1. Hvad tror du at begrebet "sande værdier" betyder? Noget man holder rigtig meget af ,, som ikk eer penge og sådan ting man kan røre ,, dvs jeg vil sige det er sådan som venskab,kærlighed osv, ,,og at kunne sætte pris på det man har

2. Hvad er dine sande værdier?,følelsen af min familie ,, specielt mine brødre da jeg ik ser dem så tit ,, når den der nære veninde følelse kommer
og når jeg mærker noget "magisk" ved hesten.
3. Hvorfor tror du at lande/mennesker altid forsøger at udbrede sine værdier/kultue? Fordi vi mener det er bedst og ønsker det bedste for andre? eller hvad?
lidt lost her 
4. Hvordan har du fået de værdier du har? Opdragelse? Gennem livserfaring?jeg er jo så heldig jeg har min familie 
5. Mener du selv at de værdier du har er de bedste? Uden nødvenidigvis at mene at andre bør have de værdier?fra pers til pers,, men syntes mine er de bedste fro mig og for andre deres 
6. Hvem "lærer" ellers en om "sande værdier"? Skolen? Venner?vennerne og mig selv. 
7. Mener du at sande værdier er noget som kærlighedretfærdighed,frihed osv?,ja 
8. Noget I selv har at tilføje om begrebet "sande værdier" eller egne meninger oplevelser?enlig ikk ,, kan godt være ,eget personlige ting ,, ellers ikke 
På forhånd tak
held og lykke med det