Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

sur;s Har praktikanter.
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 14:36
Her i dag så har vi praktikanter som vi har haft i et stykke tid nu.
Så sidder mig og 2 andre og skriver i sådan nogle blokke.
(vores egne, ikke nogen vi har fået af skolen)
Så siger vores lære vi skal pakke den væk,
Den ene af mine veninder lukker den og ligger den foran sig og den anden skriver stadig lidt i den, jeg ligger den længere op på bordet men sidder stadig og tegner så nogle små streger. Så kommer hun igen også tager hun dem fra os og siger hun vil snakke med vores klasse lære om det! Og at vi måske for seddel med hjem

Jeg kan godt se at vi nok skulle have lagt dem ned i tasken første gang. Men synes det er lidt overdrevet at hun skal sige det til vores klasse lære, og at vi skal have brev med hjem(måske)
0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 15:20

Hvad er du i praktikant som?

Kommer jo lidt an på det. Men ja, lidt overdrevet måske? Hvis ikk i har lavet andet fis.

0
0
Svar på denne tråd

lærer.
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 17:09

Olaa: Jeg forstår det som, at de har lærerpraktikanter? Altså nogle, der er udner uddannelse til lærere.

Og jeg må indrømme, at det er helt fair!

Hvis hun har bedt jer ligge dem væk, så skulle i have gjort det. Og eftersom hun er praktikant, så skal hun fortælle jeres lærer om, hvordan timerne går, hvad der ikke er gået osv. :)

Om I får en seddel emd hjem, det er så op til jeres klasselærer. =)

Ditte

- nu med Rosita <3

0
0
Svar på denne tråd

Felula
Forfatter: 
Dato:  31-01-2007 17:32

Tja, det er vel fair nok hvis hun sagde at i skulle pakke den væk, og i ikke gjorde det. Men at i ligefrem skal have en seddel med hjem lyder lidt overdrevent.

Jeg er glad for vi slipper for praktikanter i år + næste år. De fleste vi har haft har været seriøst hjernedøde! Vi havde engang en ord- og talblind praktikant i historie. Ikke særlig smart! Han blev ved med at skrive de forkerte årstal ;)

KH. Avana
. fyr den af .
0
0
Svar på denne tråd

brumbrumbrum
Forfatter: 
Dato:  01-02-2007 22:30

Lol - jeg havde sikket heller ikke lagt den væk første gang.

Hader praktikanter - de skal bare gå ;-D Og det er alle former for praktikanter. Det er mest pga. de lammeste praktikanter, at jeg havde engang, som jeg kunne kværke, pga. at de blandede sig i noget i klassen, som overhovedet IKKE ragede dem, en pæn indviklet situation, hvor bla. jeg + nogle andre piger skulle til samtale på skolen med viceinspektøren og alt muligt l!rt.

Tsk o:

Odin

med Black Beauty

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider