Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Part , ihhh . Hjælp .
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 22:00

Hej ænder .

Jeg står i denne situation at jeg har prøvepart på Cheri, hun er også meget sød . Og kan gå godt og alt det der .

Ejeren har haft hende i lidt over en månede, og hun har allerede fejlet 3 ting . Og hvor fedt er det a have part på en hest der måske i fremtiden vil fejle noget tit .. ?

Og for det andet har hun ringet til en for a 'tjekke' mig , det synes jeg ikke er fedt . Hun må da kunne skabe sit eget indtryk a mig .

Jeg har også fået alt muligt a vide om hende(cheri) , hva hun kunne lide og ikke kunne lide .
Jeg måtte ikke bruge spore fordi hun er meget følsom = jeg kunne sidde og banke mine ben i hende, uden spore . i en parade og hun var skide ligeglad , hun ryggede sig ikke en skid .

Jeg måtte ikke ride med pisk, for så bukkede hun = jeg red med pisk for kunne ikke ride hende frem . Og den var hun ligeglad med hun gik bare fremad som jeg havde bedt hende om .

Og idag ringede en jeg har snakket med et par gange og ville hører om jeg ville have part på hendes hoppe ..

Det er Ami (Simone har bla. taget billeder a hende) hun står et sted hvor mange af mine veninder os rider .

Hun står der hvor Æske, lume og obian står og kender 4-5 stk derude jeg muligvis kan ride med .

Hende må jeg ride hva jeg vil, springe, skov og dressur og starte stævner .

Hos Cheri kan jeg ride alene .

Hvad ville i gøre hvis i stod i min situation ?

Kjiss, Cecilie!

Med Klosterhedens Cheri .

0
0
Svar på denne tråd

tage den anden.-
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 22:03

Have part på den anden hvor du kan ride samme med folk

Medmindre du virkelig kan li' denne cheri (__:

Mvh. En anonym alkoholiker
WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig.
When I was just a baby my mama told me. Son,
always be a good boy, don´t ever play with guns.

Citat- Johnny Cash
0
0
Svar på denne tråd

Halvpart.
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 22:06

Efter hvad jeg forstår, så hælder du mest til den anden?

Følg dit hjerte. Det er dig, og kun dig, der kan træffe den beslutning.:)

Tag ud at prøve den anden, hvis du har lyst til det, og så kan du se, hvilken du bedst kan lide. Ingen siger, at den anden perfekt. ;)

Følg dit hjerte, så går det nok. :)

Ditte

- nu med Rosita <3

0
0
Svar på denne tråd

:D:D:D:D:D:D:D:D
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 22:15
Jaeh , står sådan lidt midt imellem , ved sku ikk hva jeg vil . Ved bare a jeg ikk gider a ride rideskole mere ..

Kjiss, Cecilie!

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 10:11

Tror at Ami vil være mere spændende at ride på :-)

Men husk, at den er ifol (skal fole marts mener jeg) så den laver ikke det store lige nu og den har heller ingen sadel ;-)

Mvh. Rikke

med

Escape Dance

Stald DM & Team EL

0
0
Svar på denne tråd

sippede hesteejere
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 10:15

Du skal jo finde ud af hvad der er vigtigt for dig- er det sociale ved hesten også en af de vigtige ting for dig ved at ride, skal du nok ikke ride et sted hvor du står alene.

Desværre er der utrolig mange hesteejere der er meget sippede overfor en part- ærgeligt men sådan er mange mennesker nu engang.
Så du bliver nød til at gøre op emd dig selv om du kan leve med reglerne- evt. om den anden ejer også har helt bestemte regler etc...

/CBK

Undervisning tilbydes
0
0
Svar på denne tråd

halløjsa :)
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 18:49

Til rikke: Nu er det lige sån at det har hun ;) ellers ku vi ik lige ride hende... sååe...

Til Cecilie : Det glæder mig at du vil prøve hende og se om hun er noget for dig :)

Knuus

Stald DM

<3 Løth´s Ami <3

Ingen kan skille os ad! :)

0
0
Svar på denne tråd

lykke...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 19:52

Heh ok , har os sagt nej tak til den anden part . Så håber da Ami er noget for mig .

Det vil os være spændende a følge føllet ..

Kjiss, Cecilie!

0
0
Svar på denne tråd

Julemand
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 20:15

Lykke - Hvorfor er det så den har feset rundt med Æskes sadler på? :-) Og Therese rider da hele tiden uden sadel, efter at JEG bedte hende om at fjerne sine ting fra Æskes springsadel ;-)

Mvh. Rikke

med

Escape Dance

Stald DM & Team EL

0
0
Svar på denne tråd

Part , ihhh . Hjælp .
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 15:48
prøv ami, det er en fin hest.

Sabrina nu med Obian.
Stald Kee Daimond
11/9 '97 - 8/2 '06
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider