Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

At blive klar til skolen igen |-/
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 07:51

Ja mandag går startskudet for det sidste halve år i 2.g for mit vedkommende (wohoo tættere på målet :D )

men øhm når nu jeg har ferie har jeg jo den tendens til at være vågen til langt ud på natten/morgenen og sove til langt op ad eftermiddagen xD mindre smart. hvilket betyder at jeg altid efter en længere ferieperiode på tage en kold tyrker og bare droppe søvnen en enkelt nat, simpelthen for at være træt nok til at falde i søvn kl 8 om aften dagen efter. Det er så det jeg er i gang med nu, her hvor klokken er lidt i 8, min mor er taget på arbejde og jeg har været vågen i 19 timer... intet problem jeg er frisk som en havørn så skal jeg lave lektier her omen times tid og så sidde og lave lektier resten af dagen (2.g burde forbydes ) og så når vi har spist til aften vil jeg hoppe i seng og droppe byturen (dem har der været rigeligt af i ferien alligevel ;) heeh)... og så kan jeg vågne lørdag morgen inden 8 og være frisk og udvilet... damn det er lækkert :) og den eneste måde jeg kan komme tilbage i en normal rytme igen ;)

hva gør i for at komme tilbage i en normal rytme igen ?

Don't imitate, innovate !
"Venner som er stille engle der løfter os op
når vores vinger har problemer med at flyve"
ت MSN - juliemanden@ofir.dk ت
0
0
Svar på denne tråd

ghnadgndfngæfng
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 07:55

Hehe, det lyder vel nok .. Øøøøøhm. Spøjst

Jeg står altid tidligt op da jeg har en million milliard ting at lave. Så sover ALDRIG længere end halv 8. Og går i seng ved en 10-11 tiden.

Er absolut ikke aftenmenneske, men natmenneske

*LykVarmLau*

-tidligere *springrytter*

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 08:04

Jeg har nogenlunde gjort det samme, - i seng ved 1-4 tiden om natten, op kl. 9-13 stykker alt afhængig af hvornår min mor tvang mig op 8-)

Jeg har dog været nogenlunde tidligt oppe de sidste par dage, og idag stod jeg så op kl. 7.30 og så kan jeg "sagtens" komme op kl. 6 på mandag, gab.

Hader når man ødelægger ens døgnrytme, er noget tosset noget egentligt...

Rollo

- If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say...

0
0
Svar på denne tråd

svar svar
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 08:16

lukvamlau (woot ? et navn ) : åhh nej ikke flere af de der syge a mennesker der kan gå i seng kl 10 om aftenen ö forstår ikke hvordan det er muligt at være træt så tidligt, og jeg dyrker ellers massere af sport og bruger energi i løbet af dagen ...

rollo: ja det er latterligt nok at man ødelægger døgnrytmen på den måde... men på den anden side sover jeg heller ikke før kl 3 på hverdage, kan simpelthen ikke :/ såeh...

0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 08:20

Gør ikke rigtig noget - min rytme er stortset den samme hele året igennem :P

Vegetacha B-)
^**^
Oo
(..)
-

"Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey

0
0
Svar på denne tråd

hvordan klarer du det ?
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 08:30
natacha: hvordan klarer du det ? vågner du bare tidligt af dig selv om morgenen ? eller hvad sker der ? Ö

0
0
Svar på denne tråd

Samme som...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 08:32

Jeg har samme soverytme som lukvamlau Hader at sove længe, synes slet ikke at man får noget ud af dagen :P

-carina- med
Dunja & Boy
-nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket.

0
0
Svar på denne tråd

Julie Schack...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 08:37

Ja. :P

Vegetacha B-)
^**^
Oo
(..)
-

"Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey

0
0
Svar på denne tråd

okai nogle syge stodere
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 08:47

okai sikke dog nogle syge A-menneske stoddere i er her inde (bortset fra rollo-tøsen self ;D )

at sove længe er da bare herligt :D får noget ud af dagen ? nej men jeg får en masse ud af natten ? og festerne er fantastiske når man overhovedet ikke er træt og derfor kan køre til langt ud på morgenen :D

0
0
Svar på denne tråd

:D:D:D:D:D:D:D
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 09:46

Hehe Julie ..

Jeg kan heller ikk sove , og kan heller ikk vågne og kan heller ikk snakke spansk :P

Kjiss, Cecilie!

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 09:48

Hahahaha får noget ud af natten, klart ;-D

Jeg er bare et B-menneske, jeg egner mig ikke til morgener. Selvom jeg ville ønske jeg gjorde.

Da jeg arbejdede i Fakta var jeg oppe hver morgen kl 6 selvom jeg først mødte kl 8.45 og da jeg gik i gym var jeg ofte oppe kl 5 for at fodre og ride og møde i skole kl. 8

Jeg ville da også hellere få noget ud af dagen, men jeg er bare så trææææt ;-D

Rollo

- If you're a female you're instantly beautiful, no matter what idiots say...

0
0
Svar på denne tråd

fhzfdshfdh
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 13:40

Morgener stinker ;D

Jeg bliver også oppe til 4-5 tiden om natten, og sover til kl. 15, da jeg skal ud til ponyen kl. 16.

Synes skolerne burde forbyde det tidlige tidspunkt !

0
0
Svar på denne tråd

hejsa.
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 13:45

Jeg havde min dejlige ferie hvor jeg ikke gik i seng før 2.30 - tidligst... Få dage blev den faktisk 5.00-5.30

- Ja, jeg er altid mest aktiv om aftenen/natten :-P

Og så hver dag stod jeg op godt 12-14

I onsdags skulle jeg så i skole - tirsdag stod jeg op kl. 10, bare for at stå liiidt tidligere op - selvom jeg gik ligeså sent i seng 8-) Tirsdag aften gik jeg så i seng klokken 01.00 og stod op for at tage i skole kl. 06.30 - ikke engang hårdt at komme op

Men jeg er også kommet i en dårlig vane med at gå i seng mellem 00.00-02.00 selvom jeg skal op kl. 06.30 i skole

~*Mvh. Erika*~
You can knock me down - But I ain't staying there
0
0
Svar på denne tråd

hej Hej
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 14:47

Det er bare dig der er hyper aktiv, og når man bliver for hyper, så når træthedden væk ikke også julle ? ;D

0
0
Svar på denne tråd

tihifniiiz :x
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 14:54

Dorh, jeg kan ikk komme ind i rytmen

Er gået i seng tidligst klokken 3 i ferien og stået op kl 11. Og det er bare umuligt at komme til bage til 23-6.30 rytmen. Dagen slutter 4 timer før og starter 4½ time før. Hva saataaan. Jeg lever bare videre, med at være pænt træt om morgenen, for allerede kl. 8 er jeg overhyper indtil kl 22, sååe ;D

Dillarh Dallarh
- med møgdyret dilli (L)

0
0
Svar på denne tråd

kjhgjkfkfkf
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 14:55

Jeg kunne heller ikke sove dagen før skolen ö

Men hos os kalder vi det altså en døgner ;D

Venlig hilsen Julie xxx

Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 15:03

jeg er klart a-menneske.

har ødelagt min døgnrytme ret groft, så her om morgenen, når jeg skal i skole, kan jeg slet ikke komme op s:

.. skrev mia svane

livet skal leves forlens, men ses baglæns.

0
0
Svar på denne tråd

Ha ha. Ikke mig..
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 17:16

Nej, jeg kan vist ikke prale af at være et A-menneske (mere!).. I ferien har jeg ikke lavet andet end at sove. Vi startede i Torsdag d. 4, og skulle arbejde d. 2 og d. 3, og i og med at jeg skal åbne butikken kl. 10, må jeg jo på en eller anden måde kunne komme op (det kom jeg også ;) ). Men jeg er da pæænt smadret henne i skolen lige disse dage ;D Føles lidt som om at jeg bare liiige manglede en hovedpude (... samt dyne, seng osv. hihi) så kunne jeg sagtens lige få overstået samtidshistorie med en lille lur ;)

0
0
Svar på denne tråd

Smart, he he
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 17:22

Smart metode, he he. Laver for det meste en mere glidende overgang over et par dage, tror jeg ville have svært ved at undvære en helt nats søvn :P

Hilsen Katja & Nimble Guy
0
0
Svar på denne tråd

hejhej
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 17:23
Førhen i tiden (da jeg arbejdede på gården & da jeg gik i skole) gik jeg senest i seng 22.30. Da jeg var på gården stod jeg så op igen ved en 4.30 tiden og var vågen frem til klokken 12 om middagen, også lige sove lidt til klokken 2.

Da jeg gik i skole stod jeg som regel op klokken 06.00.

Og med de bagter jeg har på arbejdet den her uge skal jeg op 05.30

For skal møde 06.30 - 12.00 ihvertfald li i morgen. Som om jeg gider?

