Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Juniornettet

Hvordan har jeres aften været?
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 01:23

Det var ikk sååå sjovt dette år.. :\ Omkring 6 kæmpe raketter sprang på jorden, MEGET tæt på mig & min veninde fordi raketterne sad fast i jorden! Altså første gang sidder den fast, okay, så har vi "lært" det, også bliver han bare ved og ved! (Det var min fars veninde der fyrrede raketterne af, mens Min mor, far & co. stod og kiggede på.. ) Min fars veninde kan ikke finde ud af at fyre raketter af! Var ved at dø af skræk! Men heldigvis havde jeg en stooor paraply jeg kunne holde ind foran oss, så vi ikke fik noget i øjnene, eller andre steder.. Også råber jeg ellers som en sindssyg til min far, at han skal komme over til mig og min mor NU, da han ville hjælpe min venindes far, men det fik han altså ikke lov til! Det var skam for farligt! Min veninde fik vist noget af "det der" på kinden, da en af dem sprang i luften, og fløj i hendes retning.

Også regnede det helt vildt, så der var ikke mange der gad ud og fyrre raketter af..

Er skuffet...

Jeg skal ikke have nogen som helst ære, af at fyrre nogen som helst raket af, næste år!

Nå, hvordan har jeres aften så været??

De aller kærligste hilsner Kiksen ;D

0
0
Svar på denne tråd

Okay...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 01:31

Der har ikke været så voldsomt meget fyrværkeri, så den har været ok. Hestene har også taget det pænere end de plejer.

Til gengæld var min hund rædselsslagen i år - Måtte gemme ham i min jakke. Han plejer ellers at tage det helt cool :-/

Heldigvis ingen i min familie der får lov at fyre raketter af B-)

;D Mvh. Theis ;D

~ If I ever meet you I'll control-alt-delete you

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 01:49

Vi have en raket fra THansen, den sprang op i hovedet på min mors kæreste, han fik flænset kinden og hænderne, og et eller andet i øjet fra den :S

Min kæreste og jeg stod et par meter derfra, så vores hørelse røg sig en tur i et par minutter, og jeg fik et stykke fra den ind på min kind, damn det gør naller..

Alt i alt en nedern nytårsaften, ingen druk, ingen fester, og REGN

- Sandra Skøtt

Med sprinter ponyen, Bakkegårdens Beauty Star.

I simply just love my horse <3

0
0
Svar på denne tråd

tihifniiiz :x
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 03:28

nitten med jeres raketter ;s

har haft en super fed aften med fest, sprut, krudt, venner og familie =D der fås intet bedre <3 p*sse ærgeligt med alt regnen, den holdte heldigvis her kl 3 i nat =D

Dillarh Dallarh
- med møgdyret dilli (L)

0
0
Svar på denne tråd

nytår.
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 07:57

Har haft det rigtig sjovt og hyggeligt, for min storebrors ven havde sagt at han ville drikke mig under bordet :)

Hehe men det kom jeg os lidt, for drak 5. budwieser (staves) og en masse carlsberg og tuborg, og self Champagne og så kom jeg os lige til at ryge nogen Vanilie Sigar + nogen cigarater ( meget dumt, men hvad faen det er kun nytår en gang om året :), men bare rolig ryger ellers normalt ikke )

Men hyggeligt var det sq, og til sidst og ikke mindst min søster kyssede med en UHH huhu en lækker fyr på 20, det skal lige siges hun altså er 14

Jeg ønsker jer alle et bragende godt nytår :)

Knuz Emilie

Smil så smiler verden igen.

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 08:27

Startede kl 17 med at køre til Svinninge for at spise nytårsmad med mine forældre og nogle af min far´s venner.. Og det var noget af det værste @!#$ vi fik at spise.. Fondu (staves?) så der var selvf masser af kød.. Hvilket jeg ikke spiser.. Så prøvede at spise mig mæt i salat

Kl 21:00 kom min skønne kusine og befriede mig, og vi kørte tilbage til Roskilde.. Da vi kom til Roskilde, stenere vi Undskyld med Mick Øgendal.. Lidt over tolv var vi også ude og skyde ha.. Og vi havde også et par raketter fra THansen der sprang Men ingen kom heldigvis til skade.. Kl 03 tog min tante, fætter, kusine og jeg et spil ludo og drak igennem..

Kl 05 snuppede vi bilen og prøvede at finde en bager der havde åben.. Endte så hjemme hos en af min kusine´s venner, og er først lige kommet hjem.. Og kan ikke engang sove

Håber I andre havde et super nytår !!

Hilsen Tatjana

Medlem af DHPV og glad for det :)

Søger billig part i Roskilde

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 11:00

havde en riiigtig dejlig aften. startede med at fyre lidt sammen med mine dejlige barndomsven(som jeg ikke har set i 100 år) og en veninde og en anden ven. også tog min barndomsven videre til fest og vi tog ind til min veninde og sad og drak og hyggede os.

det har ikke regnet her hos os! ;D

Patricia Jørgensen

0
0
Svar på denne tråd

min overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 11:57

Havde en fin aften :)

Først hjemme og spise se tv, og kl. 23 kørte vi til brormand + hans festlige venner ;D Mega sjovt!

Kl. 24 fik vi champagne(eller dvs. jeg fik noget bacardi, nippede til champagnen og fandt ud af at sådan noget nok ikk liige er mig ;D )

Nå, derefter skulle der fyres krudt af. - Og det blev der. Min storebror + hans venner havde købt så meget, men sjovt det var det

..skrev Catja med Boy

Star elsket, savnet & husket:-'[

www.sitecenter.dk/cogcjessen

0
0
Svar på denne tråd

jsbgflafv
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 12:09
jeg har bare været hjemme med mor og far. lægen tror jeg har kyssesyge, så måtte ikke tage til fest igår. :(
0
0
Svar på denne tråd

Tjoeh ..
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 12:24

Tja, det gik fint nok, lige bort set fra at jeg ikke var sammen med andre end mine forældre og deres venner (også min storebror og hans ven) hele aftenen . Men fik da drukket mig lettere omkuld i smirnoff og champange

Ej, hader simpelhen alle de der 'BANG'er der kommer sådan en aften, blir fandme så bange . Det samme gør Nesser, hun stod og rystede, svedte og de første mange gange det sagde BANG! fløj hun op i luften . Men hun faldte heldigvis til ro efter lidt tid .

De andre klarede det flot i år, de svedte lidt og det var det .

- og vi fik igen i år ingen fingre eller noget sprunget væk ;)

Stutteri Rannerupgaard med;
Nelly, Jenny, Shiva og Sigyn<33
,-nu også med Vanessa ;D
Velour <'33 ,-du vil altid have en meget stor plads i mit hjerte !
Tidligere RS-navn; velour-og-mig
0
0
Svar på denne tråd

vjrhgnbgf
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 12:34
jeg var hved at blive ramt af en og der var også nogle piger der var hved at blive ramt af en fordi at da den blev tent så veltede den og den fløj hen ad gaden den var en halv meter fra at ramme den og så var der også et battari der veltede og det sptang i luften men der skette os ikke noget pyyyhha

hisen den smukke darma og smukke mig hehe
0
0
Svar på denne tråd

Min aften...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 12:39

Den var da hyggelig nok :)

Hundene tog det pænt, heldigvis!

Ingen uheld her.

Vegetacha B-)
^**^
Oo
(..)
-

"Ever occur to you why some of us can be this much concerned with animals suffering? Because government is not. Why not? Animals don't vote." --Paul Harvey

0
0
Svar på denne tråd

nytår...
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 12:49

Jeg har været ved min veninde, vi var nede ved hendes storebror, han holdt sådan en fest. og ellers var vi hjemme og ved nogle venner.

Kirsten Laursen

Edzer & Farrari<3

100% dressurrytter <3

0
0
Svar på denne tråd

kælaskdæaksd
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 13:31

Den mest dødsyge nytårs aften, jeg længe har oplevet.

Skulle holde nytårs aften sammen med et par veninder, hvor jeg ikke rigtigt kan snakke med den ene af dem. Den anden er min rigtig gode veninde.. Men de to er vidst blevet perle venner, så hele aftenen sad jeg bare alene på en madras. Mens de to lagde i min seng og så film Så det endte med at jeg var asocial som jeg lige nu har fået en mega skideballe for, great. Så kom der et par drenge senere på aftenen, sammen med nogle venner til mine forældre, de er tabere xD Yeaaar, en helt vild fed nytårs aften, men jeg har nok også selv ødelagt den lidt. Men hvad fanden gør man når de ikke gider have en med, heldigvis var det hjemme hos mig, så sad jeg ved computeren indtil mit net forsvant. GRR..

