|
|
| Har din skole en hjemmeside? |
|
|
Hej med jer  Jeg tænkte på - har din skole en hjemmeside? Link? Har du været med til at skrive noget på siden? Er der billeder af dig?  (-og i særdelseshed hvor  ) Kom kom HN`er!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Kode123 |
| Dato:  |
22-01-2007 20:44 |
|
www.grundtvigsskolen.dk Nej vi er ikke herre over noget der forgår der 
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| xxx |
Tine KK |
22-01-2007 20:46 |
|
ved ikke om der er nogle billeder a mig eler nogen på min skoles hjemmeside :b ikke lige der jeg bruger min til på at sidde og kigge hehe . men hjemmesiden tror jeg er noget i stil med: www.daastrup-skole.dk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussudejkdf |
|
|
ja ,, ved ik addressen og har ikk været inde og kigge den xD
♪ From The Nightwish To The Sentenced ,, ik Cocktail ? :D † Sagde Nightwish Freakeren Lulu +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Hejhej |
|
|
www.toender-gym.dk Tror ikke jeg er med på nogen billeder - er allergisk over for kameraer  Men vi er lige blevet filmet til TV Syd - de filmede mig og min computer mens jeg sad og skrev noter i historietimen...  Jeg går i klasse med udvekslingsstudenten til venstre, Alessandro fra Italien. Det er min fysiklærer i den hvide kittel i videoklippet fra Naturvidenskabsfestivalen '06. Du kan se hele min klasse, hvis du går ind under "Elever" og vælger 2.b - jeg er dog ikke med, af en eller anden underlig årsag?! Der er også billeder af alle mine lærere - men det er du vel ligeglad med?
"If you can dream it, you can do it!" Walt Disney
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Julemand |
|
|
Der er faktisk billeder fra min lejrskole, nu jeg kigger efter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| djgbskdjgb |
Nanna uden Sebastian |
22-01-2007 21:14 |
|
www.skovvangskolen.dk hvis der er billeder af mig får de fandme tæsk
Hilsen Nanna uden hest Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| 65766753 |
Mijn Fylla |
22-01-2007 21:31 |
|
www.kratholmskolen.dk ^^går på en kristen friskole, så det er pænt mærklige elever 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Tine KK |
|
|
Tine KK ; Du går på Daastrup? I hvilken klasse? Kender en der hedder Maja på den skole :bb www.munkekaer.dk
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
22-01-2007 22:09 |
|
Jep, har den. Men kan ikke huske adressen xD
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
22-01-2007 22:09 |
|
Born to be wild 
And there's nothing wrong with me This is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rfenkjgrebgkh |
|
|
www.hadsten-gym.dk/ Ja, der er billeder af mig Men gider ikke til at lede efter dem nu... Hvis I kommer derind hvor man kan læse om naturvidenskabelig dag, så læg lige mærke til at 2.e vandt flødebolle-affyringsrampe konkurrencen!!! HAHA!
~NUMSEFISKEN~ ¤Nu med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| hephey |
|
|
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hej på dig |
BananBrød |
23-01-2007 07:06 |
|
+DITTE I'm not an actor, I'm not a star And I don't even have my own car
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Heeej |
|
|
Haha! Genialt indlæg! Havde slet ikke tænkt på at kigge på min folkeskoles side før nu, og der da mange sjove billeder der bringer minder tilbage fra sidste skoledag! Men her er siden.. Og mit gyms side er den samme som {#~[NUMSEFISKEN]~#} 
MVH. Carina med Omira - Og forhåbentlig snart et lille føl ♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| link... |
Sille |
23-01-2007 13:26 |
|
Ja, det har den tror også der er nogle billeder og videoer med mig på :S. www.munkebakkeskolen.dk
Hilsen Sille Asa-Lin <3 Fina <3 Colle <3 Altezza <3 Thor <3 Stjertna <3 Matti <3 Distiny <3 Vixi <3 Spirit <3 Leonora <3 Efendie <3 De dejlige heste <3 Islænder <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfdgfdgfdgdf |
|
|
maeh: :b hvad går du i? - Ja søg på sundskolen, på google.. Så finder du verdens mest RØVSYGe skole :S
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejsa. |
Erika |
23-01-2007 15:15 |
|
Så vidt jeg ved er der ikke billede af mig på min skoles hjemmeside - eller ok, men ikke et tydeligt et  www.soh.dk/
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
23-01-2007 17:07 |
|
www.roenbaekskolen.dk - og ja der er billeder af mig :I<3
.. skrev mia svane livet skal leves forlens, men ses baglæns.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne xD |
