|
|
| hvrofor er det eså koldt |
| Forfatter:  |
NannaT |
| Dato:  |
04-02-2007 00:55 |
|
hvrofor er det så jkodlt udenfor? jg troede globabbl opvarmoing betød at det avr varmt??? 
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkjdgdsgb |
NannaT |
04-02-2007 00:56 |
|
jdunskyld for satvbefejele  kan isk staev
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Der burde faktisk være koldere efter årstiden  Hvor meget vodka har du fået?- har læst din anden tråd. Synd for dig! det kan andre ikke være bekendt!
Mvh. Maria  Besøg min hjemmeside hvor du kan få lavet ting med dine billeder www.marias-billedeside.webbyen.dk Eller bare skriv her inde til mig om det Kalendere, videoer og billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ósdighdsoigh |
NannaT |
04-02-2007 01:04 |
|
jamen et erer kodtl frysre ikks ås megte mmni bror adrk dte meste 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
nånå okay. Men I kunne godt have delt med mig  Put dig under dynen så for du varmen! Vil jeg gøre nu (er lidt syg) nat nat
Mvh. Maria  Besøg min hjemmeside hvor du kan få lavet ting med dine billeder www.marias-billedeside.webbyen.dk Eller bare skriv her inde til mig om det Kalendere, videoer og billeder!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lkjægdakjg |
NannaT |
04-02-2007 01:09 |
|
jjaja emn er ikr så ætre  men kvli geren dlee´l vokda med dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Hehe tak. Men det må blive en anden dag  skal til at sove nu
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
hahahah , kan ikke lade være med at grine  jeg kan næsten ikke læse hvad du skriver d: nuh'r .
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 (';! nu med ny part 'Classic Touch OX {L}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krusdulle |
|
|
det er varmt 
† Sagde Nightwish Freakeren † ◊ » Łu|u « ¦ » ªkª Łukªς Đ¡ŋ kªςςę « ◊ ♪ From The Nightwish To The Sentenced ,, ik Cocktail ? :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fkdhnfdlkhn |
NannaT |
04-02-2007 11:30 |
|
... godmorgen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum? |
|
|
NannaT: Godmorgen 
.. Camilla & Kazmir {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 (';! nu med ny part 'Classic Touch OX {L}
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jojojojojo |
|
|
hahhhahaha, godmorgen nanna  har du tømmerbamser ?<3
Dillarh Dallarh med møgdyret dilli (L) i'm dirty, biatch.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkbhkhf |
NannaT |
04-02-2007 13:03 |
|
louise: kind of... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| noonononnono |
|
|
hahahaah, lær det. tømmerbamser sucks 
Dillarh Dallarh med møgdyret dilli (L) i'm dirty, biatch.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| æslmfaskmfn |
NannaT |
04-02-2007 15:00 |
|
smukkeZaco: yeah  du må stadig gerne få noget vodka... jeg skal i hvert fald ikke have mere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jkjkjlkjlkjlkjlk |
|
|
fordi det vinter 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |