hverken på arbejde eller i skole da vejene simpelhen er dækket med så meget sne.
Men lige lidt billeder her fra sjælland ved holbæk  1)  Vores indkørsel. ^^ 2)  ^^Vores dør ind til stalden er også blokeret så vi måtte gå om på siden og ind. (vi har en rundbue hal med 2 store porte i hver ende og så den her dør ind til sadelrum som vi normalt bruger) 3)  Igen ^^ Man kan lige se skovlens håndtag ved siden af døren  4)  Smukt kan det skam også være ^^ et ret sjovt mønster det har lavet på hele siden af stalden.. 5)  Bagsiden af stalden ^^ 6)  Sne sne sne ^^ 7)  Mere sne ^^ 8)  Øh nogle der sagde snedrive ^^ skal lige siges det min mor det står der og hun er altså 170 cm så det ikk bare hende der er lille. 9)  Vores halm baller har fået lidt fint pynt på ^^  10)  Smukt er det jo også ^^ desværre sløret. 11)  Vores vej ^^dog ikk så tydeligt at se hvor højt det ligger men der er nok ca. 1 meter hvor det ligger højst. 12)  Sne på siden af stalden igen ^^
Håber i vil skrive en komentar.
Hilsen Tiana.
Tiana og Litus <3 Snart med følle forhånlig den 25 juni <3 <3 Enghøjs uge 29 <3 andre ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tihihi |
|
|
Omg, i har fået meget sne - tror os vi har fået så meget  hvor henne i landet bor du ? 
Dillarh Dallarh med møgdyret dilli (L) i'm dirty, biatch.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
| Forfatter:  |
BananBrød |
| Dato:  |
22-02-2007 09:11 |
|
Ej hvor fedt  Her hvor jeg bor (også sjælland - vest. Sorø kommune  ) er der også meget sne. Men min far har desværre skovlet noget af det væk, med traktoren =/
+DITTE I'm not an actor, I'm not a star And I don't even have my own car
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sne, sne , sne |
|
|
Heej Vi er også sneet inde.. Døren til stalden er helt dækket til.. Flotte billeder
Camarano, min lile dressur-stjerne. Elsker dig overalt. <´3 Nadia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Jeg er også sneet inde (der kommer måske også billeder fra mig senere) Smukke billeder..
Mvh. Maria  Besøg min hjemmeside hvor du kan få lavet ting med dine billeder www.marias-billedeside.webbyen.dk Eller bare skriv her inde til mig om det Kalendere, videoer og billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
vores bagdør sidder fast, men vi har et slags mini udehus, som går en halv meter op af jorden, og lige der er der ikk noget sne, så jeg kom i skole, men min tysklærer er sneet inde, så jeg skal første møde kl 10  håber mine andre lærere heller ikk kan komme 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar svar svar |
|
|
Tak men mit kamra er dog ikke så gode venner med sne og frøs rigtig meget om fingerne (Havde selvfølig ikk taget hansker på ) så defor er de sløret desværre. louise (dilli): Bor ved Holbæk og høre til vinninge komune  Hilsen Tiana.
Tiana og Litus <3 Snart med følle forhånlig den 25 juni <3 <3 Enghøjs uge 29 <3 andre ???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ubs hehe |
|
|
Kan bare ikk stave der skulle stå jeg hørte til svinninge komunne (staves ;P )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blaaa |
|
|
Det ser ret sygt ud  Her er der også meget sne, men ikke så meget 
Bølløøh  - Vil du gifte dig med mig? xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fuvhafhdbhbfabvafh |
|
|
Det er bare så snyyydd vi har kun regn, regn og atter regn. Bor i sønderjylland:/
*LykVarmLau* -tidligere *springrytter*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Bor også i vestsjælland, lige midt i mellen Kalundbog og Holbæk. Det er da sygt meget sne svinninge har fået Oo Og jeg som syndes Snertinge havde fået meget?
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi er.. |
Anna Hvidkjær |
22-02-2007 10:02 |
|
Vi er også sneet fuldkommen inde her i Højby. Det e rnoget værre noget.. en skønt, da man så ikke behøver tage i skole 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe :b |
|
|
Hehe har melidenhed med jer der kun har fået regn regn og atter regn hehe Ja dyrlægen har lige sidet fast da hun var på vej her ud så genboen var nød til at komme med traktorius og trække hende fri. hun skulle dog kun vacinere 2 heste så det var ikke noget acut  Men vores vej er allerede snet helt til igen næsten. selv om det er ca. 1 time siden der kom en ranegraver og ryttede den  Hilsen Tiana med alt snen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne |
22-02-2007 11:41 |
|
hah, nice 
ANNE. 8D - Den største fejl, du kan begå her i livet, er at være evig angst for at begå en.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode billeder.. |
|
|
Woow... Der er meget-- Der er ligeså meget hos os, det er sygt.. .. hihi,, men det er rat hyggeligt på en måde . Knus Fra cille.. (Tianas veninde) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fxjkmhgl.gvk |
Sarah ♣Rista♣ |
22-02-2007 15:06 |
|
Åååååh hvor er det unfair ... Og så bor jeg enda kun en km. eller sådan noget fra dig... Vi har også fået meget sne men ikk SÅ meget  Kære gud, kom med sne til mig 
©Sarah og Rista© ...Equipage med stil Englykke uge 27... Andre??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4324312 |
Aiida |
22-02-2007 15:11 |
|
Dejligt med sne  Der er os meget hos mig i Ballerup, dog ikke SÅ meget. Godt, for så skulle jeg ikke i skole. Desværre kan jeg så ikke komme ud til min part, som er ude i Ledøje. 
-Aiida  Nu med en halv pony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
wooow  vi har også fået mega meget her i århus, men jeg kan være ligeglad, for jeg er pisse syg, så bemærker ikke at der er snefri 
Venlig hilsen Julie xxx Bakkegården i uge 30. Ses vi? :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejejeheh |
LouB |
22-02-2007 17:01 |
|
håhå, så skulle i se hvor meget der er på Bornholm..  jeg synes i hvert fald det er rigtig slemt 
You say spoiled like it's a bad thing d: Ditte, du er min Team Cabe Mate ♥♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Topsy8 ♣Rikke♣ |
22-02-2007 17:53 |
|
Holy @!#$..
Mvh Rikke - AF BANEN SLAVER!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| er også sneet inde. |
|
|
Vi er også sneet inde her. Heldigvis har vores gymnasium holdt lukket i dag. Har godt nok prøvet at komme ud med bilen, men efter at have kørt fast 4 gange opgav jeg. Hestene har også stået inde hele dagen, da de vil synke for meget i sneen. Vores ene dør til Stalgang/sadelrum er frosset fast. Heldigvis kunne jeg komme igennem porten til ridehuset, da de køre på skinner. Så kunne gå igennem ridehuset ind til staldgangen, da det ligger i forlængelse af hinanden. Så ud og ride kom hestene alligevel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe sne |
|
|
Heej. Vil bare lige høre hvor mange der også regner med at været sneet inde i morgen tror nemlig ikke slev på vi kommer nogle steder i morgen heller Men det er det gode ved at havde hyppen stående hjemme der er ikke så langt over til stalden og ridehus  Har medlidenhed med jer stakler der ikke kan komme ud til jeres. Hilsen Tiana.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|