|
|
| På MBRK d. 06.01.07 'Billeder'! |
|
|
Hejsa alle (: Idag havde jeg min snart gamle pony Maestro med på Thysbjerg ridecenter måske bedre kendt som Møllebakkens rideklub. Bl.a. for at se hvordan han reagere ved nye ting, da han jo stadig er ung, og jeg skal til stævne her d. 13.01, så glæder mig MEGET!  Maestro tog det rigtig pænt, måske en smule anspændt.. Jeg fik taget lidt 'mange' billeder, men i får 'kun' en del af dem :b Video kommer om 20 min. tid (: Nu til billederne  1: Hygger i stalden lige før afgang <3  2: Stadig   3: så blev han læsset op i traileren.  4: Lige ankommet, inden aflæsning (:  5: Og alt udstyret skulle pilles af ;b  6: Jeg fik sadlet op, og klar til at ride x)  7: Skridter ham varm.  8: Traver varm.  9: Parade, dyb.  10: Trav..  11: Trav volte, dyb.  12: Slutning på traversade.  13: Skridt, dyb.  14: Galop.  15: Trav, mørkt pga. ridehusskift.  16: Trav, mørkt & dårlig kvalitet ):  17: galop, stadlig lidt mørkt.  Det var så det sidste ridebillede, men her lidt efter ridtet x) 18: Ædedolk   19: Lige inden læsning.  20: Så blev han læsset igen (:  Kom gerne med kommentare, dog vides de fleste fejl. Mvh. Bianca Hvolbøll & Maestro.
ღ Bianca med Dressurmulen Maestro ღ
† ღ Fando savnet for altid! *07.06.1994 - †11.11.2006 ღ †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
|
|
Nårhh.. han ser sød ud Hvorfor har han kun transportgamacher på forbenene?
-carina- med Dunja & Boy -nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
| Forfatter:  |
Kode123 |
| Dato:  |
06-01-2007 20:08 |
|
Møllebakken er et lækkert sted 
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussmadulle |
|
|
den er altså bare lækker at se på 
+ L u l u ♡ Jeg scorer Darth Vader! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,, Lunde & Dr. Loooove.  - Cocktail kaster med Tuomas +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 'overskrift' |
Anne xD |
06-01-2007 20:10 |
|
Det ser rigtig fint ud 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den er |
Anna Hvidkjær |
06-01-2007 20:10 |
|
Den er fin, men går dog under lod.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kommentar |
|
|
Synes det ser fint ud (: Anna Hvidkjær: Det gør ikke noget de går under lod, især ikke når den er ung.
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mbrk.. |
|
|
Carina(Dunja&Boy): Tak, grunden til manglende transportgamacher på bagbenene, er at han 'flippede' lidt over dem da jeg gav ham dem på, på staldgangen.. Kode123: Ja, det er et rigtigt lækkert sted med søde mennesker (: oo2-Pirat & Anne xD : Mange mange tak (: Anna Hvidkjær: Lige nøjagtig som Katja (Nicklas) har svaret (; Katja (Nicklas): Mange tak, og lige mine ord mht. at gå under lod x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bremmelum. |
|
|
Ser godt ud.. Men hvorfor sådan en sart gul trøje? Nu kunne jeg lige skimte det var den fra sparkz af, ville nødig ødelægge mine, de er vold-yndlings! Er det kun mig der bliver beskidt ude ved min hest?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hirhri |
|
|
Thea.: Jeg rider med den, fordi ja som du siger er de MEGET dejlige at have på, nemlig :b Jeg elsker at have dem på, og de er dermed også rigtig dejlige at ride med, men da jeg bruger meget mere tid på hesten end venner og skole, har jegd en derfor mere på x) Hvis du forstår?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejejee |
» Frederikke & Mirla |
06-01-2007 23:46 |
|
wee Det er jo mig der har taget billederne, så de er alle blevet super gode (klart nok med mig som fotograf). Nåmen, Maestro gik jo rigtig fint hihi. Held og lykke med stævnet, hvis bare du ikke får 47 % griine.
mange hilsner fra Frederikke & Mirla
© Frederikke med Mirla ponyen © - uden Lock & uden Dina . .. Men med Bianca x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mbrk.. |
|
|
» Frederikke & Mirla: Ja han gik jo fint, og mange tak for du gad at tagde med (: Håber det går godt i SNR4 selvfølgelig x) Flere som gider komme med Ris eller Ros? Mvh. Bianca & Maestro (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den går . |
|
|
Den går under lod. Ved du nok, men det skal bare siges. ved godt det er ok når det er en unghest, men du skal bare vide, at du på et eller andet tidspunkt er nødt til at få snuden op på den. ellers er den da meget sød 
Mvh. En anonym alkoholiker WENDYBLADE SÆLGES! Skriv endelig. When I was just a baby my mama told me. Son, always be a good boy, don´t ever play with guns. Citat- Johnny Cash
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaeh.. |
|
|
Unghest? -den er 6 år?! Iøvrigt skal ingen heste gåunder lod, de skal strække sig frem og ned, men ikke under lod.
Fin hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmmm... |
|
|
Omkring at gå bag lod... Det er altså meget individuelt fra hest til hest.. Jeg skal ride min hest bag lod, fordi han skal ud af hans meget firkantet ramme og det styrker hans overlinje og hans ryg kommer med op... Jeg har min underviser med på sagen, så gider ikke høre noget om at det skader min hest..
Hilsen Jette med den dejlige Nazal. <3Hvil i fred Loke. Død D. 24-8-06<3 <3Hvil i fred San Diego. Død D. 5-11-06<3 <3I er begge elsket og savnet<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Ej hvor er den sød  Skal også starte i MBRK bare her den 27/1 mig og Grafik's første c-stævne i dressur 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| den er... |
|
|
rigtig sød, sådan ser den i alt fald ud. Det ser rigtig godt ud, den har en god gang, og i passer godt sammen. Men den går under lod. Ellers, rigtig godt!" 
Rid den hest/pony som DU vil, og lad dig ikke påvirke af andres meninger, det gjorde jeg, men er kommet på bedre tanker nu.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MBRK.. |
|
|
*MeFeNiRo* -Ghini<3<3: Jo, jeg klar over, at han går under lod. Læs Jettes svar, lige mine ord (; maeh: Nu er han godt nok også kun 5, og jeg vil derfor betegne ham, som værende en unghest endnu. Ja, jeg rider ham skam også flere gange lang og dyb, i løbet af en ridetime. Se Jettes svar. Jette og Nazal: Lige mine ord (; <3TheÆblemos<3: mnage tak (; jeg skal måske også starte deroppe, men det kommer an på om min far er hjemme til at køre mig :/ Men ellers vil det også være mit først C-stævne, så skal 'bare' starte LB1. brina-mamse: Mange mange tak (; Ja under lod det går han, jeg ved det ;b Kom gerne med flere kommentare, Ris/Ros, modtages med et smil  Mvh. Bianca & Maestro (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhfjghjgh |
|
|
Køn hest, syns i passer godt sammen  p.s vil gerne have dine ridebukser + din gule bluse haa
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
» Frederikke & Mirla |
07-01-2007 15:47 |
|
Bianca, jeg synes lige du skal fortælle de andre hvorfor han har forskellig farvede tæpper på på vej op og på vej hjem fra mbrk  Hihi . :b ja, jeg ved det jo godt, men det lyder sjovere, hvis det kommer fra dig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
richie_tintin |
07-01-2007 15:52 |
|
sød hest
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. Dressurrytter<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MBRK!! |
|
|
Simone & Low: Mange tak (; haha' er også MEGET glad for begge dele  » Frederikke & Mirla : næ næ næ næ næ :b det kan folk da selv gætte sig til  Bare fordi det ikke er min pony som tisser på sit tæppe :b haha Ej, han havdet ødelagt det andet, så vi skulle kører det til reperation :b richie_tintin : tak tak (;
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øvv :/:/ |
» Frederikke & Mirla |
07-01-2007 18:27 |
|
Folk skal jo ikke vide hvor klumpet min pony er , jeg er enormt skuffet over dig  Men ja, Mirla tissede på tæppet .  Men hun ødelagde det i det mindste ikke! Haha :b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| maestro |
|
|
Hvor er han fin ! 
© Zenta & Dino Dynamit © 'Ridning er ikke en sport, men en sygdom - når man først er blevet smittet, bliver man ikke rask igen.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Is med fløde |
|
|
Bianca Lunn Hvolbøll: Okay  Skal starte LB2 & LB3 der oppe 
Kyssh Lotte Smil så solen skinner Nutid og Datid, JHN for altid Rigtige rytter rider araber SÆK(SKØRE ÆNDERS KULB): Vi driver dig til vandvid!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dejlig pony |
|
|
super dejlig pony ...
Sofie med mulen Atlanta <3 elsker den hyp <'3
|
| Svar på denne tråd |