Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Ang kamphunde!
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 17:21

Hej!

Så lige de var et indlæg længere nede med kamphunde.

Jeg lavede faktisk denne Video engang i skolen som et billag til en opgave.

Dog er der nogle stavefejl men fik faktisk 11 for den, og min dansklære fik tåre i øjnene (meget stolt :D)

Men her er den:

www.youtube.com/watch?v=TQD9L_Vp9_Y

^^ MEGET gerne ris/ros

(Venligst ingen kritik på stavefejlene :P)

0
0
Svar på denne tråd

tryrtyr
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 17:41

Ok fin video - men syntes sproget er lidt "barnligt" og underligt formuleret.

Syntes også videoen er en smule misvisene - en Pitt Bull er ulovlig af GODE grunde - det er IKKE en god familie hund - du skal være en erfaren og GOD hundeejer for at kunne have sådan en (farlig) hund.

En undersøgelse viser også at lige meget hvor søde og kærlige de er, kan de pludselig finde på at gå amok og bide - det er der flere tilfælde af.

Blandt andet min ekskærestes søsters hund (også pitt bull) der bed pulsåren over på hende og hendes kæreste nytårs aften - den har ALDRIG gjort sådan noget før, den har altid været en dejlig og kærlig hund.

Desværre har de hunde det i generne (hvilket ikke er deres skyld), så man skal ikke lave en video hvor man prøver at bilde folk ind at det bare er en alletiders familiehund.

- og misforstå mig nu ikke, jeg syntes det er utrolig synd for de STAKKELS kræ, og jeg syntes det er nogle vildt smukke hunde, og min tidl. bedste veninde havde mange (og avlede) og hold da helt op for nogle skønne skønne hunde. syntes bare også at jeg måtte fortælle den anden side af sagen.

Pernille H. G. Larsen
- Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral .
0
0
Svar på denne tråd

dadaadasd
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 17:47

Jaaa har set den film mange gange, men er enig med Pernille. Men jeg vil så også sige, de kan sagtens være fine hunde - jeg mener de også bruger dem i militæret, ellers er det amstaff'erne, kan ikke helt huske. Jeg vil rigtig gerne selv have en amstaff, en af mine veninder har to af slagsen, de dejligste hunde ever. Der har jo så desværre bare været en dille i dk, med at de hårde fyre ->skulle have den slags hunde og mange af dem kan ikke håndtere dem og træner dem til at slås, simpelthen synd.

- Josefine

Love's completely real, so forget anything that you have heard
And live for the moment now.

0
0
Svar på denne tråd

reteter
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 17:53

Josse: præcis - de kan være super dejlige hunde HVIS de får den rette opdragelse, det ændre bare ikke at de har den agressive adfærd gemt i generne.

Ville også gerne selv have en engang, men vil ikke risikere noget.

Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 17:57

Puha, der er godt nok nogle forfærdelige billeder.

- Sofie
♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥

R.I.P

0
0
Svar på denne tråd

djdfkhjnb fildgkkhdfj
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 18:13

Jeg vil sige at det er UTROLIG syndt at hunde skal kæmpe, og så ødelægde resten af deres liv pga. en ligeglad ejer, og en masse sår der ser helt forfærdelige ud!

Men dog er det ikke en familiehund, men husk nu

MAN SKAL IKKE DØMME HUNDEN PÅ HÅRENE

Og men skal også altid huske på at en pitbull der er opdraget til kamp er en kamphund, MEN den kan squ'da lige så godt være blevet opdraget til en familiehund og derfor kunne den også være super rar.

Lisa Nu Med Bullerskaten <'3

Hvem Er Det Lige Der Styrer For Vildt?

M-A-T-T-S-S-O-N-S Piger!!!

S står for SPRINGRYTTER !

0
0
Svar på denne tråd

kamphunde
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 19:10

Det er en god video og musikken passer godt til!

HGLarsen: Jeg vil ikke give dig ret i dit første indlæg! - det lyder som om du ikke har meget forstand på disse hunde. En hver hund bliver som ejerne har opdraget den til at blive. En pitbull har ikke mere agressive gener end en hver anden hund - de er bare stærkere, og det udnytter de mennesker, der ønsker at udnytte det.

Mine forældre har opdrætter Amstaff's i mange år (næsten de samme hunde som Pitbull's). De har solgt omkring 70 hunde til børnefamiler, som hver og en har oplevet amstaff'en som en meget velegnet familiehund, hvilket vi også selv har.

Vores amstaff Siff og min lillesøster

Mine søskende og vores amstaff Luna - Siff's datter

Verdens dejligste hunde, hvis de får lov til at være dem de er :-)

Mvh. Antonia
- med det dejlige dressurdyr:
BJERREGÅRDS EROS
0
0
Svar på denne tråd

gdfffgddffg
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 20:13

Fin video, men det er altså 3. gang du viser den herinde xD..

Enig med Anotonia :)

Sissel aka Tiss
Du ved hende der med Kartoffel krikken

Aht-Tk-Min msn

Dejlig stor 3'er pony tilsalg

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 21:04

Sikke nogen billeder :(

Stakkels hunde, flot du fik 11..

Feed sang ;D

(L) Linkin Park (L)

- Mvh. Cecilie -

&

♥ Simba

Stald DM og Team EL
~ Et Besøg værd ~

Kort på 2 GB (SD) &

Sims2 spil sælges, Skriv en PB

0
0
Svar på denne tråd

No offence...
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 21:37

Men jeg tror den undersøgelse du snakker om, hvor den ligger "som nr. 3", altså er hvor den ligger som nr. 3 FRA BUNDEN ;D (Der er cocker og labrador også øverst). Det gør lidt en forskel ;D

;D Mvh. Theis ;D

~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you

0
0
Svar på denne tråd

retertre
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 22:31

Antonia: Lige præcis det med generne er læst i avisen (en kæmpe artikkel)- en hunde-psykolog ting der udtaler NETOP det jeg skriver, hvor der også var en masse eksempler på søde dejlige familie hunde der pludselig gik amok, uden nogen grund overhovedt.

Blandt andet er også Rottweiler og Dobermann omtalt på samme måde.

Og så har jeg lige det eksempel fra min x kæreste.

Det er fint i har solgt mange hunde til børnefamilier - men jeg mener stadig at en pitt bull ikke høre til hos en uerfaren hundeejer (i alle de steder jeg har læst om den står der også at det absolut ikke er en førstegangs hund) .

Men pyt med det, hver sin mening ;)

Pernille H. G. Larsen
0
0
Svar på denne tråd

ertetret
Forfatter: 
Dato:  17-02-2007 22:32

Antonia: men jeg kan godt se at jeg skrev noget forkert - nemlig at de ikke var gode familie hunde - det er self ikke det jeg mener, kom til at formulere det på en skidt måde ;).

0
0
Svar på denne tråd

kamphunde
Forfatter: 
Dato:  18-02-2007 09:43

HGLarsen (Kastan): Jeg giver dig 100% ret i at det ikke er førstegangs hunde; det er også noget af det vi har været meget opmærksomme på i vores opdræt :-)

Mvh. Antonia
- med det dejlige dressurdyr:
BJERREGÅRDS EROS
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider