|
|
| Har i lavet nytårsløjer? |
| Forfatter:  |
Camiilla |
| Dato:  |
01-01-2007 14:22 |
|
Hej  Vi har så mange mærkelige spørgsmål herinde på jhn, så her kommer lige et til. Hvad har i lavet af nytårsløjer nytårsaften, hvis i altså har lavet noget 
Mvh. Camilla. - Islændere styrer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
richie_tintin |
01-01-2007 14:26 |
|
jaa!! ved vores nabo!! DE ER SÅÅÅÅÅÅÅ DUMME haha!!
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. Dressurrytter<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lalaljjs |
Camiilla |
01-01-2007 14:30 |
|
Haha 
Hvad har i så lavet ved dem?
Mvh. Camilla. - Islændere styrer. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lålålå |
» TeamFM |
01-01-2007 14:38 |
|
yesyés, ved mange. ehm, skrevet på mure med barberskum, kommet korn i folks postkasser og så meget mere.
.. skrev mia svane jeg har alt, og jeg mangler intet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
jeg ringede til camilla fenja  og pinte mine vennet til at høre sentenced, og nakkede min vens knaldperler (kunne jo så godt misforstås  ) men dem kastede jeg s¨å men ikk rigtige, nytårst dimser ting xD
+ L u l l u B u l l u ! ♡ Jeg scorer Darth Vader! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,, Lunde & Dr. Loooove.  - Cocktail kaster med Tuomas xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
Lillefie |
01-01-2007 14:41 |
|
Nej, :/
Mange Hilsner . Ann-Sofie -Jeg bruger aldrig bidsel, sagde han køligt. Det er en unødvendig grusomhed. [Phantom Of The Opera]
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
01-01-2007 14:42 |
|
Nytårsløjer?  Er lige vågnet 
KH. Avana - It's not me, it can't be It's not you, I can't do What I do if it's you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyggehejsa |
Vahlfisken |
01-01-2007 14:51 |
|
Jeg har ikk rigtig lavet noget (tror jeg da), først var jeg sammen med min far og søster, så tog jeg over til nogle venner bag efter.. og Lulu kastede knaldperler efter mig, udover det, har jeg svanset lidt rundt og sunget  Sang kariokie med min søster om efter middagen, og det lød ikk specielt godt 
Hippie-hesten - gør livet til en fest rid islandsk hest! Marry new year everyone!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| krussemadulle |
|
|
nårja det gjorde jeg også  det var da sjovt med de knaldperle jeg kastede efter dig og freddy, og mit sindsforvirrede skrig gav den lige lidt ekstra  jeg kan godt li bang der siger som knaldperler 
+ L u l l u B u l l u ! ♡ Jeg scorer Darth Vader! ♡ »dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig  Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,, Lunde & Dr. Loooove.  - Cocktail kaster med Tuomas xD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nytårsløjer.. |
|
|
Nææ.. Vi havde bare knaldperlekrig x)
Whatever + Wish upon a star +
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| blobblob |
|
|
Ikk rigtig noget.. Vi drak bare xD Men vi råbte da ud at de godt kunne pakke sammen da kl ikke var 12 endnu, og lige så kl lidt over 12, råbte vi at nu var klokke jo ikke 12 mere så nu skulle de holde kæft xD - Meget tåget..
♡ Mvh. TanyaC ♡ - What a wonderfull world - - ~ Scarlet ~ Hvem sagde småkage?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghfhfghf |
Amanda m |
01-01-2007 15:59 |
|
lidt da.. mig og min veninde var sammen i går. og vi mødtes så med nogle af hendes veninder, hvis vi lavede noget:P. der blev hælt remoulade baberskum og sådan noget underligt noget ned i postkasser  og så var der en af hendes veninder som smurte magarine på vinduer og dørhåndtag :p ja . jeg godt klar over det er ulækkert ;P.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn. |
Luhura |
01-01-2007 16:08 |
|
Neeej ' (: Jeg snakkede med madz' og naesten hele aftenen ' (:
Hej Hej fra L U H U R A Team øø' nu uden haender det' noget der holder Fjordhesten med rytteren
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hmm. Svar! |
|
|
Nej, den slags pjat gad vi altså ikke! Vi drak hjernen ud. Men var ved at ta livet af et par da vi gik inde i køge by og jeg absolut ikke gad bære på champagneflasken mere, så mørede jeg den ned líge dem :p Så de blev tilsprøjtet i min ellers geniale champgne - men jeg husker det ikke selv, min veninde som sagde jeg havde gjort det.Husker ikke så meget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| TIHIFNIIIZ |
|
|
det tror jeg ik =D eller, vi skrev vist FAKTA ud over hele muren på fakta - hvis nu nogen var i tvivl xD ellers drak vi bare hjernen ud <33
Dillarh Dallarh - med møgdyret dilli (L)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Felula |
Avana |
01-01-2007 17:59 |
|
Folk nasser på systemet ja de gør 
KH. Avana - It's not me, it can't be It's not you, I can't do What I do if it's you
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Smurte hårskum og toiletpapir på min gamle klasselæres vinduer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| eerfrgftgfvctgfvtgf |
|
|
Ja... Tog lige noget ketchup og tandpasta.. Tandpasta på bilernes dørhåndtag og ketchup på FAKTA og LP/superbedst.. og så nogen skilte osv.. Og ellers var der lige et vindue der stod for skud.. HaHa..
Joe... Du er super skøn.. Elsker dig mijn bølle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| pkljkhghvgcfdx |
|
|
ja sprang en postkasse af hov hov der skete godt nok ikk noget
Catrine & Zasha ox 1401 <'3 ^Et Team der Funker^ Hvis det ikke er kærlighed? - Hvad er så kærlighed?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyjdtyjhdrtyjhty |
|
|
Venlig hilsen Julie xxx Chili 1993 - 2006. I'll never forget you :'/ ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fdsggfkiugiu |
|
|
Nej, jeg havde travlt med at hævne mig over drengene i drikke-spillet "f*uck dig" 
~NUMSEFISKEN~ ¤Nu med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|