(ADVARSEL: MANGE BILLEDER!)
I søndags (den 14. januar) var Michelle (Agent007 herinde) med ude hos hestene, og hun fik da taget lidt billeder som i lige skal se:

I boksen - han havde fået en lille hudafskrabning ved mulen

"Har i ikke noget til miiig ?"

Smukke manse <3

Vi skridter varm

- den stod på ponygames. Her prøver jeg at flytte hans røv, så han kan bakke mellem de to bomme på jorden. Gik ikke skide godt

Ehm ja - ved ikke lige hvad vi laver ? 
Og så vil Sofie (ikke mig
) og Risti lige demonstrere en af de andre ting vi skulle lave:

Hun har et sugerør i munden, so mhun fylder med vand.

Så galoperer hun hen over ridehuset med sugerør og vand i munden 

Og tømmer så sugerøret i et æggebæger
Hvis man ikke spildte noget vand skulle der 5 sugerør til for st fylde æggebægret.

Epirus og jeg - ehm ja?
Efter vi havde lavet ponygames ville jeg lige springe lidt på bassen. Nogle af jer husker måske hvor store problemer jeg havde med at springe ham - de er nææsten væk nu, og han slapper faktisk helt af når vi springer. Han er blevet en helt anden hest at springe! 

70 cm lodret (og jeg har for lange bøjler fordi jeg ikke satte dem op efter ponygames)

80 cm lodret - svært at komme ordentligt ud af sadlen med så lange bøjler 

80 cm lodret

80 cm lodret - på vej til landing 

Og vi skridter af
Kan godt li' at kæberemmen helt forsvinder i pels 
Igår (lørdag den 20. januar) tog jeg lige de her to billeder inde i stalden :

I dag skulle vi jo så hoppe lidt igen, og Catrine (Zasha OX og Catrine) var så flink at lege fotograf 

Vi varmer lidt op på 60 cm.

Han springer ekstremt fladt over de helt små spring. igen 60 cm

Og 60 cm på den anden volte 

Og igen - lidt stort over her.

80 cm

80 cm

80 cm

80 cm

70 cm - det var lidt farligt med dækkene under
Normalt springer han ikke andet end bomme.

70 cm

80 cm

Wooopsi.

80 cm - dejlig glad hest <3
Træner normalt på de 80 stykker. Han er jo aldrig rigtig blevet trænet i springningen, og jeg har aldrig fået springundervisning, sååeh, vi tager det stille og roligt. Men det går stærkt fremad fra gang til gang, og jeg er så stolt af min lille stjerne!
Hoppede et par gange på 90 idag, og kunne virkelig mærke hvor meget mere han brugte sig når der kom lidt højde på. Men Catrine fik desværre ikke lige nogen billeder af det.
Det var det. Kom meget gerne med kommentarer - men husk at vi kun har trænet springningen seriøst i 2 måneder eller deromkring