|
|
|
|
|
|
| re. dims |
| Forfatter:  |
Zoubareva |
| Dato:  |
04-02-2007 22:37 |
|
Ja, jeg har skisme så!  Er totalt afhængig af tegnebordet...  Lægger ikke lige et link, da de kun virker på ens egen profil. Men smut ind og søg på mig, hvis du vil finde mig. Jeg hedder - ganske originalt - zoubareva derinde  Desværre er mit galleri ret uopdateret, har en masse underlige ting liggende derinde... 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) >> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| is med fløde |
|
|
Nix, er en ost til at tegne xD
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ojoojojo |
|
|
zoubareva: ooomg du tegner godt. f*ck dig. eller nej. men det fandme snyd. giv mig tegne evne ! er du krigsficeret ? 
Dillarh Dallarh med møgdyret dilli (L) i'm dirty, biatch.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
04-02-2007 22:47 |
|
Louise&dilli: Taaakker  Njah, krigsinficeret er jeg vel ikke... Almen samfundskritik er bare altid godt, haha... 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) >> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjojojojojojo |
|
|
zoubareva: hahah, okey  de er herre nice, de tegninger med bomberne =D du ska ik tro at jeg er krigsinficeret. ahah xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
04-02-2007 22:56 |
|
Louise&dilli: Taaakker...  Og naaarj da, jeg mistænker dig da overhooovedet ikke for at være krigsinficeret... (...) Hah, ej kun for sjov... Eller noget.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
04-02-2007 23:07 |
|
Louise&dilli Ooooh no, der er jo ingen af os, der er voldelige  Kom, nu sætter vi os alle sammen ned i en rundkreds og spiller guitar og... eller, nårh nej!  Og nej, du er jo især overhovedet ikke voldelig... XD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jojojojojo |
|
|
Zoubareva: Neeejdaa, vi er jo overhovedet ik voldelige  orhrajaaayhm ryndkreds, det var feeed mhm hosst mhm nej, det er jeg overhovedet ikk xD jeg er bare voldsinficeret 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 4354262 |
Aiida |
05-02-2007 11:55 |
|
Kæft du er søre'me god ! 
-Aiida  Nu med en halv pony 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
05-02-2007 16:54 |
|
louise&dilli: Naaarj da, overhovedet ikke voldelig!  Jep, nu sætter vi os aaalle zusammen ned i en rundkreds og tager nogle sjove briller og nogle lækre striktrøjer på, og... ehm... det hænger ikke lige sammen med noget af det andet...  Hah, anyways... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jojojojojojojo |
|
|
Zoubareva: hhaha, neeej overhovedet sletter ik  uh uh uh uh uuuh, yesyes. jeg elsker rundekreds. uhhuu. det er bare yndlings. ej, vi ska os ryge hash. gør de ik det ?  høh 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
05-02-2007 23:10 |
|
louise&dilli: JA mand, det er da dét, vi skal! Frem med hash'en, så ka vi rigtig stene - mere end vi gør i forvejen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blaaa |
|
|
Jeg har ikke xD Jeg tegner alligevel, som et barn på 2 år 
◊ » ¢ªmi||a « ¦ » ªkª ÞΦ||ε pΘp ¶iª « ◊ ~ Hvis du har noget puha, så smid det nu! xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|