Hej alle..
Ja... Jeg skal starte på skole D. 15 januar, og det er vel egentlig mest det som der bringer mig i tvivl? Men altså, landet ligger således:
Jeg arbejde fultid i en brugs, og havde penge til stævner, opstalding, undervisning osv som jeg selv skal betale..
Men blev fyret derfra, og har nu fået arbejde på en DK tank hvor jeg tjener væsenligt mindre om måneden bla. fordi jeg ikk kan få så mange vagter som jeg gerne ville, og de primærkt kun er 3½ timer pr. dag.
Hvilket har resulteret i jeg ikk har råd til undervisning eller stævner.. Og vi har derfor ikke længere noget mål at ride efter, og når jeg kommer op i stalden, kommer Raffe´s smukke hovede ud over boks døren kigger enormt glad på mig og kommer med det der lille vrinsk.. Jeg ser en glad hest, med et kæmpe talent der går til spilde, fordi jeg ikke har pengene til at vi kan komme videre.. Og når jeg skal begynde i skole, ved jeg ikk hvor lang tid jeg får til ham, da jeg ikke aner hvad tid vi skal være i skole til.. Og.. Jeg elsker ham virkelig, han betyder utroligt meget for mig.. Har haft ham i 4½ år, har selv redet ham til fra han var rå, og vi har bare DET DER sammen... Og det ved jeg bare ikke om jeg kan give slip på.. 
Jeg vil ham kun det bedste! Men føler bare ikke længere mit bedste er godt nok? Han kunne komme kanon langt, men jeg har bare ikke pengene til vi kan udvikle os mere.. Vi er gået i stå, og der er bare spild af talent, for han vil og kan meget mere, han har mod på det og ELSKER at arbejde.. Og lære nyt..
Syntes bare det er kanont svært... 
Hvad ville i gøre hvis det var jer?