|
|
| Jeres Træner? |
| Forfatter:  |
AnnChristineSunesen |
| Dato:  |
19-02-2007 16:30 |
|
Hvem får i undervisning af? Jeg får af Lise Trier i dressur og Thomas Sandgaard i spring.
› Ann Christine - Zartch.<333 ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| woopwoop |
|
|
Johannes Ågaard.
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
AnnChristineSunesen |
19-02-2007 16:32 |
|
› Ann Christine - Zartch.<333 ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tithtithit |
|
|
Ann Rønnemann
Dillarh Dallarh med møgdyret dilli (L) i'm dirty, biatch.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| woopwoop |
|
|
Han er den bedste underviser jeg nogen sinde har haft. 
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Bent Pedersen |
|
|
Exam. Bent Pedersen 
*Lea M. Elmegaard, Skousboe Lucky Me & Vadekærgaards Lille My* - RUTINERET SPRINGPONY SØGES TIL LÅN!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fghfdsghsdg |
NannaT |
19-02-2007 16:59 |
|
rider jo ikke mere. men da jeg gjorde (og hvis jeg nogensinde skal igen) så camilla borregaard. finder ALDRIG en bedre underviser end hende 
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Da jeg.. |
|
|
Da jeg red pony red jeg hos Enemark.. Nu rider jeg hos dyrlæge Linus Camitz + kone 
Med Venlig Hilsen Anne Kathrine Billig bil købes, max. 10.000 - Skriv en mail eller PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lpiooiuæouii |
grey-richie ♥grey♥ |
19-02-2007 17:12 |
|
Lena Leschley Åmand...
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. 110% Dressurrytter<3 Har lavet ny præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav.. |
CJessen (StarBoy) |
19-02-2007 17:30 |
|
Jeg skal til at have af Peter Kobbernagel(første gang på torsdag) 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sunebune |
L-F |
19-02-2007 17:36 |
|
På Flexen får undervisning af beriderelev Sune Damgaard Jensen - som jeg er enormt glad for ! På Checar får jeg undervisning af exam. berider Lars Ringkær
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Nina (Daim) |
19-02-2007 17:37 |
|
Lige nu har jeg exam. berider Ken Rheimer
♥♥♥Nina & Daim♥♥♥ Vores kærlighed er i en klasse for sig selv Vores kærlighed kan ikke slås ihjel Vi har noget som andre kun håber på BLING BLING UDSTYR - Billigt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Undervisning |
|
|
Jeg får af berider, Dennis Holst. Mvh Juliette
For sæson 2007 tilbydes to pragtfulde OX-hingste til bedækning. Se mere på : www.richelieu-arabians.dk Lækker 2-hestes trailer udlejes ved Holbæk, se præsentation OX hingst fra 1995 + 2006 sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| heejsa .. |
|
|
Malene lund 
MVH Nadja, pony & donna Elsk altid din hest, ellers bliver der ALDRIG noget godt ud af det!!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift. |
|
|
Hej Jeg rider hos Kia Holst Barington. Hun er for mig den bedste!!! 
Camarano, min lile dressur-stjerne. Elsker dig overalt. <´3 Nadia
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| chokoladekage .. muums .. |
|
|
Får af Karsten Hansen, Trine Mittag Jensen, Og Christian Schou .. ... ...(dressur) ... ... ... (dressur) ... ... ...(spring)
q:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahhahaha' |
Arespari ♥HEST♥ |
19-02-2007 22:08 |
|
Boy Lauritsen :'D Både i sprinq & dressur.
©*Team Larsen*© Nu med den Sindsyqe Ares-Pari. Søqer Pony<3Msn/Email: Lottegris@hotmail.com _________ARES-PARI ER TILSALG!!__________
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Sanne Steffensen (:
Pauline & Cæsar <3 Dressurponyen og springrytteren  - Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere) Antal medlemmer: ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej,.. |
|
|
Får undervisning af Michel ciccia, som har annonce herinde på markedspladsen under træning tilbydes. Kanon dygtig.
Hilsen Jose & Raffe <3 En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min  En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3 Og Med Selvtilliden Iorden Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| underviser |
Charlotte ☻Græshopperne☻ |
20-02-2007 15:55 |
|
Jeg har fået springundervistning af Tina Lund , men får nu af Tom Gulaker og han er virkelig god.. Syntes også at Tina Lund er rigtig god og dygtigt, men syntes bare at Tom Gulaker lære mere fra sig... 
Hej alle glade h´ænder xD Er den heldige ejer af 28 dejlige dyr, og har 5 heste ved navn : Sambo, Fie, gerda, Ambis Ace og Græsmarkens Jazz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| trallaa |
|
|
Astrid Gemal og Nicklas Von Eggendorf. begge i dressur, ride til hverdag hos nicklas og når astrid har en tid smutter vi et kig forbi hende. Nicklas von eggendorf skal klart anbefales, han er super kanon dygtig.:)
Med venlig hilsen: Stald Adamsen "Man er ikke bedre end den hest man rider på"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Sidst jeg fik var det ved Exam. Helene Studsgaard Qvist
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af AS (Anonyme Sodaholikere)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jfiudhfusgfiu |
|
|
Dressur: Ann Rönneman Spring: Henrik Helle
~NUMSEFISKEN~ ¤Med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bliver undervist af.. |
|
|
Bjarne Iversen
Mvh. Tine & Charming Sally <33 - Learn How To Be Charming
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
|
|
Astrid due ( tro jeg hun hedder til efternavn  )
TT & Lukas <3 Hverken dressur eller spring? Men en blandning er godt  Tokio hotel <3 -Bill Kaulitz er Lækker <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Casper Hede. Han er den bedste jeg har haft & lærer super godt fra sig.
- Sasma hest søges til udlån! - skriv for mere info (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|