|
|
| Hvad tjener I i timen? |
|
|
Ja det er jo et simpelt spørgsmål. - Hvad tjener I i timen? & - Hvad arbejder i som? Jeg selv tjener vidst 69 kr. i t. har jeg lige opdaget.. Pænt god løn syntes jeg selv..  Og jeg gør rent i den lokale spejderhytte 2-4 gange om måneden. Der er sat noget med 13 timer af til hver gang, men når jeg skynder mig meget så tager det lidt over 1 t. Og jeg når skam det jeg skal.
Sagde Charlotte © Frej Strødam © Min GULE SKØNHED
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdifseij |
|
|
jeg arbejder på en grillbar, og får 60 kr i timen
Don't imitate, innovate ! "Venner som er stille engle der løfter os op når vores vinger har problemer med at flyve" ت MSN - juliemanden@ofir.dk ت
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
- Hvad tjener I i timen? 59,44,- - Hvad arbejder i som? Sidder i kassen i føtex
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jdbskjgdb |
| Forfatter:  |
Nanna uden Sebastian |
| Dato:  |
02-01-2007 18:33 |
|
lørdag 62 tror jeg og søndag 72 i timen. arbejder i en bager.
Hilsen Nanna (pt med Monroe Hedegård) Smil til verden, og verden spørger hvorfor fanden du er så lalleglad.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh-Z3 |
02-01-2007 18:33 |
|
- Hvad tjener I i timen? 60 Kr. (men får det også får en halv!) & - Hvad arbejder i som? Gør rent i et solcenter 
Det rykker at gøre rent!?? 
. . . Mulloh-Z3 © © Elsker MIN Mulloh ©
*Marianne* © © © [Bakkegaard - uge 29 - 06 ]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bcncvnv |
|
|
Jeg får 80 i timen og arbejder på et pizzaria, oftest fra 17-20, dog til tider længere.
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sduifyg |
|
|
Ja det gi´r godt at gøre rent i Roskilde i hvert fald.. 
Sagde Charlotte © Frej Strødam © Min GULE SKØNHED
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dgdsfgsdgdsfg |
*Mtvfreak ? |
02-01-2007 18:40 |
|
arbejder i en bager.. Hverdag: 55. lørdag : 55 lørdag efter kl 15: 72 søndag :72 søndag eft. 15: 77
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hhh |
|
|
jeg tjener faktisk 100 kr i timen. jeg gør bare rent herhjemme en gang om ugen. + nede ved mormor. det er da helt rart. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| arbejde |
|
|
Jeg får 52 i timen ca. Og jeg fodre rideskolens heste til middag 2 gange om ugen. Får snart nyt arbejde på Harboe (Sodavands firmaet/øl osv.) hvor jeg får 60 i timen (: Kh. Bianca (:
ღ Bianca med Dressurmulen Maestro ღ
† ღ Fando savnet for altid! *07.06.1994 - †11.11.2006 ღ †
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hgfhfghfgh |
|
|
Mulloh-Z3: Nice arbejde  - Får 55 kr lørdag og noget jeg ikke vil nævne søndag.. Arbejder i en grissestald 
.V Low Länder er min drømme pony V. ^ elsker den pony, mit liv, mit et og alt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
02-01-2007 18:47 |
|
w00t pas på med at spørge om pengesager herinde på JHN xD det super privat. ømh, når jeg passer børn får jeg omrking 60 kroner i timen xD skal snart arbejde ved noget halløj ting. der får jeg bedre løn xD i think. måske 69 kroner i timen (:
.. skrev mia svane livet skal leves forlens, men ses baglæns.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav... |
C.Jessen(StarBoy) |
02-01-2007 18:47 |
|
Nogle dage tjener jeg over 200 kr. i timen. Går med aviser(min mor har depotet), og da jeg bare er afløser får jeg 100 kr. oveni. Jeg arbejder en gang om ugen, og har somregel en rute, nogle gange to. Og så er jeg lige begyndt, at tælle onsdags-depotet op pr. 1 januar.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
min grundløn er 95 i timen... så er der om aftenen i hverdagen efter kl. 18 22 i tillæg, lørdag efter kl. 15 40 og hele søndag 45 ... arbejder i føtex...
Vores største had tilhøre de mennesker vi holder allermest af, for de er, de eneste der kan give os alt, og alligevel nægte os det.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| job... |
|
|
Jeg arbejder som opvasker på Borrevejle Centret, får 65 kr. i timen.
-carina- med Dunja & Boy -nu uden Star. Du vil altid være elsket, savnet og husket.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Arbejder hos Diners Club og får 55 kr i timen. Plus skal til at lære min lillebror at svømme, der får jeg 60 kr i timen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bzz Bzz |
|
|
- Hvad tjener I i timen? Alm dage: 59 kr. Og søndage: 69. Tror det er det i hvert fald  & - Hvad arbejder i som? Arbejder i en kiosk 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Arbejder som stafet på væddeløbsbanen, får 50 kr. i timen. Og som piccoline i Nybolig får jeg 60 kr. i timen. :) Fair nok begge steder, mit arbejde på væddeløbsbanen er ret nemt og ukontrolleret 
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmm... |
Lykke (Ljósbrá) |
02-01-2007 21:10 |
|
Hverdage fra 8 til 17 = 59,41kr Lørdag fra 9 til 15 = 59,41kr - 15 til 17 = 69,41kr Hele Søndag 79,41kr
Kassedame i REMA 1000
Mange Hilsner Lykke Munck Medlem af DI, Ganti og Toppur Ejer af Hrímnir vom Störtal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| brumbrumbrum |
|
|
Fodrer på min rideskole, mandag aften, 200 kr. pr. måned lørdag morgen + frokost 800 kr. pr. måned
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Løn i timen.. |
|
|
Har ikke noget arbejde lige pt, men håber på at skulle have i min fars firma, venter bare på at hende der har stillingen lige nu stopper 
Whatever + Wish upon a star +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lqalalalaa |
Christine_ |
02-01-2007 23:37 |
|
Tjener omkring 60 i timen i Føtex, 75 om søndagen Tjener 125 i timen i frisøren, hvor jeg gør rent
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
03-01-2007 00:45 |
|
har lige fået at vide, at jeg næste sommer skal overtage min søsters arbejde i tivoli friheden, tjener 72 kroner i timen der 
.. skrev mia svane livet skal leves forlens, men ses baglæns.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Får 100 i timen når jeg arbejder i klubbens kantine og 95 i timen når jeg gør rent..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frvfvfvfdc |
stin-din |
03-01-2007 11:22 |
|
60 i timen. Arbejder som opvasker (wuhuu ) på et hotel, og hjælper sommetider med at servere og gøre værelser rene..
Stindin Nothing lasts forever. Not even the cold november rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| jgklugkljgbljgb |
|
|
- Hvad tjener I i timen? 50 på hverdage. Lørdage efter 15 og søndage får jeg vidst 70. - Hvad arbejder i som? Servicemedarbejder i Føtex.
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
03-01-2007 17:18 |
|
Jeg arbejder på en plastikfabrik, mega nedern job, mega koldt og kedeligt, men hva ;s Jeg får 54,80 kr. i timen. Arbejder mandag-torsdag.
- Sandra Skøtt Med sprinter ponyen, Bakkegårdens Beauty Star. I simply just love my horse <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|