Yes kære ænder, nu er det mig der skal torturere jer med billeder og historie fra min skønne skiferie.
Jeg har været en uge i Wagrain med familien, og ja det har været helt hyggeligt :b
Jeg står jo på mit super seje snowboard, og min søster havde egentlig taget en video af mig hvor jeg kører, men da hun ikke er hjemme, kan i desværre ikke lige få den at se lige nu. Skal nok forsøge at få den ind senere x)
Ellers har jeg lavet det mest najse styrt: blev fanget på begge kanter på boardt, så fik lige lavet en bette kolbøtte. Kæft hvor Charlotte og Mads grinte. Det var vældig ondt x)
Ey, jeg fik da også lige nogle nye venner<3 Mads og Tobias. Faktisk en lidt sjov historie, men den vil i nok ikke høre :b Desværre.
Nu, BILLEDER<3

^ Utrolig smuk lampe på mit værelse x) eller ikke helt.

^ Så var der min totalt seje lampe lige over mit hoved. Det er da helt utroligt så glade de er for blomster x)
Jeg kørte 3 dage sammen med min genbo x) Det kom der lidt billeder ud af.

^Frække Charlotte drikker kakao x)

^Og det gjorde hende skide glad x)

^ Jeg vil sku hellere have noget cola :b
Så kommer der lidt billeder fra hjemturen. Det var lidt kedeligt, faktisk x)

^ Sådan ænder, seriøst en lækker fod jeg har ? 

^ Overvej lige en fræk skulptur x)

^ Synes egentligt billedet er meget cool. Han cyklede fandme næsten fra mig x)

^Hestetrailer på en tysk motorvej x) Der stod btw. to pintoer i den x) hahaha.

^Søster ugler mit hår. TANDPASTASMIL 

^Min søsters kæreste har sådan noget hår. Og jeg er total Bjarkeagtig x) - Giv mig ret Louise ? 

^ DET HAR JEG ALTSÅ 

^Gangstersøster :')<33333333
Der var såååå mange flere billeder, men jeg orker ikke helt at uploarde flere nu :b
Kommentar?