|
|
| BILLEDER af Bonnie og hendes nye rytter |
|
|
Godaften alle ænder.. Ja jeg er blevet hjemme fra en tur i byen, og fik derfor lyst til at opdatere jer om nyt omkring Bonnie. Som mange ved blev hun jo d. 13 november overtaget af Line Sørensen, og det har været rigtig hårdt, men hun har det bare kanont og Line er simpelthen bare så glad for hende  Jeg savner den stadig utroligt meget, men var oppe at besøge dem her d. 28, og var med dem til stævne  Allerede efter 3 uger havde de hende med til distriktstævne i Sydthy hvor de vandt deres første la2  I går var jeg så med dem i Sindal, hvor de vandt la1, og blev nr 3 i La3 - så det synes jeg er vildt flot efter 1½ måned - og Line rider hende allerede super godt  Men lidt billeder derfra - undskyld de er lidt store!  Bonnie og Line - under opsadlingen   De er simpelthen så søde sammen   <33  Ved at skridte varm ' <3  Efter klasserne  Lige før den lange hjemtur  Fik desværre ingen ridebilleder. Godt nytår til jer alle!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| svar... |
| Forfatter:  |
Emma |
| Dato:  |
30-12-2006 00:23 |
|
Super smuk, godt at det går så godt med den nye ejer. Hvorfor solgte du den ?
m.v.h Emma. ©©Raudstjarna & Emma©© -I'll love you forever... ©
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| billeder.. |
Souloglille |
30-12-2006 00:26 |
|
Super fin pony! Rigtig flot at de er kommet så langt og har fået placering, når de kun har trænet sammen i 1 ½ måned 
Kirsten Laursen Edzer(Lille)<3 Nu uden Tintin:(
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Emma - fordi mine ponyår slutter i år (på søndag), og da Bonnie er en pony med ekstremt meget kapacitet, ville det være synd at beholde hende - selvom jeg gerne ville 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min overskrift |
C.Jessen(StarBoy) |
30-12-2006 09:36 |
|
Hvor er det dejligt, at høre at det går så fint med dem 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Tak skal i have  Souloglille: ja 3 placeringer ud af 4 starter, synes jeg er flot 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rertertrte |
HGlarsen |
30-12-2006 11:08 |
|
Ej hvor flot - de ser da super godt ud sammen 
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
HGlarsen - det er de virkeligt os, og Bonnie er bare så glad, og har det så godt. Så er det os nemmere at skille sig af med dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rerterter |
HGlarsen |
30-12-2006 11:13 |
|
Ja - lgie præcis. kender godt det med at komme af med sine elskede ponyer - men det er nemlig så meget nemmere når bare de kommer et godt sted. Og det ser virkelig ud til at Bonnie og hendes nye ejer har det rigtig godt sammen  Dejligt!
Pernille H. G. Larsen - Kastan - nu uden Yabadoo & Moonhaze Silver Spiral . - Team AND & TEAM JENSEN -
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehjeggg |
|
|
Deejligt at se Bonnie igen, hun er jo super smuk!. Stort tillykke til hende og Line, det var da super flot gået. 
Casanova how wonderful life is, now you are in the world 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jnsvbskhdghjg |
|
|
"fordi mine ponyår slutter i år (på søndag), og da Bonnie er en pony med ekstremt meget kapacitet, ville det være synd at beholde hende - selvom jeg gerne ville" Skide flot at du ser på det på den måde  Er hun sponsoreret af PAVO? Eller har hun vundet et dækken sponsoreret af PAVO?
~NUMSEFISKEN~ ¤Nu med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| vkyugyikyktd |
Louise (Mister Malthe) <3 |
30-12-2006 11:52 |
|
Hvor ser de søde ud sammen. de ser ud til at være et perfekt par, det kan man jo også allerede fornemme på de flotte præstationer de allerede har redet sig til 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vjhfvgkhgk |
|
|
Jannie (Magic Bonnie): Fedt Lagde bare lige mærke til det, fordi min springtræner handler med PAVO 
~NUMSEFISKEN~ ¤Nu med Equito's Litote¤ *Mål er drømme med en deadline*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hnaahhaha,, |
» Frederikke & Mirla |
30-12-2006 12:27 |
|
nu har jeg så ikke set så meget til dig og Bonnie, men super godt at hun er solgt til et godt sted Super flot med så gode placeringer allerede.  Og det er supert, som numsefisken siger, at du ser sådan på det mht. salget af Bonnie. 
mange hilsner fra Frederikke & Mirla
© Frederikke med Mirla ponyen © - uden Lock & uden Dina .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vcbvfgfbs |
¤ Bella ¤ |
30-12-2006 12:46 |
|
De ser rigtigt søde ud sammen  Men vender transportgamacherne ikke forkert ? 
¤ Bella ¤ - Uden Jolly ♡ - Uden Flying Don Chello ♡ - Men med Amadeus ♡
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gsdgsdsg |
|
|
Ejj hvor er de søde sammen  Tillykke til dem, de er godt nok dygtige  Rigtig flot 
Sissel aka Tiss Du ved hende der med Kartoffel krikken Aht-Tk-Min msn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
Cecilie (Jason) |
30-12-2006 13:31 |
|
Ihh, det ser godt ud med den nye ejer =) Et af Jasons første stævner med den nye ejer var også i Sindal Hehe.. Det ser ud til at Line klarer Bonnie rigtig flot =) Så er det heller ikke så slemt at skille sig af med dem, synes jeg ihvertfald.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lll |
richie_tintin |
30-12-2006 16:20 |
|
smuk pony!!
Camilla K. Christensen Sir Richard og Lady.. Dressurrytter<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 576753 |
Mijn Fylla |
30-12-2006 22:45 |
|
DEjligt at bonnie har fået så godt en hjem 
MVH. Mijn Fylla
- hende med den lækre pony
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Bella - nej det gør de ikke  Cecilie - hehe lidt pudsigt :b nej det er lækkert, og de er så glade for hende .. så er det sku dejligt ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
|
|
Hvor dejligt at høre det går godt med dem! Og super, super flot med deres placeringer !! Det må jeg nok sige .. Hun er en stjerne hende Bonnie .. Hun skal nok blive noget stort en dag. 
.. skrev Kristina G. Outzen Med Linse Aunsbjerg *Around Pictures*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej hej |
|
|
Kristina - hehe ja hun er så. Når man først lige lærer at ride hende, er hun virkeligt en kanon pony ..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|