23-01-2007 17:14 |
|
www.skovvangskolen-hammel.dk  Tror ikke der er nogen billeder af mig  Forresten - hvis man trykker der hvor der står A-klassen, kommmer der et billede frem af min rideskole 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| khvjvjvjv |
sunka<3 |
23-01-2007 17:34 |
|
Laura og den SKØRE araber <33 godt begyndt er halv fuldendt. -og det rigtige værktøj er det halve arbejde! så husk at starte med det rigtige værktøj
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| juuuji |
|
|
ja det har den odsherreds-gym.dk og nej der er ingen billeder af mig:P KODE123: gruntvig skolen rocks! der arbejder min farmand 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! bingo du er min rumpenisse vi knekker deg til sidst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
25-01-2007 21:37 |
|
Ida: ;p ja har ham til fysik 
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jada... |
|
|
Min skole har en hjemmeside, men jeg kan ikke lige huske hvad den hedder ;]
Hilsen Maiken - Spis maden før den spiser dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dkz egen hulehøj, x] |
Dkz Hulehøj ö |
26-01-2007 07:44 |
|
Min har, død syg hjemmeside, x] Og møg kedelig og røv grim skole, ! Nr. vedby skoles hjemmeside,
- Zelina Hulehøj Jeg elszker mig selv ! Biatchh. Lullubullu er for sej for hun ska' nemmerlig giftes med Darth Vader xD aka Dillarh Dallarh xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Ja - www.vittrupefterskole.dk - tror endda der er billeder af mig 
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| davs ... |
|
|
Man kan kun se billeer af elever oq lærer hvis man kan loqqe ind på forældre intra:b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaa |
|
|
. ♥ Line uden Jumptimes Nikita ♥ Rid med dit hjerte, på den hest du elsker.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| kode 123 |
|
|
alt for nice da' han er sjov når han forklarer så tegner han helt vildt meget- gør han ihvertfald når jeg lige skal ha' gennemgået fysikken.. ¨ 
mvh. ida Rosenborg dressage vi gir' den gas! bingo du er min rumpenisse vi knekker deg til sist!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| lalalalalalalalaala |
|
|
jeps.. selvfølig..  www.hotherskolen.dk hvis der er nogen billeder skal det være under 9.y
M.V.H Katrine >>E-Line Af Hvarre<< ~Evigt Kærlighed! Til døden skiller os ad..~ EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG! *~Alle der siger man ikke kan købe lykke, har glemt alt om heste~*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 12345667 |
JosefineS |
28-01-2007 09:52 |
|
jeps www.ash.nl ved ikke lige om der er nogle af mig ligenu men der har da vaeret ..
Josefine - Sukema aka Flæske! © Røde heste Er de bedste Dem kan ingen tæske Vel lille flæske ?? 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalalalalalalalalalal |
|
|
www.bjoernehoej.dk går i 8.c og jeg har ikke været med til at lave noget på den ved ikke om der er et billed af mig hehe har ikke kigget på den 
©Nanna©
Roser kan visne. Sneen kan tø. Men min kærlighed til heste, Vil aldrig dø. NB: Den fortabte Pige!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Solrød gym. |
Freiisen |
28-01-2007 17:13 |
|
Solroed-gym.dk Få billeder af mig tror jeg.
Freja Someone so close and jet so far - away! Honeyburst !!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jjj |
|
|
www.hammergaardskolen.dk tror der er billder, men så er de over to år gamle, og jeg ligner noget der er løgn! mega blondi og uden make-up 
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Handelskolen sjælland syd |
#christina# |
29-01-2007 13:09 |
|
Knus Christina Ses vi på Enghøjs Ponyclub i Påskeferien og til sommer i 27 og 28
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| oikujyhtgrtf |
|
|
Catrine & Zasha ox 1401 <'3 ^Et Team der Funker^ Hvis det ikke er kærlighed? - Hvad er så kærlighed?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| shplæå |
Jose. |
31-01-2007 08:49 |
|
Jeg er stærk modstander af dyremishandlere! Orbitt & Blackie, jeg elsker jer <3 - Josephine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 teqn . |
Luhura |
31-01-2007 09:41 |
|
Jae (: www.noerupskole.dk (: men jeq qaar i 7b , men der er ehk enqanq oprettet en 7b ' ? HAHA .
Hej Hej fra L U H U R A Team øø' nu uden haender det' noget der holder Fjordhesten med rytteren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|