Hey ænder
Har i også prøvet det med at se syner? Well, det tror jeg de fleste har. For mig kommer det sådan lidt i perioder. Nogle gange kan det være pænt uhyggeligt, andre gange total pinligt xD
Jeg har præsteret at dukke mig og løbe afsted fordi jeg så en stor sort bold komme flyvende oppefra med kurs mod mit hovede. Alle kiggede underligt på mig, og jeg måtte erkende, at der ingen bold var
Så griber jeg en gang imellem ud efter tallerkner, der er ved at falde ned fra bordet - sørme om de ikke ligger pænt på bordet når jeg kigger på dem igen!
Der var en overgang hvor forbipasserende virkelig må have troet jeg var sindssyg! For hver gang jeg cyklede, og der holdt en bil langt væk, så jeg det som om den kørte i fuld fart hen mod mig med tændte lygter, og derfor svingede jeg ud til siden. Det har alle gange vist sig, at bilerne holdt stille langt nede ad vejen med lygterne slukkede.
Så kommer det lidt mere creepy :S Som dengang hvor jeg delte reklamer ud i et øde sommerhusområde. Jeg kigger, og pludselig står der en mand i mørkt tøj inde i en have. Jeg kigger hurtigt væk, og da jeg kigger igen er han væk, pyha... Eller en anden gang da jeg så en eller anden stå oppe på en bakketop i skoven. Denne person så jeg så bare i længere tid, men det var i hvert fald en eller anden i orange tøj, som bare stod.
Må jeg høre jeres oplevelser, når øjnene spiller et puds?