Hilsen
Annecathrine
STOLT fjordheste ejer!
Én gang gul hest, altid gul hest
Your Stile - My Passion
0
0
Svar på denne tråd

Tralala
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 17:25
Tjaaa igår (eller skal vi sige i nat) gik jeg i seng kl halv tre, sov til kl halv ti, fordi min eks kæreste vækket (med vilje, fordi jeg mobbede ham med at jeg havde ferie og det havde han ikke), også kunne jeg selvfølgelig ikke sove videre.

Men hvad gør jeg så, jeg sov bare videre to timere efter, fra kl 12 til kl 15. ;D

Og jeg plejer ikke at være særlig god til at stå op om morgen, eller komme ind i en anden rytme.

Nede på skolen plejer jeg at gå i seng ved 11 tiden, og stå op ved 6:40, også er jeg stadig pisse træt.
Mine værelses kammerat synes jeg sover meget, jeg forstår det. ;D
Bare fordi jeg sover fra timerne nogle gange.

Simone
- Brøderup Ungdomsskole 06/07
Mistery Dance - Stald DM

Arto-profil - Mail/msn - Hjemmeside

Amatør Fotograf
Tager ud til stævner, arrangementer og privat.
0
0
Svar på denne tråd

sadalksjd
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 18:40

TJa. Ender altid med at jeg aldrig kan falde i søvn natten før jeg skal op og i skole. Plejer bare at falde i søvn, når jeg nu kan og så bare er vildt træt dagen efter .

Jeg er B-menneske med et meget stort B xD

Fjordbollen

Med Ceres Mørk

0
0
Svar på denne tråd

sffgLFBgajbd
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 19:06

Julie Schack: Iiiih tak.. Vil nu ikke just kalde mig selv syg. Men jeg laver altså også mere end de fleste.

*LykVarmLau*

-tidligere *springrytter*

0
0
Svar på denne tråd

lukvarmlau
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 20:59

lukvarmlau: jo jo du er meget syg !!! meget

0
0
Svar på denne tråd

eahsrjr
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 21:02

Der er desværrer INTET man kan gører...

Men rutinen kommer vel på et tidspunkt...

Jeg statede selv den 3. januar...

+ Sarah +

+ Med elskede Rista +

+ Drømme varer evigt +

0
0
Svar på denne tråd

krussmeaudlle
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 21:03
bliver jeg aldrig

+ L u l u

Jeg scorer Darth Vader!

»dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig :-*

Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,,

Lunde & Dr. Loooove. ;D

- Cocktail kaster med Tuomas +D

0
0
Svar på denne tråd

lålålå
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 21:04
*mente self b-menneske :b

.. skrev mia svane

livet skal leves forlens, men ses baglæns.

0
0
Svar på denne tråd

Syg og syg...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 22:00

Kan bare godt lide en god nats søvn ;D

Gik i seng ved 4'tiden her forleden, og var stadig vågen kl. 9...

Vegetacha B-)
^**^
Oo
(..)
-

0
0
Svar på denne tråd

Bzz Bzz
Forfatter: 
Dato:  05-01-2007 23:36

Inden jeg begyndte på gym, dvs i folkeskolen, der fik jeg altid i seng ved 22-23 tiden og kunne stå op om morgenen. I weekender kunne jeg gå monster sent i seng, men stadig kunne jeg ikke sove til mere end kl 8.00 (hvis jeg var heldig)

Men nu efter jeg er begyndt på gym, der har jeg gået fårlige vaner :s ..

I hverdagene er jeg oppe til kl 00-01.30 stykker :s .. og det er bare trælst, men kan ikke tage mig sammen til at gå i seng :-P

I weekenderne kan jeg pludseligt sove til kl 10 ;-D

Selvom jeg går i seng kl 00, så kan jeg sove til kl 9.30, hvilket jeg aldrig har kunnet før :-P

Hvem sagde mystisk.? ;)

Nå men, jeg er mega dårlig til at komme tilbage i rytmen

Mvh.
Mia-musen
~~Frida~~
0
0
Svar på denne tråd

Bonus :D
Forfatter: 
Dato:  06-01-2007 11:12

det fede var så at efter jeg havde sprunget min nats søvn over og havde klaret hele dagen i går helt fint, så gik jeg i seng kl 10 og så tv til kl 11, hvor efter jeg så bare falt pladask i søvn, damn det var rart for en gang skyld endelig at være SÅ træt :D

og så i morges vågnede jeg helt af mig selv, halv ni :D bonus ;D det er simpelthen bare herligt :D

så hvis jeg kommer ordentligt tid i seng i aften, burde jeg også kunne komme op i ordentligt tid i morgen, og måske være nogenlunde frisk på mandag :D se DET ville jo være ganske smart :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider