|
|
| spørgesmål?! |
|
|
Navn: Alder: Højde: Hårfarve: Øjenfarve: Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): skriv 3 yndlings sange: yndlings heste race: yndlings farve: det var det hehe  - - - - -- - - - - - -- - - - - - - svare lige selv? - - - - -- - - - - - - - - -- - -- - - Navn: Line Alder: 13 Højde: 167 Hårfarve: rigtig lysebrunt men nu sort. Øjenfarve: mørkebrune tre yndlings sangere (Grubber): 1: Tokio Hotel 2: Samy Deluxe 3: Nelly Furtado tre yndlings sange: 1: Durch den Monsun 2: Schrei 3: Zurück yndlings heste race: Nordbagger eller Holsteiner? Yndlings farve: Sort
©Team Liine© Tab og vind med samme sind. elsker dig Sheri. ~SheriI©u~
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tihifniiz |
|
|
Navn: louise  Alder: 14 Højde: 162 xD Hårfarve: real blondine  Øjenfarve: blå Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): L.O.C, Justin Timberlake, Niarn og 4084 andre  skriv 3 yndlings sange: alle fra l.o.c, alle fra justin, all good things(nelly) yndlings heste race: dansk varmblod, yndlings farve: rød og sort
Dillarh Dallarh - med møgdyret dilli (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Navn: Sofie Alder: 17 Højde: 168 Hårfarve: Rødblond Øjenfarve: Blå Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): - Nightwish
- Cradle Of Filth
- Evanescence
skriv 3 yndlings sange: - Within Temptation - Stand My Ground
- Nightwish - Dead Boys Poem
- Cradle Of Filth - Mannequin
yndlings heste race: Har ingen yndlings farve: Sort
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| b vgvgkhjjn |
|
|
Navn:Lullubullu Alder:15 /3 Højde:ca 169 Hårfarve:sort, blåt , rødt når det er farvet elleers herre mega meget blondie Øjenfarve:mørk regnbue bro Skriv 3 yndlings sangere (Grubber):Nightwish Sentenced og Iron maiden og arch enemy ka ikk vælge skriv 3 yndlings sange: 3 ? det kan jeg ikk hvis du havde bedt om 30-40 stykker ku vi snakke om det yndlings heste race: syntes ikk rigtig der er nogel specielle men selle fracais og islænder yndlings farve:sort , rød,sort, lilla, sort, grå, sort, brun ,sort, grøn,sort , orange - elsker sort hvis nogen ´skulle være i tvivl
+ L u l u ♡ Jeg scorer Darth Vader! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,, Lunde & Dr. Loooove.  - Cocktail kaster med Tuomas +D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
| Forfatter:  |
Erika |
| Dato:  |
01-01-2007 20:21 |
|
Navn: Erika Alder: 17år Højde: 1.76m Hårfarve: Blond Øjenfarve: Grøn Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Niarn L.O.C Nik&Jay skriv 3 yndlings sange: Gallery - Mario Vasquez Chris Brown - Goodbye Nik&Jay - I Love Ya yndlings heste race: Holstener yndlings farve: Blå
~*Mvh. Erika*~ *** You can knock me down - But I ain't staying there
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spørgesmål |
Emma |
01-01-2007 20:26 |
|
Navn: Emma. Alder: 12 år. Højde: 150 cm. Hårfarve: Brunt hår. Øjenfarve: Blå/grøn/grå. Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): ??? skriv 3 yndlings sange: truely madly deeply. Det er min ynglingssang yndlings heste race: Ikke en speciel race, men smukke, slanke springponyer med muskler. yndlings farve: Orange, rød og sort/hvid
m.v.h Emma. ©©Raudstjarna & Emma©© -I'll love you forever... ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *en overskrift* |
|
|
Navn: Line Alder: 16 Højde: 169 Hårfarve: Rød-brun Øjenfarve: grøn/blå/brun Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Phil Collins, Bryan Adams og Elton John skriv 3 yndlings sange: I don't like mondays, Strangers like me, two worlds yndlings heste race: Har ikke en speciel . Men der er nu et eller andet over friseren yndlings farve: Rød/sort
. Line & Danielle  Hvis en harefod bringer held, hvad skete der så med haren? If you can't catch a wave then your'e never gonna ride it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala... |
Theis |
01-01-2007 20:29 |
|
Navn: Lykke Theis Andersen Alder: 17 år Højde: 166 eller deromkring. Hårfarve: Sær Øjenfarve: Blå Skriv 3 yndlings sangere (Grupper): Queen, Weird Al Yankovic, The Killers skriv 3 yndlings sange: Alt med Queen xD yndlings heste race: Quarter, araber, mustang, paint, lalala... Mange! yndlings farve: Rød og sort.
Mvh. Theis  ~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| afsfasfasfas |
|
|
Navn: Kia Valentin Alder: 16 Højde: 175 Hårfarve: Mørkebrun Øjenfarve: Grøn/blå Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Bring Me The Horizon, The Killers og Brand New. skriv 3 yndlings sange: Det kan jeg ikke. yndlings heste race: Trakehner og Hannoveraner. yndlings farve: Grøn og grå.
Written by Kia. Last notes are strained and I sink to a crumpled butterfly on stage. I'm getting everyone to fall in love with me. They all start to clap, until they realize I'm not breathing.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Navn:Annecathrine Alder:18 Højde:167cm Hårfarve:Mellemblond naturligt Øjenfarve: Blå Skriv 3 yndlings sangere (Grupper): Hmm.. Har ikk nogen disideret ynglings skriv 3 yndlings sange: Crying - Areosmith Every Time We Touch - Cascada Here I Am yndlings heste race: FJORDHEST yndlings farve:Blå
Hilsen Annecathrine STOLT fjordheste ejer! Én gang gul hest, altid gul hest Your Stile - My Passion
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
01-01-2007 21:12 |
|
Navn: aZtriD Alder: 14 Højde: 163, 165 på en god dag Hårfarve: blond, farvet kobberbrun (lilla-rød) Øjenfarve: brun med grøn Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): My Chemical Romance, Mew Ufo & Yeppa, eller hvordan de skriver det skriv 3 yndlings sange: "She came home for christmas" , "The ghost of you", "Special" yndlings heste race: New Forest yndlings farve: Rød og sort
KH. Avana - It's not me, it can't be It's not you, I can't do What I do if it's you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *** |
|
|
Navn: Cecilie Alder: 17 år Højde: 169 - 171 Hårfarve: lige nu brunt med udgroninger til min egen hårfarve  Øjenfarve: Grønne/Grå/Blå noed? Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Linkin Park Within Temptation (Og lige for tiden)Apocalyptica Skriv 3 yndlings sange: A place for my head Wish you were here Path Yndlings heste race: Har faktisk ikke nogen lige nu, men synes sådan nogen som friesere og shire er fantastiske, men elsker os Hannoveranere  Yndlings farve: SORT 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar .. :P |
Flymetothemoon |
01-01-2007 21:22 |
|
Navn: Lizette Alder: 13 Højde: 1,65 Hårfarve: Blondt Øjenfarve: Blågrønne Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Anden, Tokio Hotel og Johnny Deluxe skriv 3 yndlings sange: Rette mich, Can't say i'm sorry, fleksibil askese. yndlings heste race: Welsh/araber og traver yndlings farve: Alle
'Lizette,
© Fie og Flyme ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar på dette indlæg |
» Frederikke & Mirla |
01-01-2007 22:01 |
|
hejsa :b Navn: Frederikke - dejlig langt . Alder: 12½ (: Højde: 155 `? ved det ikke . Hårfarve: Blond? Øjenfarve: Blå Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Pink tjae næsten alt (: skriv 3 yndlings sange: Who knew, og så en jeg ikke kan huske titlen på og 32545565 andre. yndlings heste race: sports ponyer :b Welsh <3 yndlings farve: mmh.. orange og blå?
mange hilsner fra Frederikke & Mirla
© Frederikke med Mirla ponyen © - uden Lock & uden Dina . .. Men med Bianca x)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
Acoghestene |
01-01-2007 22:13 |
|
Navn: Anne Christine Alder: 16 Højde: 1,59 Hårfarve: brun Øjenfarve: brun Skriv 3 yndlings sangere: Emmy Rossum, Ewan Mc-et eller andet og Vanessa Anne Hudgens skriv 3 yndlings sange: "wishing you were somehow here again", "come what may" og "start of something new" yndlings heste race: P.R.E og Quarter yndlings farve: Borduax(staves?)
