Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

At se syner? :b
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 22:07

Hey ænder

Har i også prøvet det med at se syner? Well, det tror jeg de fleste har. For mig kommer det sådan lidt i perioder. Nogle gange kan det være pænt uhyggeligt, andre gange total pinligt xD

Jeg har præsteret at dukke mig og løbe afsted fordi jeg så en stor sort bold komme flyvende oppefra med kurs mod mit hovede. Alle kiggede underligt på mig, og jeg måtte erkende, at der ingen bold var :-P Så griber jeg en gang imellem ud efter tallerkner, der er ved at falde ned fra bordet - sørme om de ikke ligger pænt på bordet når jeg kigger på dem igen!

Der var en overgang hvor forbipasserende virkelig må have troet jeg var sindssyg! For hver gang jeg cyklede, og der holdt en bil langt væk, så jeg det som om den kørte i fuld fart hen mod mig med tændte lygter, og derfor svingede jeg ud til siden. Det har alle gange vist sig, at bilerne holdt stille langt nede ad vejen med lygterne slukkede.

Så kommer det lidt mere creepy :S Som dengang hvor jeg delte reklamer ud i et øde sommerhusområde. Jeg kigger, og pludselig står der en mand i mørkt tøj inde i en have. Jeg kigger hurtigt væk, og da jeg kigger igen er han væk, pyha... Eller en anden gang da jeg så en eller anden stå oppe på en bakketop i skoven. Denne person så jeg så bare i længere tid, men det var i hvert fald en eller anden i orange tøj, som bare stod.

Må jeg høre jeres oplevelser, når øjnene spiller et puds?

_.:._
('_')
__'__
||
/\
_| |_
Watch out. It's a mad world out there.
0
0
Svar på denne tråd

pipari
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 22:18
kender det for godt ,, hver gang jeg ser en bold dukker jeg mig automatisk og ser tit katte eller ting komme flyvende mod mit hovede

Sagde Nightwish Freakeren

◊ » Łu|u « ¦ » ªkª Łukªς Đ¡ŋ kªςςę « ◊

From The Nightwish To The Sentenced ,, ik Cocktail ? :D

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  28-01-2007 23:03

Led meget af det før i tiden, så orme der krøb rundt i min mad, furbier overalt, folk udenfor vinduerne... Virkelig skummelt, for det var ikke som normalt synsbedrag - Det så ægte ud og gik ikke væk efter kort tid.

Tonsede engang med hunden hjem fra gåtur, fordi jeg havde en furbi i hælene :P Kunne høre den, mærke den og skimte den i mørket... Gal det var skummelt. Godt ingen så mig, må have set ret skummelt ud :P

Jeg er heldigvis ovre det nu.

;D Mvh. Theis ;D

~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you

0
0
Svar på denne tråd

Heeej
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 06:11

Theis: En furbi - hvad er det? Er det de der talende pelsklumper som var meget populære engang? ;-D

Selv har jeg engang set min mor stå og ryge ud igennem mit vindue til haven. Men min mor ryger aldrig, og da jeg spurgte anede hun ikke hvad jeg talte om :-P Så om det var mig der så syner eller hvad, har jeg aldrig fundet ud af

MVH.

Carina med Omira

- Og forhåbentlig snart et lille føl

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 08:05
nej, det er egntlig ikke noget jeg har oplevet
0
0
Svar på denne tråd

muahahah.
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 14:18
Neej, ved ikke hvor meget jeg kender det. Hvis jeg er bange / ens puls er oppe + adralinet pumper , så ser man de mærkeligste ting.

Mvh. En anonym alkoholiker
WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig.
When I was just a baby my mama told me. Son,
always be a good boy, don´t ever play with guns.

Citat- Johnny Cash
0
0
Svar på denne tråd

fgnhyjuiklo
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 14:23

jeg kender det ikke.

Kun når jeg har stirret på mine bamser når lyset var blevet slukket ;D Så lignede det, at de blinkede med øjnende xD

Smile Like You Mean It
0
0
Svar på denne tråd

silver picasso
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 15:28

Når jeg går ind i sadelrummet ude på rideskolen synes jeg nogle gange at jeg ser en mand der sidder og kigger på mig

Det er bare spooky

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 20:19

Jeg erindrer at have set en MEGET STOR rotte på gulvet på mit værelse, da jeg var mindre. Knapt en meter lang - halen ekskluderet ;D

Flyvende bolde/ting har vi alle prøvet ;D

Kan ikke lige komme på noget vildt...

Duke
I never dot my i's
0
0
Svar på denne tråd

hehehhe
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 20:28

Hehe, og så den gang jeg var yngre og da jeg lå i halvmørket inde på mit værelse var der pludselig fyldt op med biller, larver og insekter, der kravlede op og ned ad væggene. Hold kæft jeg var bange!!

_.:._
('_')
__'__
||
/\
_| |_
Watch out. It's a mad world out there.
0
0
Svar på denne tråd

hahahha...
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 21:27

i drikker for meget fokes <33 :D

Theis: Tonsede engang med hunden hjem fra gåtur, fordi jeg havde en furbi i hælene ..

Hahaha ;D

Venlig hilsen Julie xxx

Bakkegården i uge 30. Ses vi? :')

0
0
Svar på denne tråd

ponyeri
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 23:03
Ser syner når jeg har feber.. :(
Og det er ikke rart .. sådan noget der snore ud af mit hovede og ind igen i store klumper!.. De går for hurtigt, og vis noget eller jeg selv bevæger sig/mig føles det helt vildt ubehageligt som om det går for hurtigt :/

Mvh.

Manni uden nogen hest!

Tager gerne billeder af din hest eller hund ;)

0
0
Svar på denne tråd

hmmm...
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 11:39

For nogle månneder siden så jeg hver aften når jeg lagde mig i sengen og prøvede på at sove en stor mand i jakkesæt og uden hoved komme gående hen imod mig. Han strakte armene hen imod mig i sengen og forsvandt når han var helt henne ved mig - og bag ham stod en neger-dame.

Har også flere gange set et klovne ansigt for mig og en elefant fod komme hen imod hovedet på mig.

Nanna

De værste sår er dem som ikke bløder...

0
0
Svar på denne tråd

nkjhjkhkjhjkhj
Forfatter: 
Dato:  30-01-2007 14:16
i ser for mange gyser

.V Low Länder er min drømme pony V.
^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider