Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

De lbbllllblbl...... Svar hjælp!
Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 18:17
Altså det lille søde føl jeg har fået. Nu vil min far og min søster have han skal hedde Theis. Og mig og min mor synes han skal hedde Tarok. Jeg er den der skal have mest med ham at gøre. Der efter min mor. De andre skal ikke rigtig have noget med opdragelsen at gøre. Og de er så duuuuumme! Og så siger de at det skal min far bestemme fordi han har betalt for føllet! Ja godmorgen viggo siger jeg bare! Hvis jeg måtte havde jeg betalt for det. Har nemlig råd til sommer, til at betale det hele for den..... *grrrrrr* Og den lystre på navnet Tarok. Den skider på navnet Theis rent ud sagt! HJÆÆÆÆÆÆLP!! Hvad skal jeg sige for at overtale dem????? Huuuuuuulk! Det er så synd for Tarok!!! Hvad tror i vil hjælpe?
0
0
Svar på denne tråd

Re: De lbbllllblbl...... Svar hjælp!
Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 18:32
Sig til din far, at så kan han sgu bare sende den tilbage, og hvis han ikke vil det så sig, at den SKAL hedde Tarok!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 18:35
Locky, hvis jeg skal være helt ærlig så tør jeg ikke sige det til ham! så flipper han bare helt ud og sender den tilbage eller til slagteren! :-(
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 18:36
okey slagteren var lidt overdrevet. men han sender den sq sikkert så tilbage. og det vil jeg ikke risikere
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 18:36
hej sarina du undre dig nok over at jeg
kan dit navn men jeg går nemlig i klasse med rikke og simone nå,jeg synes du skulle sige til dem at det er dig der skal opdrage det og hvis det ikke virker må du bare blive ved med at sige det til dem dag og nat og hvis det heller ikke viker ved jeg ikke hvad du skal gøre. Jeg håber andre har svaret hilsen cocco
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 18:38
Ida, hils Simone og Rikke RIGTIG mange gange!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 18:40
Øhm... Min veninde har en kat; som egentlig hedder Suldi Larium... GRIMT GRIMT GRIM! - I know, she know, we know.... Men alle kalder den for Mischa, og det er nærmest det, den hedder! Såh.. Men øhm, jah, jeg kan nok ikke hjælpe så meget, men enten kan du skrive en masse gode argumenter ned; fx det at føllet kun lystrer på Tarok... Eller bare give ham ret, og så kun kalde føllet for Tarok, så det nærmest er det, føllet "hedder"... Hvis du forstår ;)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 18:41
Signý, super ide! den hedder Theis men bliver kaldt Tarok:D:D:D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 18:48
Hejza Ludvig, sys også det er helt vcildt tarvoligt, men det ved du jo. Prøv at spørge din far, HVORFOR han syntes navnet skjal laves om,d et er der ingen grund til, når han nu er navngivet, og derfor hedder Tarok...
SLUT PRUT.... mere kan du ikke gøre, din far skal ikke have lov at bestemme hvad din hest skal hedde, når han hverken skal stå, for opdragelse eller ridning.
Altså nu ved jeg ikke hvad din far hedder, men han ville jo helelr ikke lystre, når han nu er døbt/navngivet. Og så blev kaldt for Theiss, hvis han nu hed taroik, han ville blive helt kuller, hvis han ikke vidste hvad han hed, men blve kaldt 20 forskellige navne.... ?:)

Kunne du ikke sidde dig ned og snakke emd ham om det, og så lige spørge, HVORFOR han gentlig gerne vil have at dne skal hedde dte ....

Sig mig, er din far vildt streng ?
Hvis du siger ham i mod, kan han så finde på at sælge hesten igen ? hmmm.... Prøv og se om i ikke kan snakke roligt om det ... spørg ham hvorfor, og sig, at han helelr ikek villle kunen finde rundt i hoved eleler hale, hvis ikek han vidste hvad han hed ...
Det er det eneste du kan gøre...

men elelrs er det jo ike verdens undergang, om hesten hedder det ene lelr det andet, for med tiden vil den jo få et kjælenavn, og kun blive kaldt det ... :-P

Mange Kærlige Hilsner, Og HELD & LYKKE med det, fra JOSCA & BONGO ...
Joras chat nuuuuu ....
hæhæ, zez på chatten Ludvig...

LU = Ludvig - TA = Tarok - BU = Buller
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 18:50
Josca, nej han er bare stædig. (ligesom jeg er) derfor kommer vi altid op at skændes. der er bare det han hed da vi købte ham, Theis, men han lystre på Tarok fordi han ikke har været i hænder før vi købte ham.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 18:51
Har prøvet noget af det samme.
vi havde kattekillinger og skulle beholde en.
Min mor og min lillebror ville have en jeg ville have en anden og min far var ligeglad.
Men jeg sagde at det var altid mig , som passede dem og deres mor og vores anden kat(og den tredje får den fik aids og skulle aflives)
Og det kunne de godt se det fornuftige i, så nu har vi den jeg ville ha' og det har de bestemt ikke fortrudt.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 19:05
Bella, oki det prøver jeg!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 19:38
øhm ellers kan du sige at da det er dig som skal være sammen med den mest og opdrage den mest... så ska det også være et navn du kan holde ud at sig og som den vil lystre... hmm ej ik lige det bedste men prøv det alligevel!
og forresten er det også bedre at kalde den tarok fordi det selvfølgelig er det pæneste men også fordi det er i 2 stavelser så er det lettere at kalde og du kan lettere sig det i et "galt toneleje" og i "glad(t) toneleje" prøv selv.. med begge navne!
knus og gode råd LINE
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 19:45
Sig til din far at det ikke er sundt for dyr at skifte navn... den bliver jo snotforvirret. Har i evt. et dyr som ikke er dit, men som du kan kalde gertrud? Så kan de nok se hvad du mener.

Men ideen med at bare kalde ham tarok er også fremragende. Din far kan jo ikke forbyde dig at give hesten et kælnavn...

Hilsen marlene
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 20:25
Marlene, jeps! kalder lige min hund for Peter (hun hedder rigtig Maya)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 21:04
Hvilket føl er det du har fået?
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  10-09-2002 21:27
Tanja, han er amrikansk fuldblod/araber
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider