Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Kvadrillietræning *video*
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 19:09

Ejeren af Falcon bad Catrine (Zasha OX og Catrine) og jeg om at træne lidt kvadrillieridning - er ikke helt sikker på hvorfor Men når hun nu spurgte så pænt - så skulle det da trænes

'Min' kære hest er desværre ikke meget for at gå "indeklemt". Han havde engang et uheld ved et stævne, hvor en stor rød DV (han er selv 151 cm) red frontalt ind i ham fordi den's rytter var uopmærksom på at skulle ride udenom. Tror at det stammer derfra.

Han hidser sig enormt op, og er meget svær at gør noget som helt ved - hav lige det i baghovedet når i ser videoen

Jeg har 'beordret' Catrine ikke at arbejde med Zasha, da det gør det lidt nemmere for Junior - vil ikke gå i detaljer med hvorfor osv. nu. Men det er altså derfor (:

Og liiige til sidst skal i lige vide at det her var 2. gang vi trænede det - han bliver dygtigere og dygtigere for hver gang! Så det skal nok komme (:

Og så til videoen : Zasha og Epirus

Kom meget gerne med en lille kommentar

I am not afraid to keep on living

I am not afraid to walk this world alone

- My Chemical Romance, Famous last words

0
0
Svar på denne tråd

Rødgrød?
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 19:17
Den pony jeg rider 'mulloh <33' har det på præcis sammen måde, for der hvor den blev tilredet blev den på et tidspunkt klemt op i et hjørne - og det er bare noget der sidder ' ved de små ungheste :( Til videoen - så ser det rigtig godt ud - men i skal da have 2 sporet hvor i rider skråt i gennem - volt omkring hinanden, lille volte osv.. Så var det bar' perfekt :D

. . . Mulloh-Z3 ©

© Elsker MIN Mulloh ©

*Marianne*
© © ©

[Bakkegaard - uge 29 - 06 ]
[Bakkegaard - uge 31 & 32 - 07]
Ses vi ?
?

0
0
Svar på denne tråd

Mulloh-Z3 ..
Forfatter: 
Dato:  16-01-2007 19:56

Mange tak for kommentaren (:

Til videoen - så ser det rigtig godt ud - men i skal da have 2 sporet hvor i rider skråt i gennem - volt omkring hinanden, lille volte osv.. Så var det bar' perfekt

Forstår ikke helt hvad du mener ?

0
0
Svar på denne tråd

Tralala ..
Forfatter: 
Dato:  17-01-2007 20:43
Ingen andre der vil komme med en kommentar ?

0
0
Svar på denne tråd

kommentar
Forfatter: 
Dato:  17-01-2007 22:54

Hvem af dem er dig ;o)

Det ser da fint ud, men hvad sker der til sidst ? hehe

Ikke så meget kvadrilje over det.

Har selv prøvet det, vi var bare 3, og ved godt hvor svært det er. Liget et billed der fra:

Hilsen Katja & Nimble Guy
0
0
Svar på denne tråd

Tralala ..
Forfatter: 
Dato:  17-01-2007 23:36

Det er mig på hesten der tripper helt vildt, og er total spændt i alle muskler Han går tættest på kameraet da vi rider skråt igennem.

Til sidst fik han bare lige lov til at komme lidt væk fra Zasha. Kan ikke træne det så længe a gangen uden pauser - så bliver han helt fucked i hovedet Og så syntes Catrine vel at Zalle liiige skulle ha' lov til at lalle lidt

Det ser rigtig pænt ud på dit billede - selvom jeg ikke ved hvem af dem der er dig Det er så irriterende at min kegle-hest ikke bare kan slappe af, og tage det stille og roligt Men der er jo ikke så meget at gøre ved det, andet end træning, så han kan blive tryg ved det.

Mange tak for din kommentar (:

0
0
Svar på denne tråd

fghfdhfg
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 13:16

´Her i efteråret har mig og en veninde trænet par de dux samme som det i red!! Vi skulle nemlig starte det til et klub stævne!! Vi skulle ride så tæt at når vi skulle møde red vi ind i hinaden. Da stævne dagen kom!! skulle vi ride 3 klasser i trak og på forskellige hest!! så vi nåede ikke egngang at varme vores ponyer op!! Bell og og min venindes pony Nikta! Og så skulle vi inde og så gik vi hen og vandt! Vildt! Vi fik 181...

Det er rigtig at i skal ride tætter, men det er svært med en hest der ikke kan lide det!! ellers ser det fint ud!

Hilsen Eline

Bellis <3<3<3

Hvem kan????

Vi kan!!!!

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 13:36

ser rigtig fint ud , (:

har også selv engang redet kvadrillie , det er super skægt :)

::Tine Silver ::

c",)

0
0
Svar på denne tråd

synes det er flot..
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 14:13

Jeg synes nu det er pænt på trods af din hest er spændt.. Det vigtigste er at han får en god oplevelse ud af det og at du roser ham helt vildt til sidst er super flot!

Elsker selv og ride det! En fra klubben og jeg overvejer og starte et hold op igen! Det er så sjovt

Hilsen Jette
med den dejlige Nazal.
<3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3
<3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3

<3I er begge elsket og savnet<3

0
0
Svar på denne tråd

Tralala ..
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:18

Eline Gestelev : Tillykke med det! Og mange tak (:

Tine KK : Mange tak (: Ja, det er rigtig sjovt!

Jette : Tusind tak! Er af præcis samme opfattelse, og gør mit bedste for at det skal blive så nemt for ham som muligt.

0
0
Svar på denne tråd

123455
Forfatter: 
Dato:  18-01-2007 16:40

har ogsaa redet par de deux med min soester .. vi traenede vidst kun en eller to gange foer staevnet ... haha, men der var ogsaa kun os i vores klasse :p

Josefine

- Sukema aka Flæske! ©

Røde heste

Er de bedste

Dem kan ingen tæske

Vel lille flæske ??

8D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider