Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Til Baby-Blackie!!!!!!!
Forfatter: 
Dato:  12-10-2001 12:31
Hej Baby-blackie...nu har jeg både fået lært at lave smileys og jeg er blevet gode venner med dig så det er jo godt.
Min storesøster skriver dette brev for mig pga. jeg forstuvede min højre arm igår! det træls.
Her kommer nogle smileys:
;-) :-) B7Y JK(
Lidt om min storesøster: hun hede elisabeth og hun er 16½ år gammel.Hun har sin egen hest der hedder lucifer og den er 4 år gammel.Den skal hun selv rede til det en haflinger og lidt om min egen blackie:
Den smed mig af igår; af denne grund brækkede jeg håndleddet, men jeg red også noget halv-vildt ponygames.jeg ville lige fortælle dig to ting: jeg skal snart have endnu en hest den hedder Benjamin og er en gammel dv (forkortelsen tilk dv) det min mors gamle hest!
Og endnu en ting:jeg skal på efterårsferie i noget der hedder Kirke-hyllinge, der skal jeg være i 2 uger(dvs. en uge fri fra skole!) og det er kun MÅSKE jeg kan skrive til dig derfra!!!!!!!!
;-):-)O. GH
Jeg håber du hilser din pony fra mig, jeg hilser min blackie fra mig til dig.
nu skal jeg ikke skrive mere, dvs. min storesøster skal tilo at ud at ride, så jeg må smutte!!!
farvel,mange hilsner fra Louise og min storesøster Kate!!!!
P.s. Jeg ville lige fortælle at jeg har gået i Hylke rideklub en gang, og så flyttede vi til Aalborg, jeg gik forresten også i Skåde rideklub, men kun 1 år ialt af "hele min ridetid!!!"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider