|
|
| Mærketøj! |
| Forfatter:  |
Jose. |
| Dato:  |
31-01-2007 12:44 |
|
Hej Æ'nder! Jeeps, nu sidder jeg her og har fået influenza IGEN! Rigtig surt. Så keder mig måske en anelse, men kom i tanke om noget ! Bare et enkelt spørgsmål, eller to tre evt. ? Til dig der går med mærketøj: 1Går du i mærketøj? 2Hvis du gør, hvorfor? 3Hvilket mærketøj går du så I? Til dig der IKKE går med mærketøj: 1Hvorfor går du ikke i mærketøj? 2hvilket mærketøj går du så I? 3. Blir du ''mobbet/drillet'' fordi du ikke går i det? Debat: Er Friis&Co mærkevare? ___ 1Går du i mærketøj? Ja gør jeg. 2Hvis du gør, hvorfor?Altså.. jeg kan godt selv li' det. 3Hvilket mærketøj går du så I?Miss60,levis,Bubbery.D&G,Gucci. Kan ikke fordrage LV - det virker så ''mormor-agtigt'' Men jeg kan selvfølgelig os gå i ande end kun mærkevare, kan agent gåi noget fra Only fx. ? eller bare noget jeg kan li'! Men går mest efter mærkerne. Jeg kan på en måde godt se Friis&co som mærkevare & så ikke. Det var bare det  Hilsen Josephine.
Jeg er stærk modstander af dyremishandlere! Orbitt & Blackie, jeg elsker jer <3 - Josephine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mæranmjklk |
Jose. |
31-01-2007 12:49 |
|
HOV! Alle mærkerne kom ikke med* Men Miss60,levis,Bubbery,DolceG. Gucci,Gstar,Diesel,+ fler.
Jeg er stærk modstander af dyremishandlere! Orbitt & Blackie, jeg elsker jer <3 - Josephine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| det der er pænt |
|
|
jeg er virkelig komplet ligeglad med mærket ! det skal bare være pænt, og til en overkommelig pris, så er jeg tilfreds ! friis og co. = mærkevarer ? FANDME NEJ ! jo altså da det er et mærke og det er en vare, er det vel mærkevare. men for mig er mærkevarer noget der er forholdvist dyrt og som halvdelen af jordens befolkning IKKE render rundt i... !
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN/mail - julieschack@hotmail.com ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
31-01-2007 12:59 |
|
Det kan man vel godt sige jeg gør. Nogen gange i hvert fald :b 1Går du i mærketøj? Ja, nogle gange  2Hvis du gør, hvorfor? Fordi det er pænt, jeg kan godt lide det, og det er behageligt : ) 3Hvilket mærketøj går du så I? Miss60, D&G, Fred Perry, osv. men kan også godt lide at gå i H&M, only, veromoda, newyorker osv. : D
+DITTE I'm not an actor, I'm not a star And I don't even have my own car
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blablabla |
Vildrose |
31-01-2007 13:11 |
|
Ja, nogle mærker. der er også nogle jeg slet ikke synes om  mest sådan noget som diesel, g-star, miss60, levis også har jeg en rigtig grim burberry taske, hahaha : D men gør det fordi jeg synes det er pænt, kvalitet og sådan..
Vildrose Bakkegård i uge 30, ses vi?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bum bum bum... |
*Gajolen* |
31-01-2007 13:14 |
|
1Går du i mærketøj? Ikke bevist... Går i ting som jeg synes er fede nogen gange er det mærketøj nogen gange er det ikke.
2Hvis du gør, hvorfor? Jeg kunne aldrig finde på at købe noget bare fordi det var et bestemt mærke hvis jeg syntes det var grimt. Men tit har mange af de dyrere mærker bare nogle fede ting i bedre kvalitet. Det grimmeste er dog hvis man er klædt i LOGO fra top til tå. Det er efter min mening langt fra god stil, men bare til folk der ikke kan danne sit eget indtryk af hvad der er pænt, så de er nødt til at tage tøj med LOGO på. Jeg har mest respekt for de typer der kan gå klædt i H&M tøj fra top til tå og stadig ligne en million.
3Hvilket mærketøj går du så I? Ved slet ikke om jeg synes miss60, levis, G-star og ligende mærker går under betegnelsen "mærketøj", men det går jeg i hvertfald i. Så har jeg enkelte ting fra Chanel, Gucci og Lv og Burberry.
KØS *Gajolen* - Man er jo SRINGRYTTER 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhajoose |
Jose. |
31-01-2007 13:22 |
|
Nu skal vi lige ha' det på det rene. Selvom jeg har meget mærketøj, kan jeg altså os godt gå i tøj fra H&M, only, osv. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
1Går du i mærketøj? Jae... Alle mine bukser er, fordi det er dem som sidder pænest og ER pænest, men mine trøjer er meget blandet ... Kan sagtens gå i andet. 2Hvis du gør, hvorfor? Fordi deres ting er pæne! 3Hvilket mærketøj går du så I? diesel, replay, -star, miss60 osv.
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Tine KK |
31-01-2007 13:34 |
|
1Går du i mærketøj? Ja. 2Hvis du gør, hvorfor? Det er pænt & stilet 3Hvilket mærketøj går du så I? D&G Gucci Chanel Miss 60 G-star Levis Burberry Diesel Nørgaard (friis&co) Louis Vuitton + mere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Går du i mærketøj? Ja, men for det meste kun bukser Hvis du gør, hvorfor? Fordi at det er svært at finde nogle bukser der sidder godt på mig, da eks. Vero Moda ofte har udsolgt i min størrelse, og de har dem heller ikke lange nok (Nogle der sagde at jeg er misfoster ) Hvilket mærketøj går du så I? Lee, Diesel, Friis&co., Miss 60 
Fjordbollen Med Ceres Mørk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærketøj? |
|
|
Hvad betegner du som "mærketøj"? For H&M er fx også et mærke, og derfor må det være mærketøj? Og så går alle jo i mærketøj, for alt tøj har et mærke? :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærketøj= |
Jose. |
31-01-2007 14:32 |
|
Theone: Hahah d: Jaa det er rigtig nok! Jeg betgener ''mærketøj'' som D&G, LV, Gucci Chanel, Miss60 osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
31-01-2007 14:32 |
|
helt enig med *theone*. Hvad er mærketøj? Er only også mærketøj?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
31-01-2007 14:49 |
|
1Går du i mærketøj? - jeps :b, lidt (: 2Hvis du gør, hvorfor? vel fordi jeg kan lide tøjet (: 3Hvilket mærketøj går du så I? Hummel, g-star, miss 60
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| skjfbkjasbfk |
NannaT |
31-01-2007 15:14 |
|
jeg går efter det jeg synes er pænt... kan ikke fordrage det der @!#$ hvor man går og reklamerer for det. fx de der dolce gabbana bluser hvor det står over det hele, det er simpelthen til at brække sig over ville i fx gå med dem hvis der stod only over det hele? dont think so. kan slet ikke ha sådan noget med at "ej det er jo god kvalitet" nej du prøver bare og udstråle at du har mange penge. det er da fedt nok når man finder noget tøj fra et dyrt mærke men hvor man på ingen måde kan se det på det... så kan man snakke om at gå efter hvordan det ser ud. men jeg kan slet ikke ha det der med små piger der går og reklamerer for de dyre mærker, fordi de vil vise at de har mange penge. ej bare jeg ikke selv bliver tvunget til det.
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mærkevare_ |
Jose. |
31-01-2007 15:33 |
|
NannaT:DolceGabbana er ikke dyrt!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jlnljnjnj |
Olaa |
31-01-2007 15:33 |
|
Ja, jeg går i mærketøj. Mest fordi de laver noget fedt til tynde piger. Især Killah og Diesel.Har svært ved at finde tøj i Only, da det feks. udvider sig mega meget! Men jeg går for det meste i G-star, Hummel, D&G, Killah, Diesel og miss60. Er ikk til Gucci og Louis Vuitton.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
1Hvorfor går du ikke i mærketøj? - Fordi meget af det er grimt, poppet. Det er pisse dyrt og det er latterligt at købe sig til status OG at gi så meget for tøj som man kan købe noget der ligner til det halve. Det er latterligt at gå og reklamere med deres mærker, som fx. en D&G top, altså - skulle vi ikke have penge for det istedet for at GIVE penge?  Nu til dags ligner folk også hinanden, ALLE har jo næsten de der D&G toppe (som jo er undertøj, fakkertalt - sorrt, men det ER da lidt komisk) og kawasaki sko.. . . 2hvilket mærketøj går du så I? - Går ikke i mærketøj, undtagen CK, da det er vildt lækkert design og sidder/holder super godt.. Ellers køber jeg tøj i føtex, only, magasin, genbrug, vm, arkaden, osv osv..
♡ Mvh. Geden ♡ . Jeg er den næst største Nightwish freaker på JHN. .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhklæø |
Jose. |
31-01-2007 15:35 |
|
Olaa: Okay, dvs. at dem der fx. går i ONLY tøj er fede ? Det er jeg bestemt ikke? Og det er ikke for at være selvglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdhjoidfhoifdh |
NannaT |
31-01-2007 15:36 |
|
jose: det kunne lige så godt have været burberry eller gucci - det er fandme lige så grimt 
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gdhghjkl |
Jose. |
31-01-2007 15:37 |
|
NannaT: Hvad mener du d: ?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ikjbgsbghgds |
NannaT |
31-01-2007 15:41 |
|
at jeg ikke forstår at nogen gider gå i noget grimt, bare fordi der står et eller andet på (eller i det her tilfælde, er burberryternet - alle kender jo burberry). jeg kunne forstå at man gik efter hvordan det ser ud, hvis man gik efter mærkevaretøj hvor man ikke behøvede at være en omvandrende reklamesøjle (altså tøj, hvor man ikke ved første øjekast kan se at det har kostet en milliard, men hvor man ligger mærke til at det er pænt). det der @!#$ med at "ej det er så flot" når man spørger nogen om hvorfor de får i det tøj hvor man ikk ser andet end reklame for mærket... det holder bare ikke 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nadhskqa |
Jose. |
31-01-2007 15:44 |
|
Vi har heldigvis hver sin smag Nogen kan li' noget andre ikke kan. Mn folk kan også være misundlige? Jeg siger ikke at du er det!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Pipari |
|
|
1Hvorfor går du ikke i mærketøj? Fordi det er dyrt , føler mig ikk tilpas i det, det er absolut ikk min stil og syntes meget er det er møg grimt (undskyld jer der går i det ) 2hvilket mærketøj går du så I? mærket er komplet ligegyldigt så længe jeg ik skal give 1000 kr for et par bukser bare fordi der står diesel på også så længe jeg selv kan li det , andres mening betyder intet for mig  3. Blir du ''mobbet/drillet'' fordi du ikke går i det? kun sådan lidt for sjov pjat noget men nedstirrende øjne får jeg mange af i byen( )- så overser de mig da ikk xD Debat: Er Friis&Co mærkevare? det er ikke sådan et virkelig mærke mærke agtigt men alligevel jo !!! også holde det også ligesom mærkevarene går i stykker efter 2 min jeg fik en der røg knappen af samme dag så byttede jeg den og efter en uge knækkede hanken nej tak aldrig mærke bæ til mig mere!!
† Sagde Nightwish Freakeren † ◊ » Łu|u « ¦ » ªkª Łukªς Đ¡ŋ kªςςę « ◊ ♪ From The Nightwish To The Sentenced ,, ik Cocktail ? :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfhgfhgfhgfhfghfg |
|
|
1 - Går du i mærketøj? Ja gør jeg  2 - Hvis du gør, hvorfor? Fordi det er behaligt at gå i, og det er pænt  3 - Hvilket mærketøj går du så I? Miss sixti, J lindeberg, Burberry, Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, G-star, osv gider ikke skrive alt på :s Debat: Er Friis&Co mærkevare? - Nej syns jeg ikke, altså selvfølige laver de nogle gange nogle pæne bælter&makeup punge, men nej ikke dessideres mærke 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Lillefie |
31-01-2007 16:18 |
|
1Går du i mærketøj? Lidt, ikke meget! 2Hvis du gør, hvorfor? Fordi det er pænt, lækkert og føler mig på en mode bedre tilpas i et stykke mærketøj end en bluse fra Føtex. 3Hvilket mærketøj går du så I? Miss60, Burberry Til dig der IKKE går med mærketøj: 1Hvorfor går du ikke i mærketøj? Dyrt, nogle mærker har ikke de bedste forhold for deres dyr. 2hvilket mærketøj går du så I? -- 3. Blir du ''mobbet/drillet'' fordi du ikke går i det? Nej, selvfølgelig ikke! Men kan godt mærke, at de lægger mere mærke til mig - når jeg har mærkevare på 
Mange Hilsner . Ann-Sofie -Jeg bruger aldrig bidsel, sagde han køligt. Det er en unødvendig grusomhed. [Phantom Of The Opera]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdgsg |
Karina Mayland Larsen |
31-01-2007 16:36 |
|
1Går du i mærketøj? Ja 2Hvis du gør, hvorfor? Føler mig godt tilpas 3Hvilket mærketøj går du så I? G-star, burberry, D&G, Miss Sixty, Gucci osv. Debat: Er Friis&Co mærkevare? Ja, det synes jeg helt BESTEMT !
Karina Mayland Larsen & Pascal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tihifnzniii |
|
|
1Går du i mærketøj? - ja 2Hvis du gør, hvorfor? - fordi jeg syns det er pænt og rart at gå med 3Hvilket mærketøj går du så I? -diesel, killah, wezc, miss60, thelin osv
Dillarh Dallarh med møgdyret dilli (L) i'm dirty, biatch.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Überschrift .. |
|
|
1Går du i mærketøj? - Jeps. Men går også i tøj fra bl.a. Only .. * 2Hvis du gør, hvorfor? - Jeg syntes det er pænt, og så syntes jeg det er rart at gå i.  * 3Hvilket mærketøj går du så I? -Killah, Gucci, D&G, Burberry, Friss&Company, Chanel osv. * Debat: Syntes du at Friis&Company er mærkevarer? - Ja, det syntes jeg bestemt. 
-| Cecilie & Darling |- Togehter, We Are A Team ! <'33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mærketøj |
|
|
Til dig der går med mærketøj: 1Går du i mærketøj? Ja det gør jeg! 2Hvis du gør, hvorfor? Jeg elsker mærke tøj (: 3Hvilket mærketøj går du så I? Gucci, burberry, D&G, Tommy Hilfinger, G-star osv :'D
Super sprinqeren Time|ess <3' Miss Juniie du vi| a|tid være i mit hjerte <3' Se|v0m du ikke er her i verden mere :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Nej, jeg går ikke i mærketøj - bevidst! Jeg ejer noget mærketøj, men det er ikke fordi der står noget fedt i nakken. Jeg har desuden ikke råd til udelukkende at gå i Gucci, Dior osv. Og hvem gider ligne en der har kassen, hvis man ikke er det?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Nej jeg går ikke i mærketøj. Jeg har det sådan, at jeg bevidst ikke vil gå i det, for vil ikke gå rundt og ligne noget som jeg ikke er. + synes det er sygt at gå rundt og flashe mærker. Men jeg ejer noget, men det ligger nede bagerst i mit skab.
- Kamilla Elisabeth =D I just hope you know, that if you say Goodbye today , i'd ask you to be true Cause the hardest part of this, is leaving you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
1Går du i mærketøj? Ja. 2Hvis du gør, hvorfor? For sådan er min stil bare, det er en prestige og somregl får man noget alle andre ikke render rundt i. 3Hvilket mærketøj går du så I? Burberry, Gucci, D&G, Patrizia Pepe, Acne, Replay osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1Hvorfor går du ikke i mærketøj? |
|
|
1 Hvorfor går du ikke i mærketøj? - Fordi der er dyrt, og grimt  2 hvilket mærketøj går du så I? - Det som er billigt 3. Blir du ''mobbet/drillet'' fordi du ikke går i det? - Nææ... Debat: Er Friis&Co mærkevare? - Aner det ikke 
◊ » ¢ªmi||a « ¦ » ªkª ÞΦ||ε pΘp ¶iª « ◊ ~ Hvis du har noget puha, så smid det nu! xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <hehehe |
|
|
Zazs: Man får da lige netop noget alle render rundt i
¦Karenn I came here to save you though I know I never could
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav... |
C.Jessen(StarBoy) |
31-01-2007 22:14 |
|
1Hvorfor går du ikke i mærketøj? Fordi det er for dyrt, og somme tider kedeligt, og meget ens. + at ALLE går med det, gider ikke altid at skulle være ens. 2hvilket mærketøj går du så I? hmm, har da "noget" men det er ikke D&G, Gucci osv. men esprit, bjørn borg og ellers bare only, h&m hvis det er mærketøj (?) 3. Blir du ''mobbet/drillet'' fordi du ikke går i det? Nej, hvorfor skulle jeg dog det 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
1Går du i mærketøj? - Yes sir 2Hvis du gør, hvorfor? - Fordi det er pænt, og jeg føler mig tilpas i det - også er det jo bare et plus, at det følger moden :] ..men jeg sætter det sammen på min helt egen stil. 3Hvilket mærketøj går du så I? - Meget. Men jeg elsker mærkerne Calvin Klein, D&G, DKNY, Gucci, G-star, Killah, Miss Sixty, Louis Vuitton, Chanel, Hummel, Puma, Adidas osv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
evA med sin Aslan |
31-01-2007 23:05 |
|
1 Går du i mærketøj? Yeps 2 Hvis du gør, hvorfor? Fordi jeg kan lide at gøre noget ud af mig selv og købe lækkert tøj . Men stadig efter min egen stil. 3 Hvilket mærketøj går du så I? Gucci, Diesel, Burberry D&G, Tommy Hilfiger, DKNY, C osv. Debat: Ved ikk'?
M.V.H ♥ evA med sin Aslan ♥ ♣ What does it matter to you anyway ? - Everything ! ♣
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne. |
01-02-2007 15:10 |
|
Så det vil sige at Only ikke er mærkevare? Det var det da engang?  Eller er jeg bare langsomt opfattende? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuuhhh. |
|
|
1Hvorfor går du ikke i mærketøj? fordi jeg ikke er rig. jeg vil gerne have en hest og jeg kan leve med ikke at se ud som alle andre og være mig selv desuden tror jeg ikke engang jeg kan passe mærkevare, nogle af os har jo former  2hvilket mærketøj går du så I? only, vero moda, h&m, genbrug m.fl. 3. Blir du ''mobbet/drillet'' fordi du ikke går i det? hah. neej. hvis folk vil mobbe med det skal de da være velkomne, jeg har et liv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Okay... |
|
|
Hvorfor fandne står der vindruen? det er ikke just mit rytter-snak navn. heh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hrejjj |
|
|
1Går du i mærketøj? - Ja. . 2Hvis du gør, hvorfor? - Fordi det meste jeg kan lide, netop er mærkevare mærke. . 3Hvilket mærketøj går du så I? - G-star, diesel, dr.denim, sparkz, dolce&gabbana, frank dandy, killah, friis & co, hummel. Debat: Er Friis&Co mærkevare? - Ja, det er da et godt og populært mærke der ikke er så dyrt.  (Jeg kan sagtens gå i andet end mærketøj, f.eks veromoda.)
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Rid med dit hjerte, på den hest du elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rgrgerg |
Olaa |
01-02-2007 16:36 |
|
Hmm, Nej da  Ups, kan godt forstå du forstod det sådan (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
1Går du i mærketøj? Ja. 2Hvis du gør, hvorfor? Det er noget fedt noget & god kvalitet  3Hvilket mærketøj går du så I? Only, Chanel, Gucci, Louis Vuitton, Friis&Company, Nørgaard & Miss60 Ja, selvfølgelig er det det H&M er også en mærkevare 
- Sasma hest søges til udlån! - skriv for mere info (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| FrøLår? |
|
|
Og Dolce&Gabbana også 
- Sasma hest søges til udlån! - skriv for mere info (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejejjejfjejg |
» Frederikke & Mirla |
01-02-2007 20:19 |
|
1Går du i mærketøj? - Ja, det sker :b 2Hvis du gør, hvorfor? - Fordi jeg føler mig tilpas, og jeg synes det er pænt. 3Hvilket mærketøj går du så I? - Miss 60, D&G, Disel, Wezc, Nørregaard, ichi, hm everlast? osv. Friis og co? 4Men jeg går altså ikke kun i mærketøj, jeg går os i: - Only, Veromoda, Sisters Point, Sparkz, H&M, Phink osv. For mig er det altså ikke mærket udelukkende der har betydning, men udseendet 
mange hilsner fra Frederikke & Mirla
© Frederikke med Mirla ponyen © - uden Lock & uden Dina . .. Men med Bianca x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
01-02-2007 20:36 |
|
1Går du i mærketøj? Ja. 2Hvis du gør, hvorfor? Fordi jeg synes det er pænt, god kvalitet (det meste), og så er det bare rart at have på + jeg føler mig godt tilpas (dermed ikke sagt at jeg behøver tøjet for at have min selvtillid xD). 3Hvilket mærketøj går du så I? Well, fra en ende af: Killah, wesc, papfars pige, d&g, g-star, diesel, levis og sikkert mere jeg ikke lige kan huske nu xD
.. skrev mia svane livet skal leves forlens, men ses baglæns.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
1Går du i mærketøj? Nej 2Hvis du gør, hvorfor? - 3Hvilket mærketøj går du så I? - Til dig der IKKE går med mærketøj: 1Hvorfor går du ikke i mærketøj? Gider ikke bruge mine penge på noget der som regel ligner @!#$. Og gider heller ikke ligne resten af Danmark. har det fint med at have min egen stil. 2hvilket mærketøj går du så I? Forskelligt. Hvad jeg har råd til og synes er fedt. 3. Blir du ''mobbet/drillet'' fordi du ikke går i det? Nej, Debat: Er Friis&Co mærkevare? Ja?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahhahaha... |
|
|
tro på at i alle "går i" ægte Chanel, Gucci, Louis Vuitton ovs. haha  1Går du i mærketøj? Jep! 2Hvis du gør, hvorfor? Det er klart det pæneste, det er prestige, og giver mig selvtillid. + at det er god kvalitet  3Hvilket mærketøj går du så I? D&g, Burberry, Killag, WESC, Diesel, Miss60, g-star, Nørgaard, Trousers osv. Derudover har jeg rigtig mange t-shirts og toppe fra h&m 
Venlig hilsen Julie xxx Bakkegården i uge 30. Ses vi? :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
02-02-2007 17:03 |
|
NannaT - hver sin smag?., jeg har ik selv sådan en D&G trøje hvor navnet står over det hele., Men tror helt ærlig ikk folk køber det for at vise at de går i mærketøj, ? eller som du siger fordi de har penge ?., Det er vel fordi de syndes det er noget fedt tøj og en fed bluse., man kan bruge til meget, til at have inden under andre trøjer og sårn ?., min søster har en., og hun går ikk i den for at vise hun har penge, eller er et mærkedyr ? xb., Self. har vi ikk samme menning heh (:, og det er helt iorden (:
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Wear nada (: |
|
|
1Går du i mærketøj? * Ja, 2Hvis du gør, hvorfor? * Fordi jeg godt kan lide tøjet. 3Hvilket mærketøj går du så I? * D&G, LV, Miss60, Diesel, Cheap monday, og nada(KØB NADA<33) Debat: Er Friis&Co mærkevare? * For mig er det ikke. - Men det er da et fint mærke. 
Whatever + Wish upon a star +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalala .. |
Bettemaalz |
02-02-2007 17:55 |
|
1Går du i mærketøj? - Ja, men ikke udelukkende. 2Hvis du gør, hvorfor? - Kan godt lide sådan som det ser ud, og så syntes jeg at kvaliteten er god. 3Hvilket mærketøj går du så I? - D&G, Diesel, G-star , killah osv. Ved ikke om jeg syntes at Friis&Co. er mærkevare - men deres tasker er da fede! 
» Min mening x'| ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ smukke ting kommer , smukke ting går .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 1Går du i mærketøj? |
|
|
1Går du i mærketøj? - Njah. jeg har vist lidt. 2Hvis du gør, hvorfor? - Jeg går kun i det mærketøj der er pænt. Det er jo så langt fra det hele, hvis man spørger en som mig. Det er jo så heldigvis så dejligt man ikke behøver ligne hinanden  3Hvilket mærketøj går du så I? - jeg har et par lee bukser. Faktisk også et par killah-bukser. de er bare væk. Nej, jeg har 2 par leebukser  Til dig der IKKE går med mærketøj: 1Hvorfor går du ikke i mærketøj? - Fordi jeg ikke bryder mig om den stil der kommer ud af det. Jeg synes ikke det er pænt. ganske enkelt. Men jeg har intet imod når folk går i mærketøj. (selvom tit kan det godt give forkerte signaler d:) 2hvilket mærketøj går du så I? - Håh. Ja, det er jo så ikke mærketøj. d: Men andre butikker vel. Genbrugsbutikekr engang imellem. H&M osv. 3. Blir du ''mobbet/drillet'' fordi du ikke går i det? - Nej ikke drillet. jeg har nok været hængt ud. Altså. Ikke at man kunne se mig eller mit navn stod der. Men dengang jeg begyndte at tænke over min stil, begyndte der på mystisk vis at stå "JEG HAAADER HIPPIER" inde på personers arto-profiler. Bare et eksempel. Debat: Er Friis&Co mærkevare? - Jada.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|