|
|
| Hvad gør man :o ? |
|
|
Hvad gør man når man står, og er forelsket. Men man ved man aldrig kan få ham? Skal man glemme ham 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krusemaudlle |
|
|
glem ham , en eller anden da opdager du at du har glemt ham 
+ L u l u ♡ Jeg scorer Darth Vader! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,, Lunde & Dr. Loooove.  - Cocktail kaster med Tuomas +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Kæmp for ham, alt er (næsten mulig) Ellers find dig en anden 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| yhed5yhdrj |
|
|
Sådan har alle haft det på et eller andet tidspunkt.  Men er det nogen speciel grund til at han er 'uopnåelig'? For hvis du virkelig er forelsket, må du jo gøre noget for at få ham. Intet er umuligt 
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdsfdsfdsf |
|
|
Zazs: Der kan ikke være nogen anden, som er som ham  Julie: Ja at jeg ikke tør prøve at score ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Drik en flaske gin og erklær din kærlighed til ham - sådan gjorde jeg med min nuværende kæreste gennem snart 2½ år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm .. den er svær. |
|
|
enten kan du vælge at glemme ham? eller kæmpe for ham.
M.v.h Dums <3 Er ikke selvglad. Kan bare godt lide mig selv 8D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dsfdfdsfsd |
|
|
Sandre: Jaeh' en mulighed, ville jeg sku godt finde på at gøre :b så sakl jeg bare lige i byen først..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
| Forfatter:  |
Theis |
| Dato:  |
03-01-2007 20:01 |
|
Kæmp for ham Eller bekæmp ham 
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dcfgthy |
|
|
jeg synes det lyder som at være et ret godt trick Sandra&Timon har.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhtrhrht |
nimbusolivia |
03-01-2007 20:20 |
|
tja er også lidt enig i coktail (:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oklhjklhjkhg |
|
|
Du kan også tage til fest, og så drikke ham fuld, så går det hele meget nemmere? :b Ej, jeg har haft crush on på en man bare tænker "han er umulig!". De typer kender jeg godt. Men ham har jeg da været sammen med engang, og der var det skam også HAM der scorede mig. Bareprøv at sms til ham, sig hej til ham når du møder ham/evt i skolen, skriv til ham på arto osv. Få ham til at lægge mærke til dig 
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dghsdghd |
Olaa |
03-01-2007 20:26 |
|
Hmm, det problem har jeg også. Men dette er bar min bedste ven :s Og jeg har prøvet at droppe ham i 2 år nu. Niksen biksen Karen blixen. Du skal Score ham, drik dig fuld sammen med ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gode råd... |
Theis |
03-01-2007 20:33 |
|
Hvad gør man så, hvis man ikke kan tåle alkohol? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Tag intiativ - jeg gør det nemlig ikke for dig (Kun på sydag :hm) Har min egen love at vinde -Som jeg blev helt skudt i ved "første blik", og så syntes al snak om et forhold uopnåeligt - men hva' søren, ved at stå ved det viser det sig at drengebarnet sørme også interesseret  Go for it - du aner aldrig hvordan det går! Amorider til alle!
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
Kæmp for det tro mig, hvis du har chancen og misser den, pga. at han fx finder en anden, så ærger du dig. ..ja, og nu er den "Guide til fyre og flammer"-bog, som jeg fik i julegave og først hadede, den viser sig at være meget nyttig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyggehejsa |
Vahlfisken |
04-01-2007 15:17 |
|
Kæmp for ham, eller glem ham, det er 50-50, men hvis du nu vælger at kæmpe for ham, tror jeg det er bedst du drikker nogle øl. Man tør mere når man er fuld og så skal du ringe til ham og sige "Ja, måske ved du det nok i forvejen, men jeg elsker dig og jeg syntes sgu vi skal gøre noget ved det!" og så se hvad der sker... Og så er der jo også den mulighed at tænke på at der er Mange drenge i verden som kun venter på dig  Held og lykke
Hippie-hesten - gør livet til en fest rid islandsk hest! Marry new year everyone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
|
|
Listen to Theis and Tazz!  Lol, men lad være med at lytte til mig - der er en grund til jeg endnu er single 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Duke ... |
Theis |
05-01-2007 00:08 |
|
Det er jeg da også? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Duke... |
|
|
Og jeg følger skam også single-troppen  (At man så har et crush samtidig er noget andet - har jo ikke fået fyren... endnu... mwuahahahah!) xD
Vegetacha ^**^ Oo (..) - "Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|