|
|
| Hvad rider du? |
| Forfatter:  |
sam-bo ♥Heste-lotte♥ |
| Dato:  |
08-02-2007 19:08 |
|
Smiler .. havd rider du? Spring, dressur, hygge osv .? Er da lidt nys  .. Rider selv Lidt spring og mest hygge 
Hej alle glade h´ænder :P Er den heldige ejer af 28 dejlige dyr, og har 5 heste ved navn : Sambo, Fie, gerda, Ambis Ace og Græsmarkens Jazz
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalalalalal |
|
|
på mikado rider jeg mest dressur men springer også nogle gange og på Britt rider jeg mest hygge og lidt dressur. 
©Nanna©
Roser kan visne. Sneen kan tø. Men min kærlighed til heste, Vil aldrig dø. "Im totaly in love ohh my good" hvordan kan en dreng være så sød ? og alligevel så dum?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
jeg rider dressur & hygge (: kunne vildt godt tænke mig at starte med springningen. men min nye part skal først genoptrænes. & har aldrig fået springundervisning før? har dig sprunget før. Men aldrig med undervisning.
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 (';! nu med ny part 'Classic Touch OX {L}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
08-02-2007 19:11 |
|
Jeg er springrytter, og ponyen er springpony, hvilket jo passer perfekt (; Selvfølgelig rider vi også dressur, det skal jo til, og også en masse dejlige ture (: Ringridning og jagt holder vi også meget af 
- Sandra Skøtt Med sprinter ponyen, Bakkegårdens Beauty Star. I simply just love my horse <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Jeg rider hygge-dressur  og selvfølgelig tur 
Mvh. Maria  Besøg min hjemmeside hvor du kan få lavet ting med dine billeder www.marias-billedeside.webbyen.dk Eller bare skriv her inde til mig om det Kalendere, videoer og billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| wayawuu :D |
|
|
jeg rider gangarter(islænder) og springer og rider dressur, så lidt af hvert , og selfølgelig tur , det er hyggeligt når der er sne 
Tazz Fengur min ismule<3 -der er nok en grund til folk siger jeg er underlig?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hæhæhæ... |
Theis |
08-02-2007 19:27 |
|
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridning. |
|
|
Meget skov xD, så dressur og så springer vi lidt en gang i mellem. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jwgnksjabgkj |
L-F |
08-02-2007 19:34 |
|
Jeg er springrytter - men det sker da også af og til at jeg rider lidt dressur på c-plan. Flexen er bare en allround stjerne <3 hehe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
spring og dressur... lidt military (der sjovt nok består af de to ting og terræn)
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| All round |
Stina (Perfekte Perfi) |
08-02-2007 19:35 |
|
Jeg er en allround rytter  Kan både lide at springe, ride dressur og tage en tur i skoven:) I øjeblikket rider jeg dog mest dressur, da hesten ikke er indsprunget endnu 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
Acoghestene ♥Horsesence♥ |
08-02-2007 19:37 |
|
du er min store kærlighed, drømmene om dig, være ved vennerne si´r at det aldrig vil gå men det vil vi to ride på hvis det ikke lykkes første gang - så er faldskærmsudspring nok ikke liiiiige sagen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg rider. |
|
|
Jeg rider Dressur, er ret meget seriøs dressur rytter, og går meget op i det. Nok fordi jeg har redet dressur i alle mine år .. Hehe
Her kommer Lisa Christensen på Hans.  Eller lyder det måske bedre med Herman 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg er bare hyggerytter.  Rider mange ture, men træner også ofte gangarter. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfblhfahfgafjh |
|
|
Spring på distrikt og landsplan og forhåbenligt noget internationalt i år.. Men rider en maaassse dressur i hverdagen da det jo skal til for at blive en god springrytter, og så en del gode ture for at hestene hele tiden holder humøret højt!!
*LykVarmLau* -tidligere *springrytter*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg kan ikke finde rundt |
Jyl |
08-02-2007 20:02 |
|
Jagter og spring.
Vildrose Bakkegård i uge 30, ses vi?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav... |
CJessen (StarBoy) |
08-02-2007 20:04 |
|
Er primært dressur rytter Spring er ikke lige mig. Rider også tur, men det er mere for afvekslingens skyld.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bhbdfhdfh |
Røjsen |
08-02-2007 21:38 |
|
Mest dressur, men springer hver søndag:) Også er jeg god til at ride useriøs 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| øælkijuhygtfr |
|
|
Er seriøs Dressur rytter forever
Catrine & Zasha ox 1401 <'3 ^Et Team der Funker^ Hvis det ikke er kærlighed? - Hvad er så kærlighed?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tillykke med det |
|
|
jeg er dressurrytter.
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! bingo du er min rumpenisse vi knekker deg til sist!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg rider.. |
|
|
mest dressur for tiden, men er også begyndt på lidt spring igen. Til foråret vil jeg gerne prøve et enkelt distance stævne 
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xdcfvgbhnjki |
|
|
jeg rider på en islænder. men det er vel også dressur? Og hyggeture er der selvfølgelig masser af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| aqswde |
Sarah ♣Rista♣ |
09-02-2007 13:12 |
|
Dressur og hygge...
<3 Sarah og Rista <3 ...Equipage med stil
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dd ... |
|
|
Benjamin : Seriøst Dressur! Doline : Lidt dressur , Og Shows. Da det er min mors hest. Cado´s Dakoda Ox: Jeg kan ikk ride ham endnu men nogen Shows og så er det Distance ridning! Så Distance/Dressur .
Mie ? ! = . . Dressurrytteren/Distancerytteren . . . . Arabians & Newforest . .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejehj |
|
|
jeg er springrytter (: men rider selvfølgelig en masse dressur til hverdag (:
- Julie Salomonsen Chemin De Royal & Durango 14 <3 * Team JENSEN *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg rider |
|
|
akademisk dressur , springer ogs lidt , og så tur og hygge , så det er meget forskelligt . ~ Krina <3 Asmindrupgårds Dunhill .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift. |
|
|
Jeg rider både dressur, spring og tur. Det er dog mest seriøst med dressuren 
"Hygge hejsa!" -citat fra: Nissernes ø XD <3 Line & Tatoo'drengen, altid på vej mod nye mål... <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Pt. udelukkende dressur. Ellers så noget distance og lidt små spring.
- Sofie ♥ Aalekrogens Chili Pepper ♥ R.I.P
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala |
Camilla ♥Ari og Birna♥ |
09-02-2007 17:15 |
|
Træning er bare sådan lidt almindelig ridning. Ellers rider jeg også bare hygge 
Camilla. ;p - med de to dejlige isandske heste. <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jjj |
richie-tintin |
09-02-2007 17:42 |
|
jeg er dressur rytter;) men springer også nogle gange
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. 110% Dressurrytter<3 Har lavet ny præsentation...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej... |
Mr Lille ♣souloglille♣ |
09-02-2007 17:47 |
|
Jeg er dressurrytter, men springer nogle gange(vis jeg har taget mod til mig.) 
Kirsten Laursen Edzer & Farrari<3 100% dressurrytter <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fdvbdfbdfsgdfhsfs |
Bella |
09-02-2007 18:22 |
|
Allround. Men mest spring & jagt (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Jeg er primært dressur rytter. Eeelsker dressur!  Men en gang springning, eller en god skovtur er bestemt heller ikke dårligt 
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Sig og Chamai |
09-02-2007 19:43 |
|
Spring og dressur.. Og så en tur i skoven 
- Pernille Sig ♥ Chamai ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fevfe2 |
Oompa |
09-02-2007 19:44 |
|
sprang før men det gør jeg ikke så meget mere. Kun i skoven. Rider mest derssur (undervisning 1 gang ugenligt på rideskole) og så hyggedressur og skovtursridning (på min part femilet)
(\,,,,,/) ( ~ ~ ) ( ' ' ) Once upon a Star What doesn't kill you Makes you stronger !
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg rider |
|
|
- Jeg er springrytter, men rider meget dressur, da hesten ikke kan springe ordenligt før dressuren er på plads (:
Super sprinqeren Time|ess <3' Miss Juniie du vi| a|tid være i mit hjerte <3' Se|v0m du ikke er her i verden mere :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg rider? |
Knudsen ♥PacoCandy♥ |
12-02-2007 17:14 |
|
Heej... Jeg er springrytter,men rider også dressur... 
Helena,Paco og Enghøjs Maria....
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Tidl. springrytter, omskolet til sandkasse tante..
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! My Stile - Your Passion Medlem af Anonyme Colaholikere
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav... |
CJessen (StarBoy) |
12-02-2007 18:29 |
|
Rider mest dressur. Og så selvfølgelig tur og hygge for afvekslingens skyld.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blaaa |
|
|
Jeg rider fjordhest 
◊ » ¢ªmi||a « ¦ » ªkª ÞΦ||ε pΘp ¶iª « ◊ ~ Hvis du har noget puha, så smid det nu! xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hva rider jeg? |
|
|
Dressur 
M.v.h Dums <3 Er ikke selvglad. Kan bare godt lide mig selv 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
|
|
dressur, og springer en gang om ugen, så lidt spring 
hilsen ¨team pony¨ spis livet er fedt det er ikke fordi at vi har lyst. men fordi vi trænger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh-Z3 |
13-02-2007 10:41 |
|
Elsker spring, men da ponyen er ung - er der mest dressur arbejde  Men hun springer ski godt xD
. . . Mulloh-Z3 © Elsker MIN Mulloh ©
*Marianne* © © © [Bakkegaard - uge 29 - 06 ] [Bakkegaard - uge 31 & 32 - 07] Ses vi ??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| selv li begyndt :) |
cecilie med »penny« |
13-02-2007 11:47 |
|
efter en laaang pause er jeg begyndtat ride igen  hjemme ved min elskede veninde rider jeg dresur på penny ( en gammel hest ) så hende er der ikke så meget krudt i lidt trist ;( , det gør jeg når vejret er godt og ridebanen ikke er for smadret og så er jeg lige begyndt at springe om mandagen har kun prøvet en gang men det var here fedt ! det var så på en ung trav hest den var der sku gang i så den var lidt svær at styre... så mandag: springe og så et par andre dage i ugen rider jeg dresur
cecilie c dø ved kølle  er jeg så sindsyg ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jsghskjg |
NannaT |
13-02-2007 14:24 |
|
rider ikk... men hvis jeg gjorde var det dressur
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeey |
|
|
Hygge og dressur.
Mvh. AmandaKarlsen. Parten Master Jr. Django Tak sabine, fordi jeg må have part i ham .
» ENGHØJSPONYCLUB, {LL} sommeren 2007. 29&42. med camilla'min. andre? SKRIV!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HMMM |
|
|
Dressur.  men også lidt spring. Elsker skovture, og skal muligvis også ride lidt western, da Gipsy er dygtig til det 
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Rid med dit hjerte, på den hest du elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jlrhgrujhukh |
|
|
~NUMSEFISKEN~ ¤Nu med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dressurrytter pt |
|
|
Jeg er gammel springrytter, men har redet dressur og hygge de sidste par år pga. skader...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heiii |
|
|
havd rider du? Spring: har redet la på min 3'er pony men er blevet for gammel til ham, så nu springer jeg lidt på en anden Zidane som jeg kun har spruget ld på  dressur: lige nu rider jeg la2 på distriksplan... skal starte la3 d. 3 mars ... rider ungheste til... (kan man vidst sige) hygge: rider tit i marbækplantagese... dejligt 
Hilsen Betina og de 4 dejlige ponzer Snerle - Sizze - Filur - Pinocchio. At ride DSP fra Stutteri Bredager er Super godt. tjek www.123hjemmeside.dk/staldhyldtoft nu med Bronze og Sølv i dressur ved DSP!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|