du er min store kærlighed, drømmene om dig, være ved vennerne si´r at det aldrig vil gå men det vil vi to ride på hvis det ikke lykkes første gang - så er faldskærmsudspring nok ikke liiiiige sagen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar xD |
Ditte M |
02-01-2007 00:35 |
|
Navn: Ditte Alder: 12 Højde: Ca. 153 Hårfarve: Brun Øjenfarve: Grønne Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): 1.Evanescence 2. Rammstein 3. Shakira skriv 3 yndlings sange: 1. My Immortal 2. Everybody's Fool 3. Taking Over me yndlings heste race: Fjordhest  yndlings farve: Grøn & beige
Frida Vinstrup- Hesten Som Aldrig Bliver Min.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
Sandra (Beauty Star) |
02-01-2007 03:07 |
|
Navn: Sandra  Alder: 16 år Højde: 160 cm. lav xD Hårfarve: Blondine naturally, ligenu rødlig alla noget :s Øjenfarve: Grøn/lidt blå/gul Skriv 3 yndlings sangere (Grupper): Ehm.. ? MLTR er gode (: skriv 3 yndlings sange: Celine Dion. Har ikke rigtig nogen andre .. yndlings heste race: Ingen (: yndlings farve: Sort og pink tror jeg.
- Sandra Skøtt Med sprinter ponyen, Bakkegårdens Beauty Star. I simply just love my horse <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her er min esvar |
nimbusolivia |
02-01-2007 10:20 |
|
Navn:Olivia , <3 Alder:13:P Højde:162 cirka . Hårfarve: meget mørk , med striber . Øjenfarve: lyseblå . Skriv 3 yndlings sangere (Grubber):??? skriv 3 yndlings sange: Ridin'- Chamillionaire op på hesten - nik&jay og så ved jeg ikke den sidste . yndlings heste race:lipizzaner , lige som Nimbus , (: eller irsk sportspony . yndlings farve: sort .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jhuykjjhj |
|
|
Navn: Sissel Alder: 12 Højde: 163 Hårfarve: Brun med lyse striber 8D Øjenfarve: Blå men grøn helt inde omkring pupillen 8D Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Hmm.. xD skriv 3 yndlings sange: Hmm xD yndlings heste race: Blanding 8D yndlings farve: Lyserøøøøød <333
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Svar... |
|
|
Navn: Maria, men bliver altid kaldt Malle.  Alder: 17 Højde: 1.73 Hårfarve: blond Øjenfarve: blå/grøn Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): radiohead, kashmir, depeche mode. skriv 3 yndlings sange: tim c, kasper eistrup, ?? yndlings heste race: ingen speciel. yndlings farve: på heste? brun 
Malle Feliz navidad y próspero ano nuevo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fff |
|
|
Navn: josephine Alder: 12 Højde: 166 Hårfarve: lyst Øjenfarve: grøn og brun¨ Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): ved jeg ikke helt der er mange skriv 3 yndlings sange: kan jeg heller ikke yndlings heste race: araber, new forest og DSP vis man kan kalde det en race  yndlings farve: lyse blå<3
Hilsen josephine rider dressur for evigt, på mine ponyer:kashmir § format.©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgsmål.. |
|
|
Navn: Isabella Alder: 14
Højde: 160 cm.
Hårfarve: Blondt
Øjenfarve: Brun
Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): * Tokio hotel * HIM *Anden
skriv 3 yndlings sange: * Tokio hotel - Das letzte tag * HIM - Buried alive by love * Turbonegro - turbonegro must be destroyed. yndlings heste race: Friser yndlings farve: Ved ikke, jeg er farveblind XD
Whatever + Wish upon a star +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Navn: Liine XD Alder: 15 laang år  Højde: 168 cm Hårfarve: brunt Øjenfarve: en blanding af mange farver... Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): JEG HØRER MEGET SJÆLDENT MUSIK! - The Black Eyed Peas
- Outlandish
- Robbie Williams
skriv 3 yndlings sange: - Last Christmas
- Year 3000
- De første kærester på Månen
 yndlings heste race: new forest pony, deeer XD yndlings farve: hmm, blå og lysegrøn Wauw. spændende 
"Hygge hejsa!" -citat fra: Nissernes ø XD <3 Line & Tatoo'drengen, altid på vej mod nye mål... <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blablabalala-.. |
|
|
I'm suck a sucker for questions about myself..  Navn: Katrine, men kald mig hellere Shirk! Alder: 17 Højde: 1,60 og S Hårfarve: Min naturlige hårfarve er lysbrun, men den har jeg ikke set de sidste fire år. Nu er det en udvokset udgave af sort hårfarve eller noget i den stil.. Øjenfarve: Blå-grå Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Hole, The Distillers og Babyshambles. skriv 3 yndlings sange: Babyshambles "Love, but you're green", Hole "Plump" og Pantera's "walk". De tre er i hvert fald yndlingssangene i øjeblikket. yndlings heste race: Fjordhest yndlings farve: Sort og blå *s*
/ Shirk Tilhænger af punk rock, tudekiks, alternativ livsstil og nørderi. First we take Manhattan .. then we take Berlin. All in all, I am still the best brick in the wall.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sdfsdtfd |
|
|
Navn: Charlotte Rowland Autzen Alder: 14 år . Bliver 15 d. 8. marts Højde: 170 cm. Hårfarve: MellemBlond Øjenfarve: Blå Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): 1. Ve ik. 2. Ve stadig ik 3. Og heller ikke endnu.  skriv 3 yndlings sange: 1. Donno 2. Mere donno 3. Mest donno yndlings heste race: Fjordhest, Connemara, Pura Raza Española, Trekhener, yndlings farve: Gul
Sagde Charlotte © Frej Strødam © Min GULE SKØNHED
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fgfghghg |
stin-din |
02-01-2007 11:41 |
|
Navn: - Kistine Alder: - 14 Højde: - 167 cm ca. Hårfarve: - brun Øjenfarve: - eh. Grønne, med nuancer :p Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): - Hoobastank, HIM, System of a down, er nogen af dem. skriv 3 yndlings sange: - Hoobastank: "Inside of you". HIM: "Killing lonelyness". System of a down: "Lonely day".
yndlings heste race: - Jeg vurdere heste induviduelt, på sind. Derfor har jeg ingen specifik yndlings race.. Men skulle jeg vælge blev det Andulisere, fordi de helt er ekstremt smukke og intelligente. yndlings farve: - blå i alle afskygninger. Sort & rød.
Stindin Nothing lasts forever. Not even the cold november rain
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Spørgesmål |
|
|
Navn: Cæcilie, men blir' som regel kaldt Sisse xD Alder: 13 år ung  Højde: 165 cm Hårfarve: Bruuun xD Øjenfarve: Brun-Grøn  Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): 1. Evanescene 2. My Chemical Romance 3. Tokio Hotel skriv 3 yndlings sange: 1. Lithium 2. Welcome to the Black Parade 3. Der letze tag eller rette mich yndlings heste race: Fjordhest  yndlings farve: Lyserød, Lyserød og... Lyserød xD
[Sisse & Musse] - Ægte kærlighed <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| blobblob |
|
|
Navn: Tanya Alder: 15 Højde: 169 Hårfarve: Rødt (farvet) Øjenfarve: blå-grøn-grå.. Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Nightwish! Christina A, Tina Turner. skriv 3 yndlings sange: All my love, anytime, the best. yndlings heste race: Dv. yndlings farve: pink
♡ Mvh. TanyaC ♡ - What a wonderfull world - - ~ Scarlet ~ Hvem sagde småkage?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved sku ik ? |
|
|
Navn:Mie Alder:11, 12 om 1 Månede og 19 dage. Højde:Hmm. Omkring 162-164 cm. Hårfarve:Blondine. xD Øjenfarve:Blågrøn. Skriv 3 yndlings sangere (Grubber):Akon,Justin Timberlake Og Hmm.Darin. skriv 3 yndlings sange:Deres ^. yndlings heste race:Araber,Welsh,Newforest...eser,DSP.. Argh Der er sku mange.. yndlings farve:Blå.
-Mie Cado´s Dakoda Ox|Den vilde Benjamin Nf| Den stærke Doline Ox| Den vidunderlige ^Et Team der virker!^
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Navn: Kamilla xD Alder: 14 år Højde: 174 cm Hårfarve: Mørkebrunt Øjenfarve: Blå-grå-grøn Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): My Chemical Romance, Green Day og D-A-D skriv 3 yndlings sange: Helena, Jesus Of Suburia og Hate To Say I Told You So yndlings heste race: Blanding yndlings farve: Sort, pink, rød osv.
Kamilla. MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR.MCR. I miss you, i miss you so far Kejser :'/
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødgrød? |
Mulloh-Z3 |
02-01-2007 19:23 |
|
Navn: Lone  Alder: 14 Højde: 160 xD Hårfarve: Brunette  Øjenfarve: blå/grå Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Black Eyed Peas, avril Lavigne, Justin osv.  skriv 3 yndlings sange: mange mange kan ikke forkorte  yndlings heste race: Fjordhest og DV yndlings farve: Gul og grå og rødbrun 
. . . Mulloh-Z3 © © Elsker MIN Mulloh ©
Julie Kronborg: Bali er miiin © © © [Bakkegaard - uge 29 - 06 ] Ses vi i 07??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Daav... |
C.Jessen(StarBoy) |
02-01-2007 19:30 |
|
Navn: Catja Alder: 16, 17 år om 8 dage. Højde: 164 Hårfarve: Brunt med lysestriber Øjenfarve: blå/grøn Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): ?? skriv 3 yndlings sange: Der er mange, husker ik så godt lige nu  yndlings heste race: NF, IC/tinker, pinto, shetter og DSP og DV -selvom det ikke er en race. yndlings farve: Blå, lyserød..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rrr |
|
|
Navn: sarah Alder: 13 Højde: 168 Hårfarve: blond, men har fået det farvet kastanjebrunt Øjenfarve: blå Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): der er mange! evanescence, my Chemical Romance, pussycat dolls skriv 3 yndlings sange: der er også mange! evanescence - only one, my chemical romance- welcome to my black parade, kan ikk vælge xb yndlings heste race: araber og DSP yndlings farve: sort
Lori -my love -my passion Smil til verden og verden langer dig en. -smil igen, og verden langer dig en mere!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tralalala.. |
|
|
Navn: Pernille Alder: 14  Højde: 176 Hårfarve: blond Øjenfarve: blå  Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): øhh? n ik og jay, mew og sådan ;P Skriv 3 yndlings sange: Mange.. thi hi kan ikke huske hvad de hedder? yndlings heste race: Hollandsk Varmblod yndlings farve: sort?? og blå 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dfregregreg |
¤ Bella ¤ |
02-01-2007 19:56 |
|
Navn: Isabella Raahauge Alder: 13 Højde: 164 Hårfarve: Mørkebrunt med lyse striber Øjenfarve: Grøn/brune Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Panic! at the disco ? ? skriv 3 yndlings sange: ? ? ? yndlings heste race: Connemara, DSP, NF/Araber (i række følge) yndlings farve: rød & blå
¤ Bella ¤ - Uden Jolly ♡ - Uden Flying Don Chello ♡ - Men med Amadeus ♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lagkagesvar . |
Viggo |
02-01-2007 20:06 |
|
Navn: Signe Alder: 12 år - bliver 13 til april . Højde: omkring 160 . Hårfarve: Mellemblondagtig. Øjenfarve: Grøn/Brun . Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Green Day . (Har også andre, men mest green day xD Kan ikk vælge 3 oO ) skriv 3 yndlings sange: Boulevard Of Broken dreams, Animal I Have Become og the saints are coming . yndlings heste race: knabstrupper og mange andre . yndlings farve: rød og sort.
Viggo {x u2&greenday-thesaintsarecoming
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| re. dims |
Zoubareva |
02-01-2007 20:49 |
|
Svarer da lige  Navn: Caroline Alder: 16 år Højde: sølle 163 cm Hårfarve: Blond Øjenfarve: Blå og brun Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): ELP, Depeche Mode og Leningrad skriv 3 yndlings sange: Tarkus, Precious, PC yndlings heste race: Akhal-teke yndlings farve: Gul, rød, sort, grøn
(\_/) (hesteører) .:Gullaschbaronessen:. (også kendt som zebraen) >> Amerikanerne brugte millioner af dollars på at udvikle en kuglepen, der kunne skrive i rummet- russerne brugte en blyant <<
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| dadasd |
|
|
Omg. Jeg er vidst høj xD Navn: Marie Alder: 14 Højde: 173 Hårfarve: Øhm.. Noget blond/brunt Øjenfarve: blå/grøn Skriv 3 yndlings sangere (Grupper): Øhm.. Aner jeg ikke xD skriv 3 yndlings sange: Husker jeg ikke nu xD yndlings heste race: Fjordhest  yndlings farve: Lyserød og sort
Fjordbollen Med Ceres Mørk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tralalala |
|
|
Navn: Sara Alder:15 Højde: 165 på en god dag, men er nok nærmere 161-62. Hårfarve: Blondie Øjenfarve: Blå Skriv 3 yndlings sangere (Grubber): Kashmir, keane, coldplay skriv 3 yndlings sange: Mange. yndlings heste race: Blanding mellen araber/new forest  yndlings farve: grøn
- Cikorie Kiss me goodbye, kiss me out of your eye.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyggehejsa |
Vahlfisken |
03-01-2007 16:22 |
|
Navn: Camilla Alder: 15 Højde: 168 tror jeg nok Hårfarve: Brunette Øjenfarve: blå-grønne.. hmm tror jeg.. håber jeg Skriv 3 yngling sangere (grupper): D.A.D, Quenn og hmm det er svært for kan godt li' meget.. tror vi siger Within Temptation Skriv 3 yngling sange: 'joy to the world', 'Laugh 'N' a half' og 'Loch lormond' (tror nok det staves sådan) Ynglings heste race: Islæner!!! Ynglings farve: Blå og sort
Hippie-hesten - gør livet til en fest rid islandsk hest! Marry new year everyone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|