Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Så tæt på... men NEJ!
Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 20:05
Her til aften spurgte jeg mor, hvornår vi skal flytte! Hun sagde, det vidste hun ikk' og det var kun måske vi skulle flytte. Så blev jeg kad af det, da jeg ikk' må få en kat her hvor vi bor nu! Jeg gik ud på toilettet og græd, og da jeg kom ind igen, opdagede mor, at jeg havde grædt, og hun fandt også ud af hvorfor! Så begyndte hun at skælde mig ud, men så siger min far: "Jamen, kan vi ha' en kat her" Mor svarer: Nej, ikk' så længe vi har det pisserede gulvtæppe. Jeg sagde, om det mon ville hjælpe at få et nyt gulvtæppe på!? Men mor sagde bare afværgende at så stor som jeg er nu, havde jeg slet ikk' tid til en kat, jeg skal alt for mange ting!? *Snøft* Nu sidder jeg græder, og håber at en bil køre mig ned, eller sådan noget!
Jeg HADER...

*Tullepigen*
0
0
Svar på denne tråd

Re: Så tæt på... men NEJ!
Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 20:10
øv bøv!!!!
jeg har haft to katte(de var søskende)
´jeg har kun en hund og den ene kat tilbage,nå men det er slet ikke nogetvstort ansvar at ha en kat hvis i bre har en der kan pase den når i er ude at rejse...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 20:12
Øv! Meeen - pas nu på med at overdrive, ik'? Sy's du er ret dramatisk! Men kan da godt forstå du er ked af det (er dog ikke selv vild efter at få en kat - men de er da meget søde).
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 20:14
Surt!
Jeg har en hund på to og jeg fik ham ved at plage -så prøv det;-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 20:16
*Dixie*: NEJ! Jeg overdriver, hvis du var mig, vidste du det...
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 20:16
hej!!!
jeg plagede mig også til charlie(min hund) siden jeg var ca 6 år.......også fik jeg så lige pludselig en vov
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 20:18
Det er bare det... *Snøft* at jeg har plaget lige så længe tilbage jeg kan huske... *Suk*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 20:20
Blev ved med at plage!!!
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 20:32
Ja bare plag løs *LoL*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 21:10
forstår dig godt....... har sq også før tænkt det bare ville være meget nemmere og komme ud for en rideulykke og dø......... men livet går da heldigvis videre :D:D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-09-2002 22:45
hmm...synd for dig..jeg har en rigtig sød kat...hæhæ..
Håber du må få en..Bare bliv ved med at plage(y)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-09-2002 09:23
Ja - Håber du får en - Moi har oxo haft kat. De er bare for Nuttet
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  03-09-2002 14:06
nej lad vær med at plag. men prøv at overbevise dem om at du er ansvarabevidst nok til at få en kat.
det med gulvtæppet er en rigtig dårlig grund til at du ikke må få en kat. mine katte må ikke komme ind(kun i et rum) det er jeg sikker på du også kan få ordnet.
Prøv at sige til dine forældre at du rigtig gerne vil have en kat. Sig også til dem at det er godt for børn og unge at have dyrm,for så lærer de at tage et ansvar.
En kat(eller flere) går ikke ud over lektierne, tværtimod, man bliver gladere og har på den måde mere mod til at lave lektierne.
Nåber du kan få dem overtalt, katte er virkelig et dejligt dyr.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider