|
|
| Terminsprøver! |
| Forfatter:  |
Majeri xD |
| Dato:  |
21-01-2007 18:24 |
|
Hej ænder :b jeg skal til terminsprøve i morgen i dansk skriftlig fremstilling, og glæder mig absolut ikke xD Har i været i år? og var det gode emner, evt. hvilke? (:
<3 Perle, du vil altid have en plads i mit hjerte <3 og Annabell, du har lige fået én <3 - Smil til verden, så smiler den forhåbentligt tilbage xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| omgomgomg |
Vildrose |
21-01-2007 18:26 |
|
ooomg godt det ikke er mig  held og lykke, hvis man kan sige det <3 <3
Vildrose Med den dejlige hypper <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gewshgsdhg |
Majeri xD |
21-01-2007 18:28 |
|
Tak jyl xD <3
<3 Perle, du vil altid have en plads i mit hjerte <3 og Annabell, du har lige fået én <3 - Smil til verden, så smiler den forhåbentligt tilbage xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| OBvercdfg |
|
|
Jeg har i sidste uge, i det hele. Det var slet ikke slemt  Mat var nem, dansk var nogle okay emner, og diktat var nem :b
Venlig hilsen Julie xxx Bakkegården i uge 30. Ses vi? :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| muahahha. |
|
|
nej, det var slet ikke så slemt. valgte dog lortemnet :bb
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Mefeniro - Ghini: Hvad valgte du, og hvad fik du? 
Venlig hilsen Julie xxx Bakkegården i uge 30. Ses vi? :')
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julie Kronborg . |
|
|
jeg valgte 'krimien' eller så noget. En historie man sku skrive videre på, herre dumt :bb . Men hva ' ? . haha . Jeg ved iokke hvad jeg har fået endnu.
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha ... |
|
|
jeq valqte den der terror ting .. Hva valgte du ? i matematik havde vi iik lært halvdelen af tinqene :/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Mener jeg skal på torsdag og fredag. Skriftlig tysk og engelsk. Så længe det ikke er matematik, ja så er jeg glad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øhm... |
|
|
Øhm, du skal nok ikke regne med at få samme prøver som de andre... Terminsprøverne er jo typisk nogle gamle 9./10. klasses prøver... Derfor kan det jo sagtens være forskellige prøver i får... Den Mefeniro - Ghini fik, lyder faktisk som et af de emner vi havde på et tidspunkt i stil... og dt er alså 3 år siden jeg gik ud af 9. så kan du selv regne ud at den ikke er helt ny... og så var det et stil emne vi fik til en stil i 8. forresten... :p
Tidligere kendt som Belinda&Tango!Savner Tessa =o, Medlem af SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB) © Se min elskede hest Tango i min præ. ©
© Savner Tessa. Elskede hende SÅ højt. ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Terminsprøver |
Exdream |
21-01-2007 19:53 |
|
Den med krimien er ikke gammel, det er afgangseksamen fra sidste år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| bummelum? |
|
|
jeg skal på onsdag & torsdag (: i dansk & matematik [:
.. Camilla & Sugar {L} - ENGHØJS PONYCLUB <3 - ugerne 29&42 (';!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| halløj ... |
|
|
belingo : den med krimien er altså fra afgangseksamen sidste år ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trøller sez |
Trøller |
22-01-2007 13:52 |
|
Var i sidste uge.. Syns der var nogle ok emner, fik skrevet en kriminovelle 
Born to be wild 
And there's nothing wrong with me This is how I'm supposed to be Trøller
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja hej |
|
|
Yes, jeg var også i sidste uge :b det er nederen at sidde stille så lang tid ad gangen!
.•° Matata Dyrhave & Stina Iversen °•. Min elskede gamle pony, Dijon, jeg vil aldrig glemme dig ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HyggeHejsa |
|
|
Jeg har lige været til matematik i dag, havde diktat i sidste uge og så er der endnu en prøve hver dag hele ugen. 
Prinsessa Der er kun ét svar på nederlag - og det er sejr.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Belingo. |
|
|
Som de andre sir' - sidste års afgangsprøve :bb
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dcfrvgtejukiy |
|
|
Mefeniro - Ghini: Sejt. vi havde de samme emner. Jeg valgte også krimien  Det var den nemmeste at skrive videre på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|