|
|
| Yndlings sange. |
|
|
Hvilken yndlings sang, har I pt. Ænder?
Mine er klart; "My love" Med Justin. "Hurt" Med Christina. "Løgn & latin" Eller hvad den hedder, kender dog ikke kunsteren. "Når et lys slukkes" Nik&Jay.
Mvh. AmandaKarlsen. Parten Master Jr. Django Tak sabine, fordi jeg må have part i ham .
» ENGHØJSPONYCLUB, {LL} sommeren 2007. 29&42. med camilla'min. andre? SKRIV!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dimks |
| Forfatter:  |
Zoubareva |
| Dato:  |
14-02-2007 17:51 |
|
Uh, har da et par stykker... Lige for tiden er det: "Ledi", "Kvitka" og "Vodpusti" med Okean Elzy "Last Kiss" med Pearl Jam "Valse" med DDT "Demoralization of Love" med Nogu Svelo "Lucky Man" med Emerson, Lake and Palmer "Kätes Rool" med Vennaskond "Gagarin, Ya Vas..." med Undervud "Smother+Evil=Hurt" med Kissaway Trail "PC" med LeningraD Og tjaeh, det er vist ca. det lige for tiden. Og ja, noget af det er ret ukendt, men jeg kan jo godt lide lidt "speciel" musik...  Haha... 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) >> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfdgdfgfdg |
|
|
Changes med 2PAC Whit You med Jessica Simpson High school musical - Breackning free, When der was, Star of somthing new. What Goes Around med Justine Timerleke Teknopatia med DJ Lhasa Abselutte ynglings - Come Home med DJ Exellence LaLa med DJ Trashy Feels like home med Chantal Kreviazuk Det er sådan det ser ud lige nu :p
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejsa. |
Erika |
14-02-2007 18:53 |
|
Fortiden hører jeg mest: "I Love Ya" - Nik&Jay "La La La Girl" - Paffendorf "Just Another Day" - Astrada "To The Moon And Back" - East Clubbers "Waves" - DJ Satomi "Castle In The Sky" - DJ Satomi "Ramp!" - Scooter "Come With Me" - Special D "Gallery" - Mario Vasquez "Memories" - Within Temptation "That's That" - Snoop Dogg ft. R. Kelly "The Hardest Part" - Coldplay Lige de mest populære fortiden 
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Evanescence - Lithium Back to back - Jonathan Nightwish - Dark chest of wonders Eric Clapton - Wonderful Tonight
- Sofie ♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥ R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Queen - Long Away Queen - Some Day One Day Queen - You And I Queen - See What A Fool I've Been Queen - I Was Born To Love You Queen - The Hitman Jeg kunne godt skrive flere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Ashley Tisdale - Don't Touch Ashley Tisdale - I'm Over It Ashley Tisdale - Love Me for Me Flyleaf - Perfect Eagle Eye Cherry - Save Tonight
Pauline & Cæsar <3 Dressurponyen og springrytteren 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Jojo - How To Touch A Girl Danity Kane - ShowStopper Alphabeat - Fascination Back When I Was - KNA Connected Fibs (engelsk version) - KNA Connected Lionel Richie - I Call It Love I Wanna F*ck You - Akon Feat. Snoop Dog MIne y-sange lige i øjeblikket;D
Rund Er Osse En Facon 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg hører |
|
|
Viro med Adam og Magtens korridorer med picnic på kastellet
Venlig hilsen kristian Hvis du skal handle så husk altid: tingene skal være bedre end nye og må ikke koste noget JHN RS Moderator medlem af AHNA og FNK stifter og formand: klageklubben
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej... |
|
|
der er vel et par stykker: Nelly Furtado - All Good Things (Come To And End) Div, sange med Cascada Mario Vanques - Gallery 3 Doors Down - Here Whitout You Akon - I Wonna F*ck You og mange andre.
