At jeg rider på en shetlænder?
Jeg vejer 49 kg og er 170 høj, og I skal lige høre nogetmere før I kommer med jeres mening (:
Det drejer sig om denne her lille satan som ikke altid kommer på fold for de kan ikke få den ind igen (dem der lukker ud/ind, og den kommer hen til mig hvis jeg skal hente den) ejerne er stort set ikke på gården og overvjer at aflive den eller bare give den til en heste handler fordi de kun høre om hvor dum og irriterende den er, men jeg er jo af en lidt anden tro.
Jeg har redet den ganske lidt for jeg er jo alt for stor til den, jeg har sprunget 60 på den som er LC for 3'ere og den har sprunget 80 selv laaangt over springet og den vil så gerne springe og den flyver bare afsted, den er let ridelig (for mig, hende storesøsteren til drengen der har den han ikke holde sig på den fordi den bukker og stejler konstant)
Så jeg ville bare have det mega dårligt med hvis de aflivede den for den kan sagtens gøre nogle små børn trygge ved at ride og springe og jeg tror saagtens den ville kunne ride noget LB LA for 3'er meget meget nemt faktisk med en rytter der ikke tager pindene med fødderne som mig 
Men, er det okay synes I hvis jeg red den ganske let og selvfølgelig i meget kort tid af gangen for at vise at den absolut ikke er skør og at den ville være synd at aflive den! ?