Hejza alle sammen nu skal i høre om min kanon sjove skole dag! Jeg ved godt de ikke kan være sjove men det er den her altså
Det var fordi det var en speciel dag i dag forældrene skulle overtage skolen og lærene havde fri så min klasse(7 a.b) skulle på kano tur!
Vi starter med at møde klokken 8:15 hvor vi så køre med en bus til noget der hedder Tørskind, så kommer vi ned til en å der hedder Vejle-å som vi skal sejle i kano i jeg var sammen med nogen der hedder Rasmus(Han er faktisk min kæreste) og Niclas det var de voksne der havde lavet holdene! Når men så da vi skulle ned i vores kano kom Niclas til at slippe den så den flød med stromen det var ikke så godt, men så fik vi fat i den og vi kom i, og vi kunne ikke findde ud af at styre den så vi sejlede ind i en masse bukse og træer og hvad der nu er...så var der ca. gået en time så kom Rasmus til at slippe den ene åre så den flød så fik nogen andre til at give den til os, så fik vi den igen og så sagde vi pludselig at hvis vi væltede med båden ville vi DØ AF GRIN når men det tænkte vi ikke mere over, men vi havde fået af vide at hvis man kørte sidelæns ned at et vandfald ville man vælte men det gik fint vi kom skrå ned af den og da vi havde sejlet i to timer skulle vi spise mad der var også på et tidspunkt der var nogen der sad fast så hjalp vi dem så kom vi til at sidde fast men næhh nej de var bare sejlet videre det var rigtig lede! Efter vi havde spist skulle vi ud igen jeg skulle prøve at ro men det gik ikke så 5 meter før et vandfald byttede mig og Rasmus plads og vi kom sidelæns ned af vandfaldet og PLASK så væltede båden og vi var flade af grin....så mistede vi vores åre igen og sejlede ind i kanten masser af gange....når men så var vi næsten tørre så ville Rasmus pludselig ned at svømme han hoppede i og da han skulle op væltede han båden så vi blev plask våde igen men det var sQ sjovt....så skulle vi op af vandet og bærer den lidt jeg skulle gå tilbage med noget jeg havde lånt i mens var de midt ude i åen og så sagde de bare at jeg skulle svømme så det gjord jeg og vi var ved at vælte igen da jeg skulle op i båden men vi havde jo vores tasker i båden så de flød bare med strømmen men vi fik andre til at sejle med dem hele vejen tilbage....så vi havde ingenting tilbage så var vi næsten hjemme så jeg kastede vand på Rasmus og så sagde han han ville skubbe mig i vandet så slåsede vi for sjovt og båden væltede igen det var 3 og sidste gang vi væltede det var lige foran hele klassen og de var færdig af grin vi var bare de eneste der var så dumme til at kunne vælte! Det var lige lidt om kano-turen den var langt sjove og meget længere!
JEG VILLE BARE LIGE FORTÆLLE AT VI DUMMEDE OS RIGTIG RIGTIG MANGE GANGE OG GODE DUMME TING MEN DET VAR PISSE SJOVT!
Vi startede med at skulle sejle som nr 4 men næhh nej vi sluttede som nummer 12 ud af 12 så vi var lidt langsomme....ups! Og det skulle lige siges at det var FÚCKING koldt........;)
Når det var lige det!
Knuz Cathrine som har haft det pisse sjovt!