Men heldigvis var Kasmir <33 på mobilen Så endte med at jeg snakkede i telefon med hende en hel del

Fjordbollen

Med Ceres Mørk

0
0
Svar på denne tråd

fsdffdfsdfsd
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 13:42

I starten var den okay, men så blev det stenern 8D Gider ikke til at fortælle xD

Sissel aka Tiss
Du ved hende der med Kartoffel krikken

Aht-Tk-Min msn

0
0
Svar på denne tråd

krussemaudlle
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 13:48

først var jeg bare sammen med familien og en fra england så tog jeg ovet til min veninde, også bagefter over til en ven .. . så kl12 skålte vi godt nytår så løb mig og venerne over til sådan en kæmpe boldbane og så hvad der blevet fyret af , så gik vi tilbage fordi det begyndte at regne så fyrede vi lidt af selv og der skete jo lidt af hvert jeg slettede en hel æske knaldperler på en halv time, blev forfulgt af et eller andet wannabe heksehyl også kom min ven til at kaste et eller andet efter mig xD han havde ikk set mig xD også så vi film så faldt jeg i søvn så vågnede jeg var sindsyg hyber også lå mig og 3 veninder og snakkede og kastede med selvlysende armbånd xD et af dem gik i stykker så smurte vi det der selvlysende stas på alt muligt så det blev selvlysende xD

+ L u l l u B u l l u !

Jeg scorer Darth Vader!

»dillarh dallarh og lullubullu er lækre end dig :-*

Vahlsushi,, BøllePia ,, Nittøøh ,,

Lunde & Dr. Loooove. ;D

- Cocktail kaster med Tuomas xD

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 13:48

Min søster blev hentet i ambulance klokken 3 da hun ikke kunne få luft, så den kunne da have været bedre.

- Sofie

0
0
Svar på denne tråd

ghjuljre5t
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 14:29

Synes godt nok det var en lidt blandet aften igår. Var til fest med min bedste veninde, Kirstine, og det var hyggeligt nok, men så blv min kæreste alt for stiv også gik det lidt galt.. Men kl 00.00 blev det godt igen, så jeg tænker på det som at d. 31 dec var noget L O R T, og d. 1 jan var perfekt :)

Men jeg kunne godt ha' undværet d. 31.

Cecilia o. Mikkelsen.

Silver, du vil altid være min stjerne! ©

Shulay Gold 'n' Silver

0
0
Svar på denne tråd

jfgksgfkhgf
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 14:35
Det har bare været stille og roligt.

Der var heldigvis ingen ulykker
Selvom en af vores venner havde en masse farligt fyrværkeri med.

Og jeg? tjaa.. Jeg tænder kun heksehyl og hvad der ellers bare foregår på jorden

Mvh. Camilla.

- Islændere styrer. ;D

0
0
Svar på denne tråd

edfrvgthyju
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 14:44

Jeg havde det hylemorsomt.

Først havde jeg glemt min telefon hos hesten, så jeg var lidt deprimeret, fordi jeg troede min ven ikke kom, fordi han åbenbart vil svigte os, og gå til en anden fest.

Så kommer jeg hjem, og opdager noget breezerhalløj i køleskabet, som jeg så tager med, i håb om der kan blive lidt sjovt.

Så kommer jeg op til min veninde kl. 10, og hun siger så vi skal hen til vennen, fordi han åbenbart holdte en fest selv! Juhu.

Men før den fest skulle vi hen til en anden ven og skåle nytåret ind. Og hold kæft det var sjovt ;D Totalt hyper familie og FAREN! kæft, han var skør.

Stille og rolig mand til daglig, fuldstændig oppe at køre i går. Haha. Og det blæste så meget på sådan en høj vi var gået op på, så alle paraplyerne gik i stykker, og min vens far, så jeg havde raketter og gik helt amok, og sagde jeg skulle ønske. "Hvorfor?" spurgte jeg, - "Det må du bare".. nå :P

Så gik vi hjem kl halv 4 - 4, og sov kl. 7.

Smile Like You Mean It
0
0
Svar på denne tråd

Min aften
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 15:43
Min aften var sådan set hel fin, i forhold til sidste år Mig og min kusine rendte tossede rundt, vi var ikke så meget uden for der der var et batteri der væltede og var meget tæt på os :/ Så vi blev indenfor og hyggede med min hund

Frida Vinstrup- Hesten Som Aldrig Bliver Min.

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn.
Forfatter: 
Dato:  01-01-2007 16:03

Den var virkeliq perfekt ' udover at jeq blev skide stiv oq stank som et polsk herretoilet , oq at vejret var det vaerste noqensinde ' saa var det alliqevel den bedste nytaarsaften altid ' fordi jeq moedte madzw '<33

Hej Hej fra
L U H U R A
Team øø' nu uden haender
det' noget der holder :P
Fjordhesten med rytteren
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider