God formiddag ænder.
Sad her og kedede mig og tænkte om i ikke ville se nogen billede af det år der gik med Dakoda ? Han er her den 24/12 blevet 9 månedere. Han er dog ikke et år endnu men den 24/03-07 bliver han et år. Jeg glæder mig utroligt meget til at se hvad han udviklere sig til.
Her i Onsdags kom hans halvsøster hjem hun er knap 5½ månede nu og vi tænkte at Dakoda og hende skulle da ud og gå sammen! Fint vi trække hende der ned. Vi slipper hende så og Dakoda står sådan og kigger lidt og lige pludselig laver han svanehals og begynder at grunte og har tissedrengen ude! Og hans Halvsøster bliver totalt bange og løber så igennem hegn og det hele. Vi får hende fanget og det... Såå.. Jo der blev vi sku lidt nervøsse der..
Men der skete heldigvis INGEN ting så det var godt.
Han er os begyndte at blive lidt mere vild og sådan så hingstetingene er nok ved at stå op i ham.
Men her kommer nogen billeder fra året der gik:

^Den 24 Marts 2006, komme lille Dakoda til verden. Efter 11 månedere venten så kom han.^

^Han kom så på fold for første gang for at få strukket benene.^

Med den MEGET tilfresse mor.
Månederne gik og han blev større:

Han begyndte sådan lidt at blive en bandit.

Han havde ingen nær kontakt til nogen andre føl.

Dakoda sys det var mægtigt sjovt.

Her kan man se hvor afhængig han var af sin mor, fordi han ingen legekammeratere!

Den lille Dakoda lige inden vi skal afsted til Roskilde Dyreskue.

Han blev klippet i hovedet da de skal det i vores avlsforbund.

Her en mørk dag fra Roskilde dyreskue. Hov jeg kom med på Billedet. xD kig ikke på mig..

Tiden gik og vi kom hjem.
Tiden gik og Dakoda og Doline og min mor tog til Sverige og til show. Doline blev Nr 2 i hendes klasse og kom videre. Mens Dakoda blev nr 5.
Jeg har ingen billeder af ham som 9 månederes men de kommer hurtigst mugeligt!
Håber i gad kigge med.. Læg gerne en kommentar. Det har taget laang tid..