|
|
| Kan du tage billeder ? |
|
|
Ja, hvem her inde er gode til at tage billeder ? (: Simi kender jeg selvfølgelig, men kan ikke lige huske navnene på alle de andre. Er der nogen der ved hvem der tager ud til stævner og fotografere ? Håber i kan hjælpe (:
Hilsen Katja & Nimble Guy
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
ehhm .. stinky er vist også rimelig god til at tage billeder! men ved ikke om hun tager ud. mener at vildrose, juzze og molle også har sådan et godt kamera? chaos også.. også læste jeg på et tidspunkt på julie xxx's profil at hun tog ud og tog billeder : b
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
| Forfatter:  |
Mulloh-Z3 |
| Dato:  |
01-01-2007 23:22 |
|
Christina Outson (eller hvordan det nu staves !!
. . . Mulloh-Z3 © © Elsker MIN Mulloh ©
*Marianne* © © © [Bakkegaard - uge 29 - 06 ]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hejhej |
|
|
Jeg er ikke særlig god, men jeg har da efterhånden fået lavet en del heldige billeder  Men min far er faktisk efterhånden blevet en ret god fotograf til trods for det SKOD kamera vi har.
Jeg er rytter med stort D Dressur- og Distancerytter 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| lalalalalalala |
naha |
02-01-2007 00:09 |
|
*pssst* også mig  jeg tager lidt ud til stævner men mest hvis en af mine veninder også starter  se nogle af mine billeder på www.naha.dk
hilsen Natalie JHN's distriktsliste- skriv til mig hvis du ikke er på  ♥Mirage & La Costa vil altid være elsket og savnet ♥
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| fsdfsdfsdfsd |
|
|
Katja: Nej, jeg tror Cocktail mener, Annsofie Ragner ;P MEn tror ikke hun tager ud til stævner og tager billeder 
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Line og Sif |
02-01-2007 10:41 |
|
Jeg tager også billeder. Men tager ikke ud til stævner.
Kommer lige nogle billeder jeg har taget 

Håber ikke det gør noget jeg bare satte en hel masse billeder ind.
~ Line & Tornerose & Sif~ -Nu uden Stella♡ JEG SØGER MIN GAMLE PART STELLA. Mørkebrun 2'er hoppe, hvid blis, ca 16år, solgt 31. oktober 2006. www.heste-nettet.dk/fo...034/97034/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Billeder.. |
|
|
Chaos er også god  Men jeg ved ikke om hun tager ud til stævner og sådan.. Ellers vildrose ?
Whatever + Wish upon a star +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 121231 |
|
|
Kristina G. Outzen er super god!
?mvh Anna & Freja? vi kan, vi vil, vi gør det! let's do it 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uytiytiyfiyfiyf½J |
|
|
Jeg tager ud til stævner og tager billeder. Kig på præs 
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdfjdifjdifjdi |
Molle |
02-01-2007 14:52 |
|
,, Molle Bolle '' Med Huginn Fra Drøsselbjerg & Hrefna fra Bjóla-Hjortholm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejhej .,... |
|
|
Min mortager ikk ud til stævner, kun med miq, men hun er rigtig god til at tage billeder .. AnitaOsk hedder hun herinde ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fotografer |
LovePhoebe |
02-01-2007 15:20 |
|
Har taget mange billeder efterhånden, men hvor god jeg er ved jeg ikke  Julie xxx skulle været ret god til den slags 
Cecilie Christensen - snart uden Gizmo - Man er ikke bedre end den hest man rider på.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| miiig!! |
Manni |
02-01-2007 16:30 |
|
Mvh.
Manni uden nogen hest! Tager gerne billeder af din hest eller hund 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm...Nej |
*Team LFL* |
02-01-2007 16:36 |
|
Jeg tager meget billleder men jeg tager ikke ud og tager billeder det er bare sådan nogle af Laban og Frøken Futte jeg tager ogsp nogle af min lille søster
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm... |
Theis |
02-01-2007 16:45 |
|
Jeg kan tage billeder! De bliver bare ikke specielt gode, men det er så en anden sag xD
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| mig... |
|
|
Jeg er god til at tage billeder, har jeg fået at vide..  Men har desværre ikke noget godt kamera i øjeblikket!
Mvh. Kariiinaen (Uden Hest,Snøft!)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hejsa jeg er lulle fie |
|
|
Jeps Jeg fotografere! Men som Simi siger 'Alle kan 'vel' tage billeder'!! Nogen har bare bedre kameraer, flere rutiner og måske mere lyst til det! JEg tager også ud! Du må gerne kontakte mig.!
-Annsofie ©Med de forfinede dressurponyer© Macho & Julischka *Fotogafering tilbydes i midtjylland*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Jeg tager billeder. Dog er mit kamera ikke skide godt, så de kan kun blive rigtig gode udendørs - dvs. om sommeren hvis vi snakker stævner. Jeg tager også ud til stævner, sammen med Agent007 herinde, og vi har også været ude hos en enkelt privat - ganske gratis Så længe det er i Nordsjælland og muligt at komme dertil med offentlig transport. Såå , du skal være velkommen til at skrive hvis det er her omkring du starter 
Lige et par eks.       Det var lige lidt af hestene på Falcon, hvor jeg rider.
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Jeg tager også billeder. Du kan stort set altid finde mig til ponystævnerne på fyn 
.. skrev Kristina G. Outzen Med Linse Aunsbjerg *Around Pictures*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralala .. |
|
|
Og så lige nogle som er taget ude til forskellige arrangementer: Roskilde Dyrskue 2006 (jeg havde næsten lige fået mit kamera) :      Har endnu ikke nogle billeder på nettet fra stævner jeg har været ude til.
I am not afraid to keep on living I am not afraid to walk this world alone - My Chemical Romance, Famous last words
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|