|
|
| skolen =/ + jeres fremtid? |
| Forfatter:  |
Nittee xD |
| Dato:  |
09-01-2007 15:00 |
|
hej ænder det går megaskidt med mig og skolen altså jeg ved ikke hvad der sker men oppe i skolen glemmer jeg at hører efter og jeg sidder bare og stener.. det er ikke med vilje jeg er bare i en helt anden verden oppe i skolen, jeg glemmer/gider ikke lave min lektier =/ jeg kan virkeligt ikke tage mig sammen til det. osv. og jeg er sgu glad for at jeg ikke har fået karaktere endnuså ville det bare blive nogen @!#$ karakter. hvis jeg ikke tager mig sammen, så tror jeg sgu at jeg dumper når jeg skal havde prøve! hvad skal jeg gøre for at få det til at blive bedre.. eg synes selv at stave erintet problem, men det andet 
-Nittee også kaldt and eller nanna. xD www.nsfoto.ridesiden.dk tager billeder kig evt. pris for billeder inde på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Rozita & Hennie |
09-01-2007 15:03 |
|
Samme her xb, jeg GIDER ik skolen mere., Tænke bare på at komme på efterskole.,,, xb
Hilsen Hennie Rozita,Silver <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
09-01-2007 15:07 |
|
lyder træls. jeg har det så lige modsat for tiden, jeg hører efter som aldrig før (: tror bare du skal komme positiv, og så høre efter lige fra starten af timen. det plejer at virke på mig (: - og ligesom Hennie, så glæder jeg mig også til efterskole d:
.. skrev mia svane livet skal leves forlens, men ses baglæns.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Engang |
|
|
gad jeg heller ikke gå i skole. dety går over igen. nu går jeg på gym, så selvom man ikke hører efter i folkeren er det ikke = at man aldrig kommer ind på de bedre uddannelse. GLÆD jer til I er færdige med folkeskolen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Nittee xD |
09-01-2007 15:13 |
|
ej seriøst, det er vildt sindsyg. jeg kan slet ikke tage mig sammen.. men i 7. klasse skal jeg MÅSKE på en skole som koster 1700 om måneden og det er sådan noget hvor ingen kender hinanden. og det er kun fra 7 og op efter. jeg går i 6 ligenu.
-Nittee også kaldt and eller nanna. xD www.nsfoto.ridesiden.dk tager billeder kig evt. pris for billeder inde på min hjemmeside.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| . . . |
Nittee xD |
09-01-2007 15:14 |
|
okay, tak malle (=
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav... |
C.Jessen(StarBoy) |
09-01-2007 16:51 |
|
Det kaldes vinter-deprimeret - Jeg tror det er det du "har", og det er det der gør, at lige nu er det noget møg. Bare rolig der er stadig et halvt år til, at forbedre sig i 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| C.jessen |
Nittee xD |
09-01-2007 16:57 |
|
tak, det gørmig mere rolig :I
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skolen.. |
|
|
Sådan har jeg det slet ikke. Føler mig lidt som en nørd, da jeg tager noter til alt, og er 100% opmærksom hele tiden, men virkeligheden er også begyndt at gå op for mig, jeg skal til nogle prøveeksamner og terminsprøver til sommer, og næste år, skal jeg til mine afslutne eksamer og så på gymnasium. Har næsten allerede truffet hvilket gymnasie jeg skal på - Nærum eller Virum 
Whatever + Wish upon a star +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihbbbnkm |
|
|
kender det for godt , er bare mega skoletræt 
♪ From Nightwish to Sentenced ,, ik Cocktail ?  » Sagde Nightwish freakeren Lulu +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Var også en smule skoletræt på et tidspunkt... men det var mest fordi jeg som en af de eneste lavede mine ting og kedede mig i timerne ^_^ Nu er jeg i gym, og det hele er tiptop - man lærer noget i hver time, undervisningen er spændende og varierende og man starter alt i alt på en frisk. (Sikke gymnasiestart kan lyde som et rigtig halleluja-moment ).
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
♪ From Nightwish to Sentenced ,, ik Cocktail ?  » Sagde Nightwish freakeren Lulu +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha :) |
|
|
jeg har det på samme måde  jeg skal i 9 kl. om under 1 halvt år jo ! men mine karkter ligger på 8 i dansk 8 i mat 6 i engelsk 7 i kemi/bio/kemi? jeg syns selv det er lidt skidt:/ PS:karketene er fra den gamle skala.
*<<>>Hilsen Nanna & gis & skey<<>>*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| <hehehe |
|
|
Nu har jeg i lang tid været glad for skolen, både min folkeskole og mit gymnasie, så jeg kan ikke helt sætte mig ind i det. Tror måske bare at du skal se på de gode ting, som dine venner og sådan. Måske er det svært at se en ende på de hele i 6. klasse, men håber at du finder ud af det hele på en god måde! 
¦Karenn I came here to save you though I know I never could
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oo2-pirat... |
|
|
Hårdere, tror jeg hun mener med "værre" - lektiemæssigt  Men som den inkarnerede skolenørd jeg er, synes jeg det er ret fedt at man i det mindste får noget for... Jeg var btw vild med folkeskolen, bortset fra at jeg stortset kedede mig de sidste 2-3 år. Og så kører man altså lidt sur i det ^_^
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heej... |
|
|
Mit sidste år i folkeskolen - 9 klasse, var nok det værste skod år ever for mig? HADEDE virkelig den skole, bla. osse fordi de fleste af lærerne virkelig var NEDER.. Jeg kunne heller ikk tage mig sammen til lektier, heller ej i timerne osv. Og tror aldrig nogensinde jeg har været så lidt i skole som i 9. klasse? Men endte da med fine karaktere alligevel. Jeg skal nu begynde på HG på Mandag, hvilket jeg glæder mig en del til, ud over nogle ret store problemer i mit sociale liv lige nu... Som jeg håber og ber til at få redt ud inden Mandag. forklaring kan skrives på besked center, men vil ikke skrive offentligt da der er nogle det ikke skal komme for øre.. Men jeg ser virkelig frem til HG, og ser frem til at blive behandlet som et menneske hvilket man ikk just kan påstå man bliver i folkeskolen. Faktisk var jeg så skole træt efter folkeskolen at jeg valgte at tage et ½ år hvor jeg arbejdede lige fik et pusterum, og fandt ud af hvad jeg virkelig ville. Min far ville havde mig på gym (det er vel ikk kun min far der havde den store drøm? Stakkels min lille søster siger jeg bare når hendes tid kommer ) Meeen mig og de lektier der.. Ej...! Så er glad for at havde taget det ½ år og lige få styr på mit liv og hvad jeg ville.. Hvad der så er neder er at det sociale koksede inden for den sidste uge hvilket medføre jeg har pænt meget stress og depresion lige nu... 
Hilsen Jose & Raffe <3 En Rigtig Hest Er En Dansk Sports Pony Ligesom Min  En "Lille" Hest Med Et Stort Hjerte <3 Og Med Selvtilliden Iorden Kåret Som JHNs Bedste Ekvipage- Hest 2006 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hkjkylglftiæ |
|
|
hahaha, har det lige præcis på samme måde. gider det bare ikk!! der må være noget med os hestefolk :p hehe
©Maria med Prinsen© [Os to forever and ever] |Team spring|
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|