Hej ænder .
Jeg står i denne situation at jeg har prøvepart på Cheri, hun er også meget sød . Og kan gå godt og alt det der .
Ejeren har haft hende i lidt over en månede, og hun har allerede fejlet 3 ting . Og hvor fedt er det a have part på en hest der måske i fremtiden vil fejle noget tit .. ?
Og for det andet har hun ringet til en for a 'tjekke' mig , det synes jeg ikke er fedt . Hun må da kunne skabe sit eget indtryk a mig .
Jeg har også fået alt muligt a vide om hende(cheri) , hva hun kunne lide og ikke kunne lide .
Jeg måtte ikke bruge spore fordi hun er meget følsom = jeg kunne sidde og banke mine ben i hende, uden spore . i en parade og hun var skide ligeglad , hun ryggede sig ikke en skid .
Jeg måtte ikke ride med pisk, for så bukkede hun = jeg red med pisk for kunne ikke ride hende frem . Og den var hun ligeglad med hun gik bare fremad som jeg havde bedt hende om .
Og idag ringede en jeg har snakket med et par gange og ville hører om jeg ville have part på hendes hoppe ..
Det er Ami (Simone har bla. taget billeder a hende) hun står et sted hvor mange af mine veninder os rider .
Hun står der hvor Æske, lume og obian står og kender 4-5 stk derude jeg muligvis kan ride med .
Hende må jeg ride hva jeg vil, springe, skov og dressur og starte stævner .
Hos Cheri kan jeg ride alene .
Hvad ville i gøre hvis i stod i min situation ?