Hilsen Jose & Raffe <3 En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min  En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3 Og Med Selvtilliden Iorden Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krusdule |
|
|
alt nighwish ,, Sentenced ,, 7 thorns ,, illnath ,, iron maiden ,, kan ski ikk vælge xD og hannah montana - best og both worlds spørg ikk hvorfor ,, aner det ikk xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
oo2-Pirat: Hannah Montana - best of both worlds  Herre yndlingssang
Rund Er Osse En Facon 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krusdulle |
|
|
ja ikk  jeg dør på søndag ,, er inde ved min bror og han har minus tv så ingen Hannah Montana til mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 57yeyrfd |
Røjsen |
14-02-2007 21:59 |
|
What comes around: Justin Timberlake Me and you: Cassie KNA Connectet: Det er løgn Og mange andre 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bla bla bla |
Saandra |
14-02-2007 22:50 |
|
Mine yndlingsange : Nelly furtado - all good things (come to an end) Christina Aguilera - hurt Nik og Jay - Nu er det for sent Razorlight - America Savage Garden - lemmon tree Take that - patience three days grace - are fou ready Panic! At the disco - I write sins, not tragedies Fck - FCK Sangen  Det var vist dem der er lige nu
Sandra og Chaussette Tilhænger af duerne <3 Danske mestre - 2005/2006 F.C.København Part søges på amager
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yndlings sange! |
|
|
Tokio hotel - übers ende der welt Tokio hotel - Hilf mir Fliegen Tokio hotel - Gegen meinen willen Tokio hotel - Schrei Faktisk er alle tokio hotels sange gode!!!  Og samy Deluxe - Zurück er også god
©Tokio - Hotel fan© Tab og vind med samme sind. elsker dig Prins. ~Prins & Sheri I©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Eva ♥Aslan♥ |
15-02-2007 00:13 |
|
"Smile" by Lily Allen "All Good Things Come To An End" by Nelly Furtado "Tell Me" by P Diddy feat. Christina Aguilera "Promiscuous" by Nelly Furtado feat. Timbaland "Ain't No Other Man" by Christina Aguilera De er nice 
M.V.H ♥ evA med sin Aslan ♥ ♣ What does it matter to you anyway ? - Everything ! ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
15-02-2007 09:40 |
|
Alt fra Oh no ono  Bloodlines - Dúné En masse sange - Nirvana En masse sange - Pink Floyd Alabama Song (Whisky bar) - The Doors Løgn og Latin - KNA Connected Cirkelines har fødselsdag - Cirkeline Special, 156, snowbrigade, apocalypto, I should have been a Tsin-Tsi for you - Mew Så også nogle sange fra Rage against the machines Dans for satan - Bliglad Lemon tree - Savage garden Seven nation army - The white stripes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
15-02-2007 10:50 |
|
Glemte: Blue Foundation - Voices Powersolo - Plasma Chrystal dope og et andet nummer jeg ikke kan navnet på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wraaah ? |
Gunhild »Silver« |
15-02-2007 12:44 |
|
mine yndlings pt. må være... groove coverage - you. kashmir - lampshade. hess is more - yes boss. de er jo intet mindre end geniale på hver deres måde 
Gunhild,. ... uden silver! - BU 06/07 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
'Hurt' & 'Candyman' - Christina A. 'Løgn & Latin' - fibs (hedder de ikke det?) 'Strong Enough' - Cher 'Afraid', 'Let my Hair down', 'All good things com to an end' & 'Sombody to Love' - Nelly Furtado 'Nymphomaniac Fantasia' & 'Astral Romance' - Nightwish 'Another brick in the Wall' - Pink Floyd
♡ Mvh. Geden ♡ - Også kendt som Gedden! . Jeg er den næst største Nightwish freaker på JHN. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sange... |
|
|
Alphabeat - facsination <3 Fedde le grand - Put your hands up for detroit. Men jeg skifter hele tiden :b
Whatever + Wear "Nada" - just like the devel +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Lige for tiden er det Danser med drenge - Grib chancen Danser med drenge - Læn dig tilbage Aviation - You were my everything The Cure - Friday im in love Aqua - Barbie girl Dj Encore - I see right through you Gregorian - Tears in heaven Jokeren - Hey smukke The Killers - Bones The Killers - Mr. Brightside The Killers - Somebody told me Latif - You think you know Pink - Dont let me get me Pink - U+Ur hand Sandi Thom - I wish I was a punk rocker + diverse børne MGP sange 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala. |
Bettemalz |
15-02-2007 16:19 |
|
lige fortiden er det i love ya - nik & jay i wanna love you - snoop dogg feat akon ..
» Min mening x'| ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ smukke ting kommer , smukke ting går .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Alle sangene fra Three Days Grace  Og ja? Alle de ni introer til Naruto 
Lotte med araberponyen Grafik ox Den omvanderne Naruto fan er ankommet. Rigtige rytter rider araber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svvarr.. |
|
|
Tokio hotel- Rette mich ligger kalrt på første pladsen <3 Tokio hotel- Wenn nicht mehr geht Tokio hotel- Schrei Tokio hotel- Gegen meinem willen Tokio hotel- Durch den monsun Tokio hotel- Hilf mir fliegen Tokio hotel- über ende der welt Skal ejg ikk stoppe her og så kan vi blive ening om at jeg synes alt TH's musik er godt, høre det 24 timer i døgnet, men meget de sange der står har nu alle sangene så det bliver hørt 
TT & Lukas <3 Hverken dressur eller spring? Men en blandning er godt  Tokio hotel <3 -Bill Kaulitz er Lækker <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| defrgthyuj |
|
|
Were is my mind? - Placebo Evil+Smother=Hurt - The Kissaway trail In the red - Tina Dickow Lykkelig smutning - Rasmus Nøhr Bones og Mr. Brightside - The Killers Sandi Thom - I wish i was a punkrocker 10000 night of thunders - Alfabeat A song with a mission - The sounds Ego - The sounds Louie Louie - Teitur Lemon Tree - Fool's garden Blue orcid - The white stripes Bloodlines, Robot Beat, Go go valentina - Dúné Og Mews sange <3 mange af dem. (The zookeepers boy) der er mange xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1234567 |
Josefine S |
15-02-2007 17:00 |
|
Nelly furtado - all good things (come to an end) Christina Aguilera - hurt Razorlight - America Nickelback - Far Away Take that - patience Red hot chili peppers - Hey Oh (Snow) 30 secs to mars - The Kill No doubt - don't speak Panic! At the disco - I write sins, not tragedies
Josefine - Sukema aka Flæske! © Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stakkels |
Muzze »Min Kaniiin« |
15-02-2007 17:45 |
|
Stakkels dig Navnesøster <3 Trøstekrammer herfra.. Fibs løgn og latin... My love.. Love ya..
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krusdulle |
|
|
jeg har det heller ikk så godt med det  men heldigvis er der 2 der vil give referat og en der måske optager det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Christina |
Muzze »Min Kaniiin« |
17-02-2007 13:14 |
|
Christina Aguilera .. Med hurt.. Og ved videoen fælder man da en tåre 
~´*~´* LOUISE *´~*´~ Kært Barn Har Mange Navne, Jeg har kun Et.. Hilsen... Herfra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blaaa |
|
|
Hannah Montana - Best of both worlds 
Bølløøh  - Vil du gifte dig med mig? xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfhsdfhsf |
|
|
Mine er KLART: Fluen på væggen - Ufo og Yehpa Løgn og latin - Ufo og Yehpa
©Nanna©
Roser kan visne. Sneen kan tø. Men min kærlighed til heste, Vil aldrig dø. "Im totaly in love ohh my good" hvordan kan en dreng være så sød ? og alligevel så dum?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kjsafbkjasb |
NannaT |
17-02-2007 18:44 |
|
årh det skifter meget efter mit humør. men sådan cirka: rammstein: ohne dich rammstein: rosenrot rammstein: stein um stein rammstein: du hast rammstein: keine lust rammstein: engel eskobar feat heather nova: someone new (you know, den fra 3-reklamen. total ik min stil, men den er så god) jose gonzalez: heartbeats dj zany: sky high anden: soevnloes anden: fleksibel askese the killers: smile like you mean it trentemøller: rykketid
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Savage Garden! |
GeLabs |
17-02-2007 19:08 |
|
Dem der har skrevet Lemon Tree med Savage Garden: Darren Hayes fra Savage Garden har sunget sangen, men det er ikke dem der har lavet den, og ikke dem der synger originalen.
Hilsen tidl. *$uper Tino*, Labsebaby & Darren Hayes We censor music then give children guns... - Darren Hayes Darren H. & Daniel J. aka Savage Garden Så lær dog, at det hedder AT VIDE!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| æasjdkgbkja |
NannaT |
17-02-2007 19:56 |
|
gelabs: fools garden? eller noget i den retning
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ceres Mørk |
|
|
ADAM, åååh ADAM xD Den er god, især når man er til fest. "Når et lys slukkkes" Nik&Jay "Warm sand" Tina dickow
Fjordbollen Med Ceres Mørk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|