|
|
| Hehe' læs det her og i vil grine |
| Forfatter:  |
*Team LFL* |
| Dato:  |
05-01-2007 23:15 |
|
Heej ænder sidder li og stener totalt meget så ville lige fortælle jer hvad jeg har gang i i mine dansk timer (Udover at snakke) okajy. I dansk skal vi til at skrive en fag-bog Men så kommer det spænde hvad har jeg valgt at skrive om? gæt Ja..Heste og ponyer og alt det der.!Så tænker man bare yeer så kan jeg bare sidde og finde alt muligt om heste det er jo sefølig over fedt men så skal i os lige høre hvad jeg mere laver i dansk timerne jeg SNAKKER (Engle barn) uheldigvis sidder min hjerte veninde i den anden ende end mig piz tænker man bare så hvad fanden gør jeg så jaa...Line her har altid en fiks ide man råber til hende når alle de andre snakker uhh jeg er smart var...Ja.. og hvad laver jeg i matematik timerne? Snakker griner og har det sjovt og laver lidt matematik (laver iik så meget når jeg sidder sammen med NAnna min hjerte veninde) Hva laver jeg i engelsk: Hmm...Læser engelsk og snkker med min side veninde Kathrine Hvad laver jeg i idræt: Er total aktiv(Sådan næsten da) og snkker Hvad laver jeg i billedekunst? Snakker griner tegner høre halt efter hvad min lære siger og hvad laver jeg i alle andre timer : Høre efter opføre mig pæn og alt det eder man skal jeg er bare et englebarn Hehe8)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ih da.. ddaa.. |
|
|
Jeps, du har helt klart en dårlig humor  (Mine grine-kirtler virker vidst ikke her!)
. Med venlig hilsen - Line uden Jumptimes Nikita . Gipsy - Manjana - Daya
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| tihifniiiz :x |
|
|
okey, jeg forstod det ik helt 
Dillarh Dallarh - med møgdyret dilli (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
05-01-2007 23:48 |
|
Ok, den kunne selv jeg ikke se det sjove i 
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
Kode123 |
05-01-2007 23:57 |
|
ai?
And I'll try to like horses And I'll try to like horses . Don't you just love goodbyes? Kode123 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hmmm... |
Nie |
06-01-2007 10:51 |
|
ahahahahaHA!?
Nanna De værste sår er dem som ikke bløder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh-Z3 |
06-01-2007 11:06 |
|
. . . Mulloh-Z3 © © Elsker MIN Mulloh ©
Julie Kronborg: Bali er miiin © © © [Bakkegaard - uge 29 - 06 ] [Bakkegaard - uge 31 - 07]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fsdfgffgfdgfgfg |
|
|
ahahahhahahhaha var ved at dø ar grin ahhahahahah... eller not 
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Skolen. |
|
|
Nu virker jeg måske gammeldags, men pas på, at du ikke fortryder alt det sankkeri, når du bliver ældre. Kender flere, der går i 9. nu, som har et lille problem med, at der er nogle ting, de aldrig fik fat på i timerne.. fordi de snakkede.. Men ja, jeg er endnu en af dem, der ikke har den form for humor. (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Haha... |
|
|
Hvad snakker I om ? Det er da totalt humor! Gæt hvad jeg laver i mine timer? -Studerer, som den flittige nørd jeg er ^_^ (Sssh'er faktisk også på folk, hihi). Det er da bare herre grineren Fedt indlæg 
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
det er jo ikk sjovt?  det gør de fleste da'
+ L u l u ♡ Jeg scorer Darth Vader! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,, Lunde & Dr. Loooove.  - Cocktail kaster med Tuomas +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm ja. |
|
|
det kaldes' at stene. 
M.v.h Dums <3 Er ikke selvglad. Kan bare godt lide mig selv 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kugghgjhg |
Kiiksen |
06-01-2007 13:19 |
|
Kan heller ikk se det sjove i det? [;
De aller kærligste hilsner Kiksen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfgghfj |
Springhingst |
06-01-2007 13:24 |
|
Haha du' for nice! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
06-01-2007 13:25 |
|
Okay, det kaldes at tåge...  Loool mand, det er humor på højt plan... 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) >> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Say what ? :p |
|
|
^... Det er vidst dig man kalder tågehorn  Jeg nørder i mine timer.
Whatever + Wish upon a star +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg regnede med den var til mig? xp |
|
|
Zoubareva: For det første' jeg hedder D-U-M-S & ikke Dims q: når det så er sagt  så kaldes' det altså at stene 
M.v.h Dums <3 Er ikke selvglad. Kan bare godt lide mig selv 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kmjnhvmde |
|
|
Stågne. Nyt ord, hva?  Så kan i både kalde det at tåge, og at stene. ^^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kjjkjkjn |
Camiilla |
06-01-2007 15:06 |
|
Haha ??
Mvh. Camilla. - islændere styrer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjeryjhtyjh |
|
|
Cocktail: Arh, jeg læser det som en eller anden popsmart måde at skrive stone på, altså stågne 
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Springhingst... |
|
|
Sådan skal det være Endelig en med humor! Come on, folkens! Det er da hylemorsomt!
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| masse sjov |
*Team LFL* |
06-01-2007 17:20 |
|
Natacha:Vi snakker om drenge og alt muligt over sjovt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| *Team LFL*... |
|
|
Haha, ja, det kan man få meget sjov ud af Men pas nu på læreren ikke opdager det. oo2-pirat: JEG snakker faktisk ikke i timerne Tsk, hvad er det for en påstand! ( )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. tingest |
Zoubareva |
06-01-2007 17:44 |
|
Dums: I know... Sorry, jeg kalder alle mine indlæg for "re:dims", så det var bare ren vaneting. Hehe. Stågne, det lyder da meget godt... 
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) >> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
natasha xD det gør alle på min skole xD har godnok også fortrudt det lidt om nogle få måneder skal jeg til eksamen og det ikk meget jeg har fået fat i  men det er sjovt hvis lærene bliver sur og stiller sig over i det ene hjørne og venter til vi er færdige med at snakke xD selvom det går ud over os selv 
+ L u l u ♡ Jeg scorer Darth Vader! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,, Lunde & Dr. Loooove.  - Cocktail kaster med Tuomas +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oo2-Pirat... |
|
|
Lol 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe! :D |
*Camiilla* |
06-01-2007 18:35 |
|
Okay.. 
Mvh. Charlie og Camilla <3 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kryussemaudlle |
|
|
det gør de xD 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
06-01-2007 18:54 |
|
Hva skulle der være sjovt i det ?
- Sandra Skøtt Med sprinter ponyen, Bakkegårdens Beauty Star. I simply just love my horse <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
06-01-2007 18:55 |
|
Btw. hvorfor svarer du ikke i dit "kærlighedsindlæg" ?
- Sandra Skøtt Med sprinter ponyen, Bakkegårdens Beauty Star. I simply just love my horse <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TIHIFNIIIZ |
|
|
sandra: fordi jeg har nakket det 
Dillarh Dallarh - med møgdyret dilli (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dvbskbvsdlgvs |
Triine |
06-01-2007 20:37 |
|
Hvor er humoren ? 
Trine Langberg Mirco, unghesten over alle! Vær mod hesten, som du vil have den skal være mod dig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| LALALALALA! Jeg kan ikke hører dig! |
Ispind |
06-01-2007 21:36 |
|
Griner ikke ligefrem?