|
|
| Kørte galt med bilen i Norge |
|
|
Efter en endt ferie i Norge, kørte vi i tirsdags hjem mod Danmark. Vejene var mega glatte, men vi havde gode dæk på, så tænkte at det skulle nok gå. Men nej - der tog vi fejl. Pludselig begyndte bilen at slingre, og jeg vidste med det samme, at nu ville det gå galt. Jeg kiggede ud af forruden og så bare trået komme nærmere og nærmere. Det resulterede så i dette :    Om aftnen da vi var nede og tømme den. Der skete intet med nogen af passagererne (dvs. blandt andet mig ) andet end lidt ondt i nakken, og nogle småskrammer. Kan så også lige fortælle at der gik 11 timer fra vi kørte galt til vi havde en bil at køre hjem i fra forsikringen. Dårlig service! 
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfsfsdrf |
|
|
yayyksss ser ikke godt ud. Men skidt med bilen, bare der ikke skete noget med jer! 
- Josefine
Love's completely real, so forget anything that you have heard And live for the moment now.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uh!!! |
|
|
Ej hvor.. ubehagligt  Men det var sku heldigt at der ik' skete noget med nogen, et menneskeliv er trods alt langt mere værd en en smdret bil (; Træls med forsikring s:
[Sisse & Musse] - Ægte kærlighed <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Puha en oplevelse ;S Men altid noget der ikke skete noget slemt med jer, det er det vigtigste..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krusemadulle |
|
|
lyder ikk rart  i kom ikk til skade vel ?
+ L u l u ♡ Jeg scorer Darth Vader! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,, Lunde & Dr. Loooove.  - Cocktail kaster med Tuomas +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Biluheld. |
|
|
Ej, det lyder ikke rart.  Hvor er det uheldigt, at I kørte galt. Rigtig skræmmende oplevelse, I må have fået jer. :/ Men det var da godt, at ingen kom til skade. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bil ulykke |
|
|
Skønt  Lige hvad man mangler, håber i er ok ! (: I sommers total smadrede vi også min mormor og morfars bil (ikk så smart :s) men der blev vi også pålkørt i stedet for. Der tilbød forsikringer os fly billeter hjem, hvilket jo var meget smart da jeg skulle til U.S.A dagen efter ;o)
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| dmnjnjnytyt |
|
|
hov havde ikk lige set det nederste  men godt der ikk skete noget 
+ L u l u ♡ Jeg scorer Darth Vader! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,, Lunde & Dr. Loooove.  - Cocktail kaster med Tuomas +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
| Forfatter:  |
richie_tintin |
| Dato:  |
05-01-2007 21:24 |
|
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. Dressurrytter<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Jaer, det var ret vildt  Men som i selv siger, det vigtigste var jo at ingen af os kom til skade. Så krydser vi bare fingre for at bilen ikke er totalskadet, for så får vi den jo igen, når den er blevet lavet. Og det skal forsikringen selvfølgelig betale for.
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| tihifniiiz :x |
|
|
puha, det så godt nok ik rart ud  Godt der ik skete noget med jer 
Dillarh Dallarh - med møgdyret dilli (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Bemærk forresten lige hvor fint min moar har ramt træet - lige midt på bilen!  Eijh , men tak for kommentarerne (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| carcrash |
Anne xD |
06-01-2007 10:18 |
|
sygt. s; Godt der ikke skete nogen noget! Ja, det ser ud til hun har ramt fint lige på 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fffgfffggf |
Camiilla |
06-01-2007 11:30 |
|
Ej, det så ikk rart ud. Men godt der ikk skete nogen noget 
Mvh. Camilla. - islændere styrer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Abdullah er min perker |
|
|
Godt der ikke skete nogle af jer noget..(; - skete der forresten noget med træet ? 
'Sofie Isaksen - Med Perle, Lidria & Stormy Ice (:<3 - Snart uden Abbeytown Big Money :/ - Snart med Egely's Prins Abdullah (: <33
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Sofiie : Ikke en skid! Der var røget lidt bark af, og det var så det  Total snyd alligevel ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vvv |
nimbusolivia |
07-01-2007 19:50 |
|
ser iike godt , ud . godt der ikke skete noget med dig & de andre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|