Ok fin video - men syntes sproget er lidt "barnligt" og underligt formuleret.
Syntes også videoen er en smule misvisene - en Pitt Bull er ulovlig af GODE grunde - det er IKKE en god familie hund - du skal være en erfaren og GOD hundeejer for at kunne have sådan en (farlig) hund.
En undersøgelse viser også at lige meget hvor søde og kærlige de er, kan de pludselig finde på at gå amok og bide - det er der flere tilfælde af.
Blandt andet min ekskærestes søsters hund (også pitt bull) der bed pulsåren over på hende og hendes kæreste nytårs aften - den har ALDRIG gjort sådan noget før, den har altid været en dejlig og kærlig hund.
Desværre har de hunde det i generne (hvilket ikke er deres skyld), så man skal ikke lave en video hvor man prøver at bilde folk ind at det bare er en alletiders familiehund.
- og misforstå mig nu ikke, jeg syntes det er utrolig synd for de STAKKELS kræ, og jeg syntes det er nogle vildt smukke hunde, og min tidl. bedste veninde havde mange (og avlede) og hold da helt op for nogle skønne skønne hunde. syntes bare også at jeg måtte fortælle den anden side